Idar-Oberstein?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zijn we speciaal voor naar Duitsland gegaan![]()
In die grotten ben ik ook geweest.quote:
Ik ook!! hahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In die grotten ben ik ook geweest.![]()
Ik zei grot!
Viesterd!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In die grotten ben ik ook geweest.![]()
Ik zei grot!
Was er zeer van onder de indruk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook!! haha![]()
Was wel mooi he?![]()
Al die agaten die in die berg zitten
Rosbief grotten!quote:
Ik ook!! En dan zie je eigenlijk maar een heeeel klein deeltje van die grotquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was er zeer van onder de indruk.
My kinda cave!quote:
Helaas wel, maar zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook!! En dan zie je eigenlijk maar een heeeel klein deeltje van die grot
Mijne ook en gelukkig niet diep.quote:
Echt wel!! Prachtig om te zien!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helaas wel, maar zeer de moeite waard.
Vlakbij de Mont Blanc zit een kwarts grot. Hier word alleen maar rode kwarts gedolven. Ook mooi om te zien.quote:
Mijn moeder vond deze bergen qua rijden al spannendquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vlakbij de Mont Blanc zit een kwarts grot. Hier word alleen maar rode kwarts gedolven. Ook mooi om te zien.
Zijn ze ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder vond deze bergen qua rijden al spannend![]()
Nee, je kan er precies met je vinger in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mijne ook en gelukkig niet diep.
Scheelt dat je de rode kwarts voor een habbekrats kunt laten importeren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:34 schreef Puzzie het volgende:
Maar lijkt me wel heel erg tof om te zien
Ja en met de winterpeen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, je kan er precies met je vinger in.
Haha, ben er ook geen fan van hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze vond het echt eng en dat was het soms ook wel
Het was prachtig om te zien , al die damp wolken in de dalen ,maar mijn moeder is op leeftijd , en kreeg een week daarna de diagnose staar dus voorlopig houden we het in NLquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, ben er ook geen fan van hoor.
Awwww... wel jammer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was prachtig om te zien , al die damp wolken in de dalen ,maar mijn moeder is op leeftijd , en kreeg een week daarna de diagnose staar dus voorlopig houden we het in NL
Als het maar een grote winterpeen is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en met de winterpeen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |