Las het net, de links en islamitische bruinhemden marcheren wederom eens door de Nederlandse straten.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:52 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Maccabi supporters zijn vannacht de halve stad doorgeslagen door ‘pro Palestina demonstranten’
Lees: de plaatselijke jeugd
Tsja, ze lopen zelf ook in de nacht door de stad in een vreemd land om o.a. taxichauffeurs aan te vallen. Gevalletje play stupid games, win stupid prices.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Las het net, de links en islamitische bruinhemden marcheren wederom eens door de Nederlandse straten.
En de linkse politiek zag dat het goed was.
Vikquote:
In de vik? Dit gaat niet meer over UvA-studenten.quote:
Ik begin met de dag meer en meer te koken vanwege het islamitisch geïnspireerd geweld in de westerse samenleving en de ziekelijk hypocriete linkskliek die maar blijft wegkijken. Dit kunnen we niet meer blijven accepteren met ons verleden, niet alweer wegkijken.quote:
"echte mannen"quote:Op donderdag 7 november 2024 11:11 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Vik![]()
Maar mooi om te zien dat de haat niet onbeantwoord blijft, de stoere taal op het laatst neem ik niet serieus.
Voor de zoveelste keer: er zijn een hoop linkse mensen die hier ook van walgen. Je moet je niet zo laten intimideren door de schreeuwers.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik begin met de dag meer en meer te koken vanwege de islamitische tumor in de westerse samenleving en de ziekelijk hypocriete linkskliek die maar blijft wegkijken. Dit kunnen we niet meer blijven accepteren met ons verleden, niet alweer wegkijken.
Eens zien hoelang deze reactie mag blijven staan totdat het volk wat zich meer stoort aan taalgebruik dan dit soort Jodenjachten weer gaan klagen.
Denk niet dat hij dat ooit ingaat zien. Zo erg vast in zijn eigen bubbel. Wat dan ook wel een beetje jammer is.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: er zijn een hoop linkse mensen die hier ook van walgen. Je moet je niet zo laten intimideren door de schreeuwers.
Volgens mij is hier vooral een contrast tussen oud en jong? De oudere generatie 'libs' is ook meer pro-Israël, waar juist de jongere generatie de meer radicale pro-Palestijnse standpunten omarmd.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: er zijn een hoop linkse mensen die hier ook van walgen. Je moet je niet zo laten intimideren door de schreeuwers.
Fantastisch, het is immers al schandalig genoeg dat deze vlaggen door heel Nederland hangen.quote:
Noem je mij nou oud?!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij is hier vooral een contrast tussen oud en jong? De oudere generatie 'libs' is ook meer pro-Israël, waar juist de jongere generatie de meer radicale pro-Palestijnse standpunten omarmd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |