SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Rustaaaagh, heb ik volgende week.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet niets
[..]
Neem dan @:dud0r
Jij zit echt de tijd om te kijken he?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Peper in je reet, maar dan anders, hihaho.
Of maar gewoon geen hond in huis halen.quote:
Maar corgiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of maar gewoon geen hond in huis halen.
Hondenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of maar gewoon geen hond in huis halen.
Nah, valt op zich wel mee, voor ik het topic in viel, had ik er al wat werk opzitten, nu even rustig aan de koffie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zit echt de tijd om te kijken he?![]()
Maar verplichtingen enzquote:
Toch ga ik deze qualitätstips wel missen, toch een mooi verbindend momentje steeds.quote:
Ik heb geen zin meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, valt op zich wel mee, voor ik het topic in viel, had ik er al wat werk opzitten, nu even rustig aan de koffie.
Eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch ga ik deze qualitätstips wel missen, toch een mooi verbindend momentje steeds.
Honden in het algemeen, maar corgis zijn slim en harig. Sneaky gevallen zitten er tussen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zooi? Speciaal voor/van een corgi? Of gewoon alle honden?
Ja die verplichtingen hoef ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar verplichtingen enz
Wel schattig
Ik zou gaan voor iets groters
Ik ook niet, als het een typische vrijdag is, piep ik er rond half twee tussenuit denk ik.quote:
Ow ja dat geloof ik welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Honden in het algemeen, maar corgis zijn slim en harig. Sneaky gevallen zitten er tussen.(Ja, ook de goed opgevoede)
3x zo grootquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja die verplichtingen hoef ik ook niet.
Hoeveel groter?
De samenvatting is dat het eigenlijk gewoon een grote hond is, maar dan met afgezaagde pootjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja dat geloof ik welGa er ook niet aan beginnen hoor. Af en toe lijkt het me wel leuk, voor 5 minuten ofzo
Lekker hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, als het een typische vrijdag is, piep ik er rond half twee tussenuit denk ik.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De samenvatting is dat het eigenlijk gewoon een grote hond is, maar dan met afgezaagde pootjes.![]()
Leugens, ik ben geen paardtimer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor
Allemaal paardtimers hier
Ik zit hier gewoon nog wel tot 16.00 uur te buffelen
Ja joh, ik maakte maar een garpjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens, ik ben geen paardtimer.Dit is gewoon wat compensatie voor vorige week, toen zat ik anderhalf uur langer OP VRIJDAG.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De samenvatting is dat het eigenlijk gewoon een grote hond is, maar dan met afgezaagde pootjes.![]()
Ik ga gewoon af en toe op visite. Vriendin van me heeft er twee.
Geen denken aan. Ik wil een leuke hond, niet 1 waar ik zelf voor wil wegrennen of bang voor ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x zo groot
Duitse of Mechelse herder![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |