mijn persoonlijke keus is "the ninja" Jason Herzog.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik ooit in een kooi zou staan hypothetisch gezien dan zou ik maar al te graag Marc Goddard als scheidsrechter willen. Dat is imo de beste, denkt ook het meest om de gezondheid van de vechters.
Toch heb je altijd weer gezeik over early stoppage. En soms is het ook wel early. Moeilijk vak welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik ooit in een kooi zou staan hypothetisch gezien dan zou ik maar al te graag Marc Goddard als scheidsrechter willen. Dat is imo de beste, denkt ook het meest om de gezondheid van de vechters.
Je weet wel dat het dit keer zaterdagavond om 20:00 uur onze tijd wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Discombobulate het volgende:
Zag ff trainingsfilmpje van Khamzat. Hij ziet er echt heel sterk en fit uit.![]()
Wordt echt zo vreselijk nerveus zondagochtend (ja, ik kijk het dan even met een goede kop koffie). Hoop echt dat ie verliest.
Zaterdag 26 oktober UFC 308quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Discombobulate het volgende:
Zag ff trainingsfilmpje van Khamzat. Hij ziet er echt heel sterk en fit uit.![]()
Wordt echt zo vreselijk nerveus zondagochtend (ja, ik kijk het dan even met een goede kop koffie). Hoop echt dat ie verliest.
Ja, maar dan ben ik waarschijnlijk bij vrienden. En die hebben niks met MMA. Bovendien vind ik het gewoon heerlijk om zondagochtend te kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:20 schreef Lemoir het volgende:
[..]
Je weet wel dat het dit keer zaterdagavond om 20:00 uur onze tijd wordt uitgezonden?
Thumbnail aangepast?quote:
quote:"I'm actually flying to Korea for 'Dana White: Lookin' for a Fight' on YouTube. The Korean Zombie is putting on a show. He started his own promotion there. December 14th," Dana explained.
"I'm going to have [Korean Zombie] put that kid on the card and we're going to find out what he's got. If he wins that night I'll sign him!"
Hij heeft in de gaten dat ie het alleen tegen Bobby Knuckles niet gaat winnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:28 schreef Discombobulate het volgende:
Khamzat met z'n "ALLAHU ACKKKBAR!!"
Zal ongetwijfeld mijn bias zijn door onze Westerse bril; en het Islam terrorisme, maar wat klinkt dat toch naar.
Go Whittaker.
https://www.mmafighting.c(...)les-ahead-of-ufc-309quote:Jon Jones can officially use the move that cost him the only loss of his career when he returns to action against Stipe Miocic at UFC 309 in New York on Nov. 16.
On Thursday, the New York State Athletic Commission confirmed to MMA Fighting that rules changes for MMA approved by the Association of Boxing Commission (ABC) have been adopted and go into effect starting on Nov. 1. The measure was actually approved in September with the commission deciding to adopt the new rules set forth by the ABC.
“The New York State Athletic Commission will adhere to the Unified Rules for MMA at UFC 309 on November 16, as explained in the attached bulletin issued by the Commission on Sept. 5, 2024,” commission officials said in a statement.
While Unified MMA Rules are defined by the ABC, each athletic commission still has to approve the changes before it officially goes into effect.
The two specific rules changed involve eliminating the 12-to-6 elbow as a foul in MMA and a new definition for a grounded fighter.
The 12-to-6 elbow defined as a straight up and straight down strike that was previously deemed illegal is the move that Jones used during a lopsided fight against Matt Hamill back in 2009. Jones was seemingly on his way to a victory when he unleased the downward elbows that were called a foul but when Hamill couldn’t continue, the fight was stopped and the future UFC heavyweight champion was disqualified for the illegal strikes.
That disqualification stands as the only blemish on Jones’ otherwise perfect record.
As for the second rule change, that involves the definition of a grounded fighter and when strikes can be thrown to the head. Here’s the new rule that goes into effect on Nov. 1:
“A fighter shall be considered grounded and may not be legally kneed or kicked to the head when any part of their body other than their hands or feet is in contact with the canvas (ground).”
Waarom was dit überhaupt verboden? Heb je wel eens geprobeerd 12 to 6 elbows te doen op een bokszak o.i.d.? Totaal niet praktisch en ook veel minder qua kracht.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:48 schreef Nober het volgende:
Jones mag 6 uurs ellebogen gebruiken voor z'n laatste gevecht tegen Miočić
[ x ]
[..]
https://www.mmafighting.c(...)les-ahead-of-ufc-309
Omdat ze bang waren voor schedelbreuken met de dood tot gevolg toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom was dit überhaupt verboden? Heb je wel eens geprobeerd 12 to 6 elbows te doen op een bokszak o.i.d.? Totaal niet praktisch en ook veel minder qua kracht.
kwam door die ellebogen door stenen heenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze bang waren voor schedelbreuken met de dood tot gevolg toch?
Vroegah was alles beter.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk worden soccer kicks legaal
Ik hoop het. Heb er vannacht nog over gedroomd ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
[..]
Hij heeft in de gaten dat ie het alleen tegen Bobby Knuckles niet gaat winnen.
quote:Pay-Per-View Card (ESPN+ at 2 p.m. ET - 20:00 🇳🇱)
(145) Ilia Topuria (c) vs. #2 Max Holloway (145)
(185.5) Robert Whittaker #3 vs. #13 Khamzat Chimaev (186)
(204.5) Magomed Ankalaev #2 vs. #5 Aleksandar Rakic (206)
(145.5) Lerone Murphy #12 vs. #14 Dan Ige (146)
(185) Shara Magomedov vs. Armen Petrosyan (186)
Backup: Diego Lopes (145)
Preliminary Card (ESPN+ at 10 a.m. ET - 16:00 🇳🇱)
(205) Ibo Aslan vs. Rafael Cerqueira (203)
(171) Geoff Neal #10 vs. Rafael dos Santos (171)
(160) Mateusz Rebecki vs. Myktybek Orolbai (159)
(185) Abus Magomedov vs. Bruno Silva (185.5)
(241) Kennedy Nzechukwu vs. Chris Barnett (264)
(137) Farid Basharat vs. Victor Hugo (145.5)*
(185) Ismail Naurdiev vs. Brunno Ferreira (185.5)
(171) Rinat Fakhretdinov vs. Nursulton Ruziboev (169.5)
*Eigenlijk een bantamweight bout maar Hugo ging dat niet halen dus nu op featherweight. Basharat werd pas heel laat ingelicht, zal het doorgaan?
Nou niet eens ongebruikelijk schijnbaar om dat nog te verliezen een dag voor weigh-in. Dus als je niet aan dehydratie begint/het snel afbreekt dat zit je wel op zoiets.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
10 pond te zwaar, wat is dat nou weer voor idioot
dit, gelijk ontslaan ipv kans op geld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
kamzat is een terrostischse plofkipquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef Discombobulate het volgende:
Wel heel knap dat zo zo vreselijk veel gewicht kunnen verliezen en het er binnen no time weer bij te krijgen. Is Khamzat een echte middleweight? M.a.w. heeft Whittaker in dat opzicht een voordeel bij hem?
We're gonna find out tomorrow brothas, October 26thquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:22 schreef Discombobulate het volgende:
Nog één nachtje slapen.![]()
![]()
![]()
Voor mij twee, want ik kijk zondagochtend. Ja, ik weet het.
Moest denken aan begin vorig jaar, Imavov (194) vs. Strickland (204).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
Eens op Ankalaev na. Hij heeft een grote bek en een leuk cv, dat welquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
Ilia Topuria (c) vs. Max Holloway
Robert Whittaker vs. Khamzat Chimaev
Magomed Ankalaev vs. Aleksandar Rakić
Lerone Murphy vs. Dan Ige
Sharabutdin Magomedov vs. Armen Petrosyan
Het liefst zou ik zien dat ze knieën naar het hoofd op de grond zouden laten toestaan ook net zoals in Pride. Je wilt dan niemand in je side-mount of north-south positie hebben en je krijgt daardoor veel meer actie op de grond.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hoe vet dat ook is, ze zijn gewoon te gevaarlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Volgens mij zijn ze daar ook mee bezigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:48 schreef Lemoir het volgende:
[..]
Het liefst zou ik zien dat ze knieën naar het hoofd op de grond zouden laten toestaan ook net zoals in Pride. Je wilt dan niemand in je side-mount of north-south positie hebben en je krijgt daardoor veel meer actie op de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 26-10-2024 15:41:07 ]
Heb het niet helemaal gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zei het toch, gelijk een robbery in het eerste gevecht in het voordeel van iemand wiens achternaam endigt op ov
Wow, inderdaad...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:25 schreef FundsAreSafu het volgende:
Eerste ronde was een beetje afwachtend maar deze tweede ronde van Ferreira - Magomedov is geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |