SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
[ Bericht 2% gewijzigd door Kissingbird op 17-10-2024 19:45:41 ]Smile, it's free therapy.
Zou ze door Jason worden opgenomen in zijn bondjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Jason heeft echt z'n goed wies kapot
Ik vond haar ook niet zo leukquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik erger me nu al enorm aan Morri...
Niet mijn type mens
Ik denkt dat Jason liever door Moraima wordt opgenomen in haar kontje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ze door Jason worden opgenomen in zijn bondje
Dat is wel waarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet zo leukmaar ze zorgt wel voor wat reuring daar. (denk ik)
en ze zorgde dat ze altijd te eten hadquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Vond haar inhalig in JVJL met haar dure pruiken en kleding of wat wilde ze? weet het al niet meer.
Alles is beschamend aan die kerel. Bradley was niets vergeleken bij die gast.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Dat flippen van Jason is gewoon beschamend
Oh ja dat ook!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ze zorgde dat ze altijd te eten had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |