Hier word ik dus echt chagrijnig van.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Grappen en grollen met Jan bij Cofidis!
Moet je misschien dagje met op trainingskamp en lekker lachen met zijn allen!quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier word ik dus echt chagrijnig van.
Wie vind je beter?quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Paul Ourselin en Jan Maas, bommen op Cedric Vasseur.
Jean Meusequote:Op dinsdag 5 november 2024 11:40 schreef Momo het volgende:
Kan Jan een beetje Frans en komen die grappen wel aan bij Fransen?
Jan is begonnen met de Franse les.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:40 schreef Momo het volgende:
Kan Jan een beetje Frans en komen die grappen wel aan bij Fransen?
Tsja. Gewoon een goedkope kracht die zich wegcijfert en zonder te zeiken naar Down Under en China en zo gaat. Ook al wordt 'ie de ochtend van vertrek uit z'n gebeld.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:00 schreef wimderon het volgende:
Wesley Kreder, Michiel Elijzen, Mathieu Heijboer, een bejaarde Jans Koerts. Cofidis heeft wel patent op Nederlandse succestransfers.
Dit zou niet mijn take zijn. Die jongen weer vantevoren waar ie voor tekent.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
En na een jaar einde contract waarna renner aangeeft dat team mentaliteit niet bij hem paste. Hij te pas en onpas werd ingezet. Hij de taal niet machtig was.Vul maar in.
Ik denk zomaar aan Caleb Ewan.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:21 schreef TheArt het volgende:
Het bijzondere hieraan is dat dit renner nummer 31 is voor volgend seizoen, dus er moet nog iemand weg.
Stagiaires mogen bovenop de 30 komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:29 schreef Marcoss het volgende:
Bij PCS staan ze nu op 30 en bij CQ op 31, maar daar wordt McKenzie meegerekend die bij PCS pas vanaf 2026 bij Jayco staat.
Maar volgens mij is 30 ook niet heel gebruikelijk omdat er dan geen ruimte is voor stagiaires gedurende het seizoen
Ah, dat had ik gemist. Dan kan het wel jaquote:Op donderdag 7 november 2024 18:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stagiaires mogen bovenop de 30 komen.
Hij zal wel weten waar ze 'm voor nodig hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
En na een jaar einde contract waarna renner aangeeft dat team mentaliteit niet bij hem paste. Hij te pas en onpas werd ingezet. Hij de taal niet machtig was.Vul maar in.
Dat er een poging gewaagd is vind ik an sich al heel nieuwswaardig. Normaliter laat Eus het op alle manieren afweten en/of hobbelt hij een beetje achter de feiten aan.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit las ik een paar dagen geleden ook al in de Spaanse kranten en ik vind het een bericht dat uiteindelijk toch wel lollig genoeg is om te delen. De zoon van Benjamin Noval, toevallig ook Benjamin Noval geheten, heeft de afgelopen jaren bij de nieuwelingen in Spanje alles op een hoop gereden. Volgend jaar begint hij aan zijn eerste jaar als junior, afgelopen weekend hebben we hem op het EK veldrijden toevallig al in actie kunnen zien, waar hij 4e werd bij de junioren. Hij wordt gezien als het grootste talent dat momenteel in Spanje te vinden is en in een armzalige poging dit talent niet mis te lopen heeft Movistar nu al zijn vader een baan aangeboden. Maar na de eerste stage had Benjamin senior waarschijnlijk al door wat de bedoeling was en heeft hij vriendelijk bedankt. Hij blijft mooi in Asturië, waar hij dingen doet voor MMR Academy, de opleidingsploeg van Samuel Sanchez die de afgelopen jaren al succesvol een aantal junioren heeft opgeleid. We kunnen nu eigenlijk al aannemen dat ze bij Movistar kunnen fluiten naar Benjamin junior, ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |