SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het is de weg naar de vriezer die het probleem isquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het water bevriest heb je daar geen last van
Vriezer op het aanrecht naast de kraan zetten een optie?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is de weg naar de vriezer die het probleem is
Helaas.. en aangezien ik geen LTVDK heet komt de kraan ook niet in een awkward positie naast de vriezer. Dus wordt een nieuw bakje kopen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriezer op het aanrecht naast de kraan zetten een optie?
Of de vriezer in de gootsteenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriezer op het aanrecht naast de kraan zetten een optie?
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helaas.. en aangezien ik geen LTVDK heet komt de kraan ook niet in een awkward positie naast de vriezer. Dus wordt een nieuw bakje kopen.
Mijn kraan zit overigens schuin tegenover mijn vriezerquote:
Ahja, dan zit er niets anders op iddquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helaas.. en aangezien ik geen LTVDK heet komt de kraan ook niet in een awkward positie naast de vriezer. Dus wordt een nieuw bakje kopen.
Ja als je het zo bekijkt is die kraan nog redelijk normaalquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat onze foqueville keukenarchitect weer in the house is
Dus een diagonaal ijswater spoor door je keuken?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kraan zit overigens schuin tegenover mijn vriezer
Kom vechten dan gletsjermiepquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat onze foqueville keukenarchitect weer in the house is
ik weetquote:
Hey leuk gaan we het weer over je kraan hebben?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kraan zit overigens schuin tegenover mijn vriezer
Nee, ik maak niet zo vaak ijsblokjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus een diagonaal ijswater spoor door je keuken?
Al was het maar omdat één van de KSC'ers het meldtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:01 schreef Ygritte het volgende:
Als GRMBL ooit z’n huis gaat verkopen weet ik zeker dat ie in het funda topic terecht komt
Ja dat krijg je met zo'n kraanlocatiequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik maak niet zo vaak ijsblokjes
1?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al was het maar omdat één van de KSC'ers het meldt
retarded gedrag is datquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
vond het leuk om nog even in het oude topic te reageren
"Ratten" er zijn 16436 topics gevondenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey leuk gaan we het weer over je kraan hebben?
Vervelend voor jequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
vond het leuk om nog even in het oude topic te reageren
it takes onequote:
Je punt?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ratten" er zijn 16436 topics gevonden
"Keukenkraan" er zijn 201 topics gevonden
Kssstquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers met jullie basic polderkeukentjes
Mijn keuken is heul niet basicquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
@:crack_ als je cola vanille lekker vindt dan lust je deze ook wel.
Dacht ik alquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
Ik vind het gewoon na een beetje aparte cola vanille smaken maar wel op een goede manier.
Nee je moet wel echt van cola vanille houden als je dat niet doet laat hem dan maar in de winkel staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dacht ik aloreo smaakt ook voornamelijk naar vanille, das jammeeeeerrr. Had gehoopt op iets echt nieuws
quote:
Oh en dan voelen ze zich opeens wel aangesprokenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn keuken is heul niet basic
Heb je straks een date, pakt ze halfnaakt voor het grote lebberfeest begint nog een glaasje water rent ze in paniek weg als ze je keukenkraan zietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Jawel maar die koop ik van de aldiquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee je moet wel echt van cola vanille houden als je dat niet doet laat hem dan maar in de winkel staan.
same, basic bitchesssquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:06 schreef Ama het volgende:
Ik heb een woningbouwkeuken dus ik ben wel lekker basic.
Oh als ik keertje vanille haal is het wel Coca Cola.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel maar die koop ik van de aldi
Welke gaat het over, vanille cola is de beste colaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee je moet wel echt van cola vanille houden als je dat niet doet laat hem dan maar in de winkel staan.
Ik drink nu coca-cola Oreo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke gaat het over, vanille cola is de beste cola
Dat klinkt raarquote:
cherry is ook lekkerrr, citroen ook, kaneel ookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke gaat het over, vanille cola is de beste cola
Ja natuurlijk. Mijn fantastische keuken een basic polderkeuken noemenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh en dan voelen ze zich opeens wel aangesproken
klopt ik moet het doen met mijn woningbouwkeukentjequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Klopt dus daarom heb ik het uiteindelijk maar een keer gekocht maar ik vind het niet tegenvallen en ik geef het een zeven. Je proeft ook geen Oreo het is gewoon eigenlijk een soort vanille cola.quote:
oh! heb jij ook ribbels?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt ik moet het doen met mijn woningbouwkeukentje
Cola Cherry vind ik het allerlekkerste van de smaakjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cherry is ook lekkerrr, citroen ook, kaneel ook
Oke eigenlijk heel veel dus. Cola
Cola zelf vind ik niet zo boeiend eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cherry is ook lekkerrr, citroen ook, kaneel ook
Oke eigenlijk heel veel dus. Cola
jaquote:
Moet je ook niet zo op die van mij hatenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Mijn fantastische keuken een basic polderkeuken noemen
ik ook denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Cola Cherry vind ik het allerlekkerste van de smaakjes.
ohquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cola zelf vind ik niet zo boeiend eigenlijkAlleen de speciale smaakjes met cherry of vanille
Lemon is toch wel mijn favoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Cola Cherry vind ik het allerlekkerste van de smaakjes.
Ik drink ook praktisch alleen maar water, uit de kraanquote:
wat?!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
Die kaneel en kokos en banaan enz van Jumbo huismerk vind ik echt verschrikkelijk.
Ik vind dat altijd proeven alsof er nog afwasmiddel in mijn glas zit ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lemon is toch wel mijn favo
ik ook uit de kraanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink ook praktisch alleen maar water, uit de kraan
Ding kostte een half huis manquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh en dan voelen ze zich opeens wel aangesproken
Volgens mij zeiden mensen dat ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat?!oh kokos wil ik wel
al denk ik dat dat me aan cola malibu doet denkn
Ik haat nietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo op die van mij haten
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink ook praktisch alleen maar water, uit de kraan
Als je het in het echt ziet dan snap je het welquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik haat niet
Ik ben alleen immer verwonderd over de positionering van je kraan
ohquote:
toen ik nog bij ikea werkte dronk ik zoveel colaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik ben een cola junkie en ik geef het gewoon toe.
malibu?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger dronk ik alleen cola als er drank doorheen zatTegenwoordig eigenlijk alleen maar op vakantie, of een enkele keer met uit eten gaan ofzo
IKEA heeft Coca Cola zeker?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
toen ik nog bij ikea werkte dronk ik zoveel colawas graties
maar thuis valt wel mee, drink frisdrank echt voor de lekker en anders water/thee/koffie/ranja
Cola zero drink ik ook altijd. Gelukkig zijn die smaakjes ook altijd zero.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Drink wel altijd zero of lightwil geen kcal drinken of moet en sapje/smoothie zijn ofzo
Ook, heb hier nog een hele doos malibu red staanquote:
Okequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het in het echt ziet dan snap je het wel
Ik vind gewone cola met suiker eigenlijk helemaal niet lekker.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier ook vrij wel alleen maar zero sugar frisdrank. Ben ik min of meer gedwongen te doen na die beroerte
Maar melk hoef ik niet de hele dag door hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
water ben ik na 1 glas meestal zat en dan moet ik echt wat anders..
melk
Ik heb daarvoor gewoon blikjes in de koelkast staanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:23 schreef mschol het volgende:
cola drink ik thuis zelden, als ik het thuis heb is het voor visite en drink ik de rest op van dat kleine flesje..
ik weer welquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar melk hoef ik niet de hele dag door hoor.
bewust niet. want die ga ik zelf dan ook pakken.. zelfkennis enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor gewoon blikjes in de koelkast staan
Nodig je jezelf nu uit?quote:
Oh dat heb ik gelukkig niet, dat is alleen heel soms als ik in de zomer hard in de tuin aan het werk ben geweest ofzo dat ik daar dan trek in hebquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
bewust niet. want die ga ik zelf dan ook pakken.. zelfkennis enzo
op werk hele sixpacksquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
Ik heb gewoon flessen cola in de koelkast. #yolo
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk hele sixpacks![]()
het verbaasd mij soms dat ze nog niet een hele pallet laten aanrukken zoveel wordt dat gezopen
Bij mijn oude werk deden ze dat wel in het magazijn, daar stond gewoon een koelkast met traytjes vol blikjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk hele sixpacks![]()
het verbaasd mij soms dat ze nog niet een hele pallet laten aanrukken zoveel wordt dat gezopen
Je klinkt enthousiastquote:
Ja beetje overdonderdquote:
gewoon, onder invloed van drank en drugs, zichzelf naar beneden gegooidquote:De politie heeft wel bevestigd dat de val van het balkon de doodsoorzaak is. Het is nog niet duidelijk hoe Payne heeft kunnen vallen.
Oh ja ik ben er ook vrij zeker van dat hij zelf is gesprongen want het is gebeurd toen politie eraan kwam omdat er was gebeld dat hij die hele kamer afbrak.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:39 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)nger-liam-payne.html
[..]
gewoon, onder invloed van drank en drugs, zichzelf naar beneden gegooid
Begint om negen pas echt toch? Kijk laatste stukje straks wel even.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Televizier gala hier. Beetje spijt..
ook maar ook onbeperkt huismerk in die tapdingenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
IKEA heeft Coca Cola zeker?
Ik vind het altijd een pluspunt als een restaurant/eetgelegenheid Pepsi heeft ipv Coca Cola.
wat is dat voor variant?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook, heb hier nog een hele doos malibu red staan
ranjaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
water ben ik na 1 glas meestal zat en dan moet ik echt wat anders..
melk
Ja, de voorbeschouwing was met Britt Dekker en Splinter Chabot. Beiden zitten erg hoog in mijn irritatieniveauquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Begint om negen pas echt toch? Kijk laatste stukje straks wel even.
Als het goed is maak de FOMO show kans toch op een prijs.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, de voorbeschouwing was met Britt Dekker en Splinter Chabot. Beiden zitten erg hoog in mijn irritatieniveau
Die is gewoon op volle rum-sterktequote:
oh gatsiequote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon op volle rum-sterkte
das een uitnodiging?quote:
Ben net pas thuis van werk.quote:
Joost is er ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, de voorbeschouwing was met Britt Dekker en Splinter Chabot. Beiden zitten erg hoog in mijn irritatieniveau
dan blijf ik nog even beneden op de bank tv kijkenquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan blijf ik nog even beneden op de bank tv kijken
quote:
ja nee zij is enthousiast wil je zeggen....quote:
Oh wilde je niet onder druk zetten, je lijkt me erg gevoeligquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee zij is enthousiast wil je zeggen....
ja mag
klinkt als... nouja als het niet anders kan....
Normaalgesproken wel. Nu laat omdat ik met wat collega 's aan een pubquiz heb meegedaan en aansluitend zijn we nog een hapje gaan eten. Was gezellig.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:12 schreef Crack_ het volgende:
harde werker![]()
ik ben nog aan het werk
of weer
Klinkt ook gezellig! Hoe ging de pub quiz?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaalgesproken wel. Nu laat omdat ik met wat collega 's aan een pubquiz heb meegedaan en aansluitend zijn we nog een hapje gaan eten. Was gezellig.
Tweede geworden. En ik vind dat we eerste hadden moeten worden want ik zat met 5 man in een team en het winnende team had 11 man. Verder ben ik niet competitief ingesteld.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt ook gezellig! Hoe ging de pub quiz?
beterschapjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig ook in bed.
Heb lekker Dampo op rug en borst gesmeerd
Ja ik moest echt juichen want ik hoopte dat zo hard want ik ben echt fan van de FOMO show.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fomo wint @:Ama
Ik ken dat programma dus gewoon niet, want ik kijk nauwelijks online tv programma's
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tweede geworden. En ik vind dat we eerste hadden moeten worden want ik zat met 5 man in een team en het winnende team had 11 man. Verder ben ik niet competitief ingesteld.
Trustequote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:34 schreef Nizno het volgende:
mijn onderkaak valt steeds naar beneden...
dus ik ga maar eens even tandjes poetsen en de laptop uit doen.
Gute Nacht Freunde
beter train je je onderkaak beter danquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:34 schreef Nizno het volgende:
mijn onderkaak valt steeds naar beneden...
dus ik ga maar eens even tandjes poetsen en de laptop uit doen.
Gute Nacht Freunde
De impact award. ik geef ze wel een kans..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik moest echt juichen want ik hoopte dat zo hard want ik ben echt fan van de FOMO show.![]()
Nu nog even wachten wat er met het songfestival is en waarom Joost daar weer helemaal strak gelikt erbij zit.
ik had eigenlijk wat van die verwarmende creme moeten halen voor mn schouder, eens kijken of dat wat uithaaltquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig ook in bed.
Heb lekker Dampo op rug en borst gesmeerd
wat mis jij dan denk je?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
Ben aan het klooien met die Ikea kastenplannert, maar kom er niet helemaal uit, heb het idee dat er nog iets mist
[ afbeelding ]
ik heb mij op laten geven als weigeraarquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht even googlen wanneer en hoe ik aan de griepprik kan komen dit jaar, want andere huisartspraktijk door de verhuizing van maart.
Bleek ik eind september al een mail te hebben ontvangen (natuurlijk in de ongewenste mail). Gelukkig kunnen plannen begin november....
Wat zou je er anders aan doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
wat mis jij dan denk je?
ik zou het niet mooi vinden maar das persoonlijk
Ja, ik vind het wel fijn dat ik hem mag krijgen. Ik kan het trouwens ook via het werk. Maar in 2022 zijn mensen die ooit een CVA hebben gehad, toegevoegd aan de risicogroep.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mij op laten geven als weigeraar
niet omdat ik tegen die prik ben, wel omdat ik vind hem niet (genoeg) nodig te hebben en liever zelf ziek wordt
ik houd van meer uniformiteitquote:
Er staat nu nog een oude witte 4x4 Expedit, die ben ik een beetje beuquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik houd van meer uniformiteit
dus witte kastje zelfde kleur en grootte als de rest, en overal deurtjes voor (evt een glazen deur, maar dat is weer afhankelijk wat ik er mee zou doen)
Het is dan ook nog 16 gradenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me veel te warm aangekleed voor de fiets, jeetje
al die huisje die ik heb hebben meer van dat soort dingen, kleine details die het bouwen wel erg leuk makenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:53 schreef Ama het volgende:
Zo ik heb de eerste vier zakjes af en je ziet er niks van ooit maar in de kelder ligt een skelet met een ketel en een spin lol.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
familie?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:14 schreef mschol het volgende:
ik lig in bed, want moe en 0 fut voor andere dingen, morgen politieagentje spelen op een kinderfeestje
maar goed dat zal niet te lastig worden als ik de meute beetje ken
Ja in mijn Harry Potter sorteerhoed zit ook de zwaard verstopt en de beker.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
al die huisje die ik heb hebben meer van dat soort dingen, kleine details die het bouwen wel erg leuk maken
mooi zo :-) Kan je alles intussen alweer zo'n beetje?quote:
Nee. Morgen foto maken en dan hoor ik of ik weer mag beginnen met lopenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooi zo :-) Kan je alles intussen alweer zo'n beetje?
Die Easter eggs zijn tofquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:53 schreef Ama het volgende:
Zo ik heb de eerste vier zakjes af en je ziet er niks van ooit maar in de kelder ligt een skelet met een ketel en een spin lol.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Fingers crossedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Morgen foto maken en dan hoor ik of ik weer mag beginnen met lopen
Dat dacht ik op de middelbare ook altijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 03:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hadden we niet
Ben alleen met die gekke Duitser
Ik heb het idee dat dat stukje links in de lucht zweeft nu.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
Ben aan het klooien met die Ikea kastenplannert, maar kom er niet helemaal uit, heb het idee dat er nog iets mist
[ afbeelding ]
het begin is erquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Morgen foto maken en dan hoor ik of ik weer mag beginnen met lopen
1 van mn logees vroeg of ik kon komen zodat vriendinnen direct uit school mee konden en ze niet hoefden te wachten tot mama (mn collega) thuis wasquote:
ahhhh achsoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
1 van mn logees vroeg of ik kon komen zodat vriendinnen direct uit school mee konden en ze niet hoefden te wachten tot mama (mn collega) thuis was
Hey Gianniquote:
Heyquote:
Morguhquote:
Het is Thai. Dat heeft ze ons al eens geleerd.quote:
nee, niet zo heel veelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nog plannen dit weekend en vandaag?
oh shitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is Thai. Dat heeft ze ons al eens geleerd.
Heeft ze een buikoperatie gehad?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee, niet zo heel veel
Mijn dochter is momenteel hier, die is geopereerd en mag 6 weken niets doen
Soms is ze thuis maar soms is ze hier. Nu is ze hier. Maar ze is nog veranderlijker dan het weer. Het kan zijn als ze zo uit bed is ik haar weer naar huis moet brengen![]()
Ik breng haar steeds eten als ze thuis is,
Bitterbal die Nederlandse les geeft. Dat ik dat nog mag meemaken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is Thai. Dat heeft ze ons al eens geleerd.
KLopt, en dat is lastig, alleen staande moeder met twee kids, de jongste is 2quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft ze een buikoperatie gehad?
Dan mag je 6 weken niks zwaar tillen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee, niet zo heel veel
Mijn dochter is momenteel hier, die is geopereerd en mag 6 weken niets doen
Soms is ze thuis maar soms is ze hier. Nu is ze hier. Maar ze is nog veranderlijker dan het weer. Het kan zijn als ze zo uit bed is ik haar weer naar huis moet brengen![]()
Ik breng haar steeds eten als ze thuis is,
Sterkte.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt, en dat is lastig, alleen staande moeder met twee kids, de jongste is 2
Die zijn nu gelukkig voor 2 weken bij hun vader.
(i )k den(k) dat dat niet helemaal goed komtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bitterbal die Nederlandse les geeft. Dat ik dat nog mag meemaken.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik heb volgend jaar een buikoperatie. Beetje hersteloperatie van de vorige buikoperatie.
Ik heb abonnement op het ziekenhuis.
quote:
Aan de zijkant aantikken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Een of andere Hitlermobiel die zich er weer voor moest persen en tenslotte 15 km niet doorreed :")
RIJ
DAN
DOOR
MET
JE
GOLF
Genieten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn ict heeft gisteren niet gedaan wat ze zouden gaan doen. Krijg ik natuurlijk weer de boze klant aan de lijn omdat het nog niet is gebeurd.
Ja, zodat hij een rondje maakt en de verkeerde kant op rijdt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan de zijkant aantikken.
thnxquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik heb volgend jaar een buikoperatie. Beetje hersteloperatie van de vorige buikoperatie.
Ik heb abonnement op het ziekenhuis.
Ik wil mijn werktelefoon nu ook niet aanzetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genieten.
Ik kan nog steeds iets niet doen op SharePoint.
Nou.
Dan niet he.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zodat hij een rondje maakt en de verkeerde kant op rijdt.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil mijn werktelefoon nu ook niet aanzetten.
Zal'm leren.quote:
Die zit aan de bovenkant vastquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat stukje links in de lucht zweeft nu.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Een of andere Hitlermobiel die zich er weer voor moest persen en tenslotte 15 km niet doorreed :")
RIJ
DAN
DOOR
MET
JE
GOLF
Goedemorgen zonnestraaltjequote:
Heb hem wel bijna van de weg af gebeukt, maar niet helemaal, want dat is zonde van de schoen.quote:
Geeft ook weer zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb hem wel bijna van de weg af gebeukt, maar niet helemaal, want dat is zonde van de schoen.
Ja precies en ik wil de schoen nog niet vaarwel zeggenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geeft ook weer zo'n gedoe.
Gezellig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik zit vandaag op kantoor
!!!
Ik werd ook een dag na de ingreep naar huis gestuurd. Een dag langer daar liggen was beter geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
Zo dan, het zit jou niet mee zo te lezen.
Ik vind het zo raar dat ze binnen 24 uur weer thuis was
Ik vind dat hele ziekenhuis zo onpersoonlijk geworden
Snap ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies en ik wil de schoen nog niet vaarwel zeggen
Ik zit eigenlijk al 45 min met collega's te kletsen... dus ja dit gaat echt een productief dagje wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik werk thuis vandaag en stop sowieso om half 1.
Ik heb mijn afwezigheidsassistent al aangezet.
3 weken terug heerlijke zoete mandarijnen gekocht bij de groenteboerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een dubbele fruitbestelling gedaan bij m'n collega: een banaan en een mandarijn
Ik houd niet van mandarijnen, maar goed.. je moet iets
Je kunt net geluk hebben met mandarijnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
3 weken terug heerlijke zoete mandarijnen gekocht bij de groenteboer
IJsquote:
Gewoon zeggen dat de koppeling bleef hangenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb hem wel bijna van de weg af gebeukt, maar niet helemaal, want dat is zonde van de schoen.
Die van supermarkt is niet te vreten. De markt en de groenteboer daar moet je ze kopen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt net geluk hebben met mandarijnen
Ja of het is net alsof je een hap beschuit neemtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, die ging in de re-release.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:17 schreef datismijnmening het volgende:
Back to Bedlam blijft toch wel een heerlijk album
Ja, dat slaat nergens op, broerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat de koppeling bleef hangen
Roulette is het.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van supermarkt is niet te vreten. De markt en de groenteboer daar moet je ze kopen.
En dan proberen te fluitenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja of het is net alsof je een hap beschuit neemt
Dat doe jij dan ook vaak zeker. Back to bed lam...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:17 schreef datismijnmening het volgende:
Back to Bedlam blijft toch wel een heerlijk album
Ja het is van de zotte. Dit kan toch niet goed gaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werd ook een dag na de ingreep naar huis gestuurd. Een dag langer daar liggen was beter geweest.
2 jaar terug ging pas naar huis als genoeg was aangesterkt door soort van sondevoeding.
Idd, ik koop ze zelf nooit.quote:
Is de schoen een automaat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat slaat nergens op, broer
Het is weer vrijdagmiddag hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe jij dan ook vaak zeker. Back to bed lam...
De schoen is een schakelbakquote:
als die maar niet over zn veters struikeltquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De schoen is een schakelbak
Ik overweeg of de volgende schoen een automaat wordt.
Nou ja je bent er al mee naar de garage geweest dus je kunt het als excuus gebruiken om een Golf van de weg te rammenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat slaat nergens op, broer
Ja ik volg hem op tiktok en X. Hilarischquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die ging in de re-release.
Gegrinnikt om James z'n insta van de week. Geen idee hoe die ineens in m'n algoritme kwam.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe jij dan ook vaak zeker. Back to bed lam...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als die maar niet over zn veters struikelt
Ik zie het verband niet, maar ik kan ook zonder naar de garage te gaan een Golf van de weg aframmenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja je bent er al mee naar de garage geweest dus je kunt het als excuus gebruiken om een Golf van de weg te rammen
Heb je wat aan je dagquote:
"Oh, dus u wíst dat er problemen met de auto waren?"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja je bent er al mee naar de garage geweest dus je kunt het als excuus gebruiken om een Golf van de weg te rammen
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens: DOE VERDOMME JE LICHT AAN OP DE FIETS.
Het is hier nog enorm mistig ook, die fietsers zijn echt onzichtbaar.
Hmm ja, goed punt. Vergeet mijn idee maar weer zusquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Oh, dus u wíst dat er problemen met de auto waren?"
Klinkt als een top idee.
Ik ben vooral van plan om op de bank te gaan hangen. Beetje gamen of netflixen ofzo.quote:
Hier is het wel al licht hoor. Al is het wel grijs.quote:
Broer heeft alleen maar goede ideeënquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Oh, dus u wíst dat er problemen met de auto waren?"
Klinkt als een top idee.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ja, goed punt. Vergeet mijn idee maar weer zus
Heb je vrij vandaag?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben vooral van plan om op de bank te gaan hangen. Beetje gamen of netflixen ofzo.
[..]
Hier is het wel al licht hoor. Al is het wel grijs.
Nou, bedankt voor de heads upquote:
Laat me, ik ga wel weer gewoon verder met werkenquote:
Ik hoorde het net op radio 2.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor de heads up
Blij mee
Ik heb vandaag voor het eerst een huishoudelijk hulp (zelf betaald) over de vloer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is van de zotte. Dit kan toch niet goed gaan.
Niet iedereen heeft hulp thuis. Er was nog een vrouw die dezelfde operatie had ondergaan die was helemaal van slag dat ze al naar huis moest en niet wist hoe ze het allemaal moest doen.
Gewoon triest
Nee nee, zo makkelijk gaat dat nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat me, ik ga wel weer gewoon verder met werken
quote:
Zin in sprint shootout?quote:
Ik hoor gelukkig geen radio.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op radio 2.
Je wil nooit meer zonder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst een huishoudelijk hulp (zelf betaald) over de vloer.
Voor het schoonmaakwerk hier in huis.
Benieuwd hoe dat bevalt.
Beste 100 euro in de week die kan uitgevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst een huishoudelijk hulp (zelf betaald) over de vloer.
Voor het schoonmaakwerk hier in huis.
Benieuwd hoe dat bevalt.
Nee helaas niet. Half dagje, maar vrijdag is meestal rustig dus hoef ik ook niet veel te doenquote:
Het is toch zeikweer, dus waarom nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Half dagje, maar vrijdag is meestal rustig dus hoef ik ook niet veel te doen
Bankhangen is mn middaginvulling.
Verkeerde account @Nattekatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die aids weer dit weekend.
Het was warm gisteren ja. Maar amper buiten geweestquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is toch zeikweer, dus waarom niet
Gisteren was het wel lekker weer
Na werk ging ik nog even buiten spelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het was warm gisteren ja. Maar amper buiten geweest
hou op hou op. Zo geen zin in die donkere herfst/wintermaanden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na werk ging ik nog even buiten spelen
Voordat de eeuwigdurende herfst begint
Ik moest zoeken wat het isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid denkt er zo over
Dekentjes, kaarsjes, beetje naar buiten kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hou op hou op. Zo geen zin in die donkere herfst/wintermaanden.
quote:
Maar je moet evengoed naar buiten en dingen doen enzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dekentjes, kaarsjes, beetje naar buiten kijken
Ik was eigenlijk twee maanden geleden al aan vakantie toe.quote:
Ik moet nietsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar je moet evengoed naar buiten en dingen doen enzo.
Neem dan @dud0rquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk twee maanden geleden al aan vakantie toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |