Ging even goed inderdaad. Nu weer platquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:28 schreef Harrie het volgende:
ineens veranderd heel het beeld alsof ze een nieuwe manier van streamen bedacht hebben
Ze kan gelijk een ooglidcorrectie doen.quote:
nu staat er N Live in beeld rechts boven dus het zal wel weer bagger wordenquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ging even goed inderdaad. Nu weer plat
Mis je alle kerstfilmsquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:34 schreef Harrie het volgende:
kan niks zien, ga mijn netnix abo maar opzeggen
Maar de rest werkt gewoon, het is puur de live.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik sta echt al minuten op buffering en lijk er niet meer doorheen te komen
Ja dat is het probleem want gewoon een serie kijken werkt topquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar de rest werkt gewoon, het is puur de live.
Ja valt me toch wel tegen, ik ben zelf cloud engineer en het zou mij niet verbazen als ze dit niet meer gefixed krijgen.quote:
cloud engineer? jij maakt regen ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja valt me toch wel tegen, ik ben zelf cloud engineer en het zou mij niet verbazen als ze dit niet meer gefixed krijgen.
Twee meiden opgezwollen door de klappen en twee meiden opgezwollen door de botox en plastic surgery.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:49 schreef Smart_ass het volgende:
Zo die twee chicks hebben zeker weten extreme kaakkramp na vanavond zeg met die enorme glimlach constant.
Thx legendquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stream ook ff..voor wat het waard is/zolang het goed gaat
https://www.twitch.tv/bigbrotbot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |