Ik zie nu overal de naam Remember Monday rond gaan als de naam van de meidengroep, we zullen zien. Niet echt een gevestigde naam.quote:
Net zo professioneel als San Marino, dat zijn de doelen in het leven.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
De grootste van de deelnemende omroepen blinkt nog eens uit in professionaliteit.
San Marino doet echter niet zo moeilijk over de namen van de mensen die meedoen, sterker nog die zijn al bekend voordat het gelekt kan worden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Net zo professioneel als San Marino, dat zijn de doelen in het leven.
Deze gast doet altijd wat overdreven. Die was vorig jaar in de video van Gabe ook helemaal enthousiast over Titan van Besa. Die inzending kennen we allemaal nogquote:
Idd, ze leren het gewoon nooit in Engeland.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:48 schreef blackswangreen het volgende:
Zo met de videoclip erbij heeft het wel weer een hoog “UK you received from the public… zero points”-gehalte. Desperate, is het woord dat in me opkomt.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar het is toch niet zo dat de muziekmarkt in het Verenigd Koninkrijk zo smal is dat je dan meteen in de problemen moet komen. Uit de gemiddelde pub in een zijstraat in London kan je toch al een doorsnee zanger trekken die een Ed Sheeran-achtig liedje naar de middenmoot zingt? In plaats van deze inzending die in uitslag waarschijnlijk net zo iets als vorig jaar gaat scoren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:29 schreef Momo het volgende:
Ik lees wel op verschillende plekken dat schijnbaar eerst een andere artiest was gekozen en die zich zou hebben teruggetrokken later. Zou kunnen zijn dat het allemaal wat chaotisch aan toe is gegaan om een artiest en nummer te kiezen.
Het is vaak zo bij de UK dat ze óf een goede zange/zangeres sturen met een matig liedje (SuRie), of een matige zanger/zangeres met een redelijk tot goed liedje (bijv. Mae Muller of Olly). Alleen bij Sam Ryder kwam alles bij elkaar, al was SpaceMen ook niet echt een geweldig lied.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar het is toch niet zo dat de muziekmarkt in het Verenigd Koninkrijk zo smal is dat je dan meteen in de problemen moet komen. Uit de gemiddelde pub in een zijstraat in London kan je toch al een doorsnee zanger trekken die een Ed Sheeran-achtig liedje naar de middenmoot zingt? In plaats van deze inzending die in uitslag waarschijnlijk net zo iets als vorig jaar gaat scoren.
Ja, ik zou oprecht niet weten waarom dit bij iemand thuis de beste van de avond zou moeten zijn en er dus op gestemd zou kunnen worden…quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vaak zo bij de UK dat ze óf een goede zange/zangeres sturen met een matig liedje (SuRie), of een matige zanger/zangeres met een redelijk tot goed liedje (bijv. Mae Muller of Olly). Alleen bij Sam Ryder kwam alles bij elkaar, al was SpaceMen ook niet echt een geweldig lied.
Deze dames zullen live denk ik wel redelijk goed overeind blijven, dus dan scoor je bij de jury's toch al wel wat punten, maar in een veld vol potentiële televotemagneten sneeuwt dit denk ik toch weer onder.
Die hebben ze in 2022 gehad. Het heeft niet geholpen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom kunnen die Britten nooit eens wat goeds sturen? Die hebben echt een Anouk nodig die het hele systeem daar een keer op de schop gooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |