Ngannou - Jones ook, Ngannou die Jones KO slaat zou historisch zijn. Jones - Miocic is echt tragisch voor de sportliefhebber, nu geen idee hoe Aspinall, Jones en Ngannou tegen elkaar opwegen, en wellicht wordt dat wel nooit opgelost. Zelf schat ik Ngannou het hoogst inschatten maar het is pure speculatie.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ngannou - Aspinall zou zo mooi zijn
Ik denk dat Jones dat echt wel wint hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ngannou - Jones ook, Ngannou die Jones KO slaat zou historisch zijn. Jones - Miocic is echt tragisch voor de sportliefhebber, nu geen idee hoe Aspinall, Jones en Ngannou tegen elkaar opwegen, en wellicht wordt dat wel nooit opgelost. Zelf schat ik Ngannou het hoogst inschatten maar het is pure speculatie.
Dat was het smoesje ja, Jones wilde gewoon niet tegen Ngannou vechtenquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:21 schreef Nober het volgende:
Ngannou vs. Jones kreeg Dana niet voor elkaar want te duur.
als dana over geld praat liegt hijquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:21 schreef Nober het volgende:
Ngannou vs. Jones kreeg Dana niet voor elkaar want te duur.
Zijn goede odds opquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo niet, Whittaker ronde 3,4 of 5 tko of decision win, maar een win sowieso.
Wil graag eens een wedje leggen ("bet the house on Whittaker"quote:
Hij kreeg idd veel klappen zonder defense en daarna KO, weinig gezien ditquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
De scheids wou Ferreira dood hebben.
Als ik ooit in een kooi zou staan hypothetisch gezien dan zou ik maar al te graag Marc Goddard als scheidsrechter willen. Dat is imo de beste, denkt ook het meest om de gezondheid van de vechters.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij kreeg idd veel klappen zonder defense en daarna KO, weinig gezien dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |