Ja, ik had graag gezegd dat je iets hebt gemist maar de derde ronde was te genant voor woordenquote:Op zondag 17 november 2024 05:07 schreef Nober het volgende:
Ik ga ook zo kijken. Zijn die wijven al klaar?
Deed Chandler ook plus flink wat ellebogen tegen het achterhoofd dus achquote:Op zondag 17 november 2024 06:37 schreef 3rr0r het volgende:
Oliveira hield de handschoen vast van Chandler
Winnaar tegen Aspinall?quote:Op zondag 17 november 2024 07:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kansloos dit zoals verwacht, Stipe - Tyson zou wel leuk zijn
Ik had m'n telefoon speciaal weggelegd, opende één YouTube filmpje van iets totaal anders, staat daar rechts bovenaan m'n feed ineens de post fight interview.quote:Op zondag 17 november 2024 10:10 schreef over_hedge het volgende:
Godver. WIlde terug kijken maar kwam de uitslag al tegen voor ik een torrent vondAlsnog moeite waard om terug te kijken of niet?
Ik hoop het. Aspinall had de ring in moeten lopen.quote:
Conor komt niet meer terug.quote:Op zondag 17 november 2024 10:35 schreef Discombobulate het volgende:
Geef Chandler dat Conor gevecht. Nu wil ik het zien ook.![]()
Prachtige sportmanship van beide heren.
Christian American champion. 🤣quote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef Discombobulate het volgende:
Jones echt zo eng diplomatiek in z'n post fight speech. Die man weet echt hoe je iemand moet bespelen.
Hoezo? Goed gevecht en goede sportmanship. Waarom zou Chandler niet even aan het woord mogen?quote:Op zondag 17 november 2024 13:30 schreef Nober het volgende:
Wel bizar dat Rogan Chandler interviewde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |