Ik zag m.quote:
Pareltjes dit.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:25 schreef Tekaschi het volgende:
Van Geenstijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt ook gewoon Jodenjacht genoemd.
Dat is helemaal niet zoquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Zoddie het volgende:
Ben bang dat de F-side ook vol met marokkanen zit tegenwoordig en er weinig meer over is van hun 'joden club'.
Het is qua pro Israel uitingen geloof ik wel een heel stuk minder dan pakweg een jaartje of 20 geleden toch? Het viel mij vorig seizoen in ieder geval op dat daar praktisch niks meer van te zien is.quote:
Klopt, maar ik heb bij uitwedstrijden of Europeese uitwedstrijden nog nooit een marrekaan gezien. Vooral sukkeltjes en die zijn nog treuriger dan ik. Dit is echt een groepje uit Nieuw West die uit zijn op sensatie. Amsterdam is langzaam het nieuwe Marseillequote:Op vrijdag 8 november 2024 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is qua pro Israel uitingen geloof ik wel een heel stuk minder dan pakweg een jaartje of 20 geleden toch? Het viel mij vorig seizoen in ieder geval op dat daar praktisch niks meer van te zien is.
Verder blijft het gezellig in Amsterdam zo te zien
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Naar Zuid-Europees recept, losse groepjes die naar het hotel lopen aanvallen..
F-Side ging toch ingrijpen vandaag? Zie ook beelden van groepen Marokkanen / pro-Palestina rondom de ArenA maar geen tegengas van hooligans.quote:Op vrijdag 8 november 2024 01:35 schreef Tjacka het volgende:
Zelfs vandaag gewoon "het waar komen Joden toch vandaan" overigens. Tijd dat Halsema eens orde op zaken gaat stellen in de banlieue.
Ik heet ze van harte welkom om even orde op zaken te komen stellen waar onze politie het af laat weten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 04:58 schreef Eagles89 het volgende:
Twee supporters vermist, ben benieuwd of de Mossad nog even een bezoekje komt brengen gezien de politie in NL elke vrijdag in de moskee zit. Bij wijze van spreken dan natuurlijk. Ongelofelijk dat dit in Nederland, en dan in Amsterdam ook nog nota bene, Mokum, kan gebeuren.
Edit lees nu dat er al twee vliegtuigen onderweg zijn naar Amsterdam, daar zullen geen gezellige buurtvaders in zitten denk ik.
Following the severe and violent incidents against Israelis in Amsterdam, with the direction of the political echelon, and in accordance with a situational assessment, the IDF is preparing to immediately deploy a rescue mission with the coordination of the Dutch government, said the IDF.quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:27 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik heet ze van harte welkom om even orde op zaken te komen stellen waar onze politie het af laat weten.
Heb je trouwens een bron voor die 2 vermiste supporters?
Dat is nog steeds een hechte club ondanks alles. Je moet niet aan hun collega zitten anders ga je hard moeten rennen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Taxichauffeurs die voor elkaar opkomen. Oude tijden herleven in het Amsterdamse.
Ze moeten die kaart natuurlijk tot het uiterste misbruiken. Nog even een Amsterdam wordt als hamas commando centre verklaard. Pas maar op met die noord zuid lijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Following the severe and violent incidents against Israelis in Amsterdam, with the direction of the political echelon, and in accordance with a situational assessment, the IDF is preparing to immediately deploy a rescue mission with the coordination of the Dutch government, said the IDF.
The mission will be deployed using cargo aircraft and include medical and rescue teams.
The IDF Homefront Command will lead the rescue mission with the cooperation of various IDF directorates, branches, and Israeli security authorities.
Dit zullen ze niet doen als er iemand van de stoep gestruikeld is…ongelofelijk…bij een burgeroorlog in NL weet je nu in elk geval hoe het er voor staat…
Heb je die filmpjes niet online gezien? Autos die moedwillig met hoge snelheid op mensen inrijden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze moeten die kaart natuurlijk tot het uiterste misbruiken. Nog even een Amsterdam wordt als hamas commando centre verklaard. Pas maar op met die noord zuid lijn.
Wow. Gewoon wow.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze moeten die kaart natuurlijk tot het uiterste misbruiken. Nog even een Amsterdam wordt als hamas commando centre verklaard. Pas maar op met die noord zuid lijn.
Beetje ouwe mensen pesten en hun ruiten ingooien. Vlaggen weg trekken uit hun raam. De politie reed er langs en deed geen moer voor dat stel. Daarna een taxichauffeur intimideren en aanvallen om een Palestijnse vlag. Wat vind je daarvan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Tiefus stad, islamitisch tiefusvolk. Die denken ook..Halsema doet toch niks.
Als het waar is dan is de provocatie niet slim, maar verder blijf ik bij wat ik net zei. Het maakt voor de uitkomst ook niet uit want die gezellige soortgenoten van je waren toch al op 'jodenjacht' Laf kutvolk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beetje ouwe mensen pesten en hun ruiten ingooien. Vlaggen weg trekken uit hun raam. De politie reed er langs en deed geen moer voor dat stel. Daarna een taxichauffeur intimideren en aanvallen om een Palestijnse vlag. Wat vind je daarvan?
Internationale afgang voor Halsema.quote:Op vrijdag 8 november 2024 04:58 schreef Eagles89 het volgende:
Twee supporters vermist, ben benieuwd of de Mossad nog even een bezoekje komt brengen gezien de politie in NL elke vrijdag in de moskee zit. Bij wijze van spreken dan natuurlijk. Ongelofelijk dat dit in Nederland, en dan in Amsterdam ook nog nota bene, Mokum, kan gebeuren.
Edit lees nu dat er al twee vliegtuigen onderweg zijn naar Amsterdam, daar zullen geen gezellige buurtvaders in zitten denk ik.
Oprotten met die Palestijnse vlaggen in Nederland die 50 jaar geleden nog niet eens bestond. En ook oprotte met die Israëlische vlaggen in Nederland. Die Palestijnse supporters zorgen er voor dat die oorlog nu ook in Nederland rondgaat, in NEDERLAND hijs je alleen de NEDERLANDSE vlag. En wie dat niet wilt accepteren dondert op uit Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beetje ouwe mensen pesten en hun ruiten ingooien. Vlaggen weg trekken uit hun raam. De politie reed er langs en deed geen moer voor dat stel. Daarna een taxichauffeur intimideren en aanvallen om een Palestijnse vlag. Wat vind je daarvan?
Ik heb een filmpje gezien van een paar ratten die terwijl de politie aanwezig is, een ruit inslaan bij een bejaard echtpaar om een Palestijnse vlag te kunnen verscheuren en hen te intimideren. Misschien dat deze taferelen normaal zijn in het land waar je ouders vandaan komen? Maar in dit land blijf je van andermans spullen af. Daarna werd een van deze helden Hollands ouderwets de gracht in gepleurd of gejaagd. Of dat geplakt is aan elkaar of niet weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:38 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes niet online gezien? Autos die moedwillig met hoge snelheid op mensen inrijden?
Groepjes die voorbijgangers om hun paspoort vragen om te kijen uit welk land ze komen? Er zijn nog steeds mensen vermist? Misschien zijn deze taferelen normaal in het land waar jij of je ouders vandaan komen, maar in Nederland hebben we deze taferelen in 80 jaar niet meer gezien.
Dit is de context. Het positieve is dat nu landelijk eindelijk de ogen open zullen gaan, het wordt tijd dat mensen met dubbele paspoorten eentje gaan verliezen en dan zeg ik het netjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien van een paar ratten die terwijl de politie aanwezig is, een ruit inslaan bij een bejaard echtpaar om een Palestijnse vlag te kunnen verscheuren en hen te intimideren. Misschien dat deze taferelen normaal zijn in het land waar je ouders vandaan komen? Maar in dit land blijf je van andermans spullen af. Daarna werd een van deze helden Hollands ouderwets de gracht in gepleurd of gejaagd. Of dat geplakt is aan elkaar of niet weet ik niet.
Er zijn mensen verdwenen? Misschien liggen ze ouderwets hun roes uit te slapen in de cel of bij de hoeren. Zo gaat dat meestal.
Oh ja de context ontbreekt. Dus ja je weet niet wat het verhaal is. Is erg complex. Heel complex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |