Ja, ik zou ook graag een definitie daarvan zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit artikel gaat over geestelijke mishandeling, wtf dat ook precies moge betekenen.
Dat is evolutie! Je komt er wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
De doelpalen zullen wel weer verzet gaan worden as usual. Net als met het dossier seksuele intimidatie.
Moderne mannen moet slaven worden van de feministische elite.
Oh, zo. Dan maar niet strafbaar stellen dus?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het gelijke monniken gelijke kappen zou betreffen wel, maar we weten allemaal dat D'66 rechters er niet voor schromen met twee maten te meten.
Je hoeft maar even naar de gemiddelde scheidingszaak te kijken.
Het is al strafbaar staat in het artikel te lezenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:51 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oh, zo. Dan maar niet strafbaar stellen dus?
Goh, en je had niet zoiets van pot, ketel toen je dit uittikte?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:55 schreef Leandra het volgende:
Het is wel grappig dat het hier de mannen weer zijn die beledigend en/of paternalistisch lopen te doen met opmerkingen als "gestoord" en "zeker te moeilijk voor je".
En maar roepen dat het de vrouwen zijn die zo manipulatief zijn en dat psychische intimidatie door mannen overdreven is.
Zolang je niet eens een normale discussie kunt hebben zonder dit soort sneren die bedoeld zijn om de ander in de hoek te zetten heb je waarschijnlijk weinig recht van spreken als je beweert dan psychische intimidatie door mannen overdreven wordt.
Damn, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is al strafbaar staat in het artikel te lezen
Is niet meer dan normaal toch, als je die gevoelens uit via je vuisten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel weer eenrichtingsverkeer worden vrees ik. Wij mannen worden maatschappelijk en sociaal onderdrukt om onze gevoelens te uiten.
Nee, daar begon ik niet mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh, en je had niet zoiets van pot, ketel toen je dit uittikte?
Bedoel je begon er zelf mee hele groepen mannen te criminaliseren.
Lol alsof dat de norm is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is niet meer dan normaal toch, als je die gevoelens uit via je vuisten.
Jij kwam hier binnen vallen met een lompe opmerking over je eigen vrouw. Zgn. grappig bedoeld dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh, en je had niet zoiets van pot, ketel toen je dit uittikte?
Bedoel je begon er zelf mee hele groepen mannen te criminaliseren.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:30 schreef Elan het volgende:
Waar kan ik mijn vrouw aangeven als ze weer eens ongesteld moet worden of ik mijn sokken heb laten liggen?
Doe ik dat dan? Kijk eerst nog eens naar je eigen reacties.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol alsof dat de norm is.
Je hoeft je eigen problematische verleden met mannen niet te projecteren op de hele andere sekse.
Nou, definieer het eens dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hersenspoeling kan een vorm van geestelijke mishandeling zijn. En als je beetje logisch nadenkt kan je waarschijnlijk wel voorstellen wat daar onder valt.
Het lijkt me vooral een cultureel verschijnsel eigenlijk. Zeker in moslimlanden, maar ook in landen als India en Oost Europa is geweld tegen vrouwen een veel meer diepgeworteld probleem. Dus wellicht in plaats van wetten aan te passen kun je zorgen voor betere preventie en controle bij die groepen die het veroorzaken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daar begon ik niet mee.
Een ander begon de problematiek te bagatelliseren door te roepen dat mannen veel vaker vermoord worden.
Ik snap het probleem niet, als er een issue waarvan voornamelijk vrouwen slachtoffer worden wordt aangepakt, waarom moeten mannen dan verongelijkt gaan zitten doen?
Ja, femicide is een probleem een probleem met vaak een hele lange voorgeschiedenis, daar proberen ze nu wat aan te doen.
Dat heeft helemaal niets te maken met het aantal mannen dat vermoordt wordt, en gezien de veel grotere verscheidenheid in dader/slachtoffer relaties bij mannen is het ook veel moeilijker om dat te doen.
Moeten we dan maar niets doen aan femicide omdat mannen vaker vermoord worden door iemand die niet in hun familie- of kennissenkring zit?
Dat men hier wat aan probeert te doen betekent niet dat de moorden op mannen niet of minder erg zijn.
Het betekent wel dat dit soort moorden op vrouwen vaak een patroon hebben dat ze willen doorbreken.
Ik vind het een aparte opmerking dat hij niet weet wat er onder geestelijke mishandeling valt. Zei alleen hersenspoeling kan een vorm van geestelijke mishandeling kan zijn. Mag ik vinden toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, nou ook er bij blijven. Gewoon zeggen wat jij hiermee bedoelt.
Ja dat doe je. De suggestie die je oproept dat mannen alleen maar problemen met hun vuisten oplossen. Misschien in jouw kringen normaal maar natuurlijk niet de norm. Anders zou het straatbeeld wel gevuld zijn met gewonde vrouwen en kinderen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Doe ik dat dan? Kijk eerst nog eens naar je eigen reacties.
Alleen maar verongelijkt gejank, meer komt er bij jou niet uit.
Grappig? Je moet PMS niet onderschatten hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij kwam hier binnen vallen met een lompe opmerking over je eigen vrouw. Zgn. grappig bedoeld dan.
[..]
Komt ook gewoon veel in Zuid Europa voor hoor. En in Latijns Amerika.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral een cultureel verschijnsel eigenlijk. Zeker in moslimlanden, maar ook in landen als India en Oost Europa is geweld tegen vrouwen een veel meer diepgeworteld probleem. Dus wellicht in plaats van wetten aan te passen kun je zorgen voor betere preventie en controle bij die groepen die het veroorzaken.
Dat is in het straatintimidatie-verhaal net zo.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:30 schreef Elan het volgende:
Waar kan ik mijn vrouw aangeven als ze weer eens ongesteld moet worden of ik mijn sokken heb laten liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |