Wou ik net zeggen man wow... Wat een vechters!!!! Doorgaan tot laatste secondequote:Op zaterdag 16 november 2024 05:16 schreef Harrie het volgende:
deze 2 dames vechten 100x keer met meer passie dan die pussy's net man(3x)
Juist. Dit is gewoon vol er voor gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen man wow... Wat een vechters!!!! Doorgaan tot laatste seconde
Nou, ze gaan redelijk los nu, super madquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:18 schreef Smart_ass het volgende:
Vind Serrano wel een sportieve verliezer.
Hahaha Katie is a beautiful person but she has an extremely big head, zei ‘ie nou zoiets?quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou, ze gaan redelijk los nu, super mad
Thnx, verbinding viel net weg.quote:
Jep...ze kunnen het niet aanquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:25 schreef RipCity het volgende:
Net wakker dus probeer t aan te zetten maar dat hele Netflix wil niet eens aan :/ wat een flop
ik zat vanaf 2 uur te kijken maar laatste half uur is het niet meer te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:25 schreef RipCity het volgende:
Net wakker dus probeer t aan te zetten maar dat hele Netflix wil niet eens aan :/ wat een flop
Ja zij wel inderdaad, coach wat minder. Maar snap ‘t wel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:25 schreef Werkperd het volgende:
Mooie woorden van Amanda. Fighters spirit.
Ging even goed inderdaad. Nu weer platquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:28 schreef Harrie het volgende:
ineens veranderd heel het beeld alsof ze een nieuwe manier van streamen bedacht hebben
Ze kan gelijk een ooglidcorrectie doen.quote:
nu staat er N Live in beeld rechts boven dus het zal wel weer bagger wordenquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ging even goed inderdaad. Nu weer plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |