abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 oktober 2024 @ 17:55:27 #101
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215282374
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 17:21 schreef Canopus het volgende:

[..]
Wat wens jij hem toe?
Een leven wat hij niet in vrijheid kan leiden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 16 oktober 2024 @ 17:56:41 #102
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215282397
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef Samhain het volgende:

[..]
Ik zeg sowieso niet dat die personen niet gezond zijn. Ik zeg dat de fantasieën over hem martelen, hem ophangen aan een lage boom, hem castreren met een soldeerbout, niet bepaald gezond zijn.
Oké. Ik vind het hele begrijpelijke fantasieën voor iemand die een kind ontvoert. Hierna bewust een dwaalspoor achterlaat voor politie, het kind meermaals sexueel misbruikt, vermoordt en vervolgens het lichaam laat verdwijnen.

En als kers op de taart zijn appartement schoon schrobt om DNA sporen uit te wissen.

Dan zijn we gewoon heel andere mensen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 17:56:43 #103
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215282398
quote:

[..]
Wat wens jij hem toe?
Dat die niet meer in de fout gaat.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 16 oktober 2024 @ 17:57:47 #104
438527 MissButterflyy
pi_215282414
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oké. Ik vind het hele begrijpelijke fantasieën voor iemand die een kind ontvoert. Hierna bewust een dwaalspoor achterlaat voor politie, het kind meermaals sexueel misbruikt, vermoordt en vervolgens het lichaam laat verdwijnen.

En als kers op de taart zijn appartement schoon schrobt om DNA sporen uit te wissen.

Vind ik niet, maar dat is mijn mening. Alsof je over wat dingen kwaad en ontevreden bent in je leven en die op de dader projecteert.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 18:02:28 #105
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215282461
Ik vind het altijd een soort ironisch als iemand iets onmenselijks doet dat mensen daar juist ook op reageren door onmenselijke dingen te zeggen. Oftewel je verlaagt je tot het niveau van die dader, die je het kwalijk neemt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Forum Admin woensdag 16 oktober 2024 @ 18:03:27 #106
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215282472
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind het altijd een soort ironisch als iemand iets onmenselijks doet dat mensen daar juist ook op reageren door onmenselijke dingen te zeggen. Oftewel je verlaagt je tot het niveau van die dader, die je het kwalijk neemt.
Denken en doen zijn twee dingen. Dat sommige mensen dermate kwaad worden van deze feiten is niet zo raar.. uit emotie dingen roepen ook niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215282478
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vind ik niet, maar dat is mijn mening. Alsof je over wat dingen kwaad en ontevreden bent in je leven en die op de dader projecteert.
Dat is niet projecteren. Mensen zijn terecht boos op zijn daden, heeft niks te maken met shit in mensen hun eigen leven. Wat een onzin. Vergelding zit nu eenmaal in de mens. Dit hebben wij uit handen geven aan een rechtssysteem. Maar het is en blijft vergelding. En wensen dat we doodstraf hebben zoals de VS of Japan is niet ziekelijk. Kennelijk vinden de mensen in die maatschappij dat doodstraf wel kan. Zijn dat ziekere maatschappijen dan de onze?

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 16-10-2024 18:09:42 ]
pi_215282494
quote:
quote:
In Leviticus 24:19–21:

19-20 Wanneer iemand letsel toebrengt aan een ander, moet hem hetzelfde letsel worden toegebracht: een breuk voor een breuk, een oog voor een oog, een tand voor een tand. Wat hij de ander heeft aangedaan zal ook hem aangedaan worden. 21 Dus wie een stuk vee doodt moet het vergoeden en wie een mens doodt moet ter dood gebracht worden.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 18:07:37 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215282511
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En dat is mijns inziens weer hele vreemde psychologie van de koude grond in deze context.

Dus als mensen een kindermoordenaar graag gelyncht zien worden zal er wel iets niet goed gaan in hun eigen leven. Uhm oké.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215282550
quote:

[..]
Wat wens jij hem toe?
Ik wens hem niks toe. Waarom zou ik? Ik ken hem niet en als persoon interesseert hij me niet.

Wel wens ik dat er een straf passend bij het delict wordt opgelegd.
pi_215282614
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dan zijn we inderdaad andere mensen.
Zulke straffen krijgt hij niet, ik ben niet gevoelsmatig met hem verbonden, dus zulke fantasieën ken ik niet. Kan me overigens heel goed indenken dat de zussen of vader van Gino zulke fantasieën wèl hebben.

En let wel: ik vind de daad die begaan is afschuwelijk! De straf die geëist wordt is wat mij betreft passend. Ik heb verder geen sympathie voor Donny M.
pi_215282635
quote:
Ja, dat dus.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 18:25:11 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215282702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:15 schreef Samhain het volgende:

[..]
Dan zijn we inderdaad andere mensen.
Zulke straffen krijgt hij niet, ik ben niet gevoelsmatig met hem verbonden, dus zulke fantasieën ken ik niet. Kan me overigens heel goed indenken dat de zussen of vader van Gino zulke fantasieën wèl hebben.

En let wel: ik vind de daad die begaan is afschuwelijk! De straf die geëist wordt is wat mij betreft passend. Ik heb verder geen sympathie voor Donny M.
Vind het zelf allemaal nogal wat apathisch overkomen van je.

"Wat ongezond dat ze de kindermoordenaar chemisch willen castreren."

Maar goed, agree to disagree.
pi_215282722
quote:
Als ik sommige reacties lees, zijn ze bijna op het niveau van de Parijse terreur rouge in de achttiende eeuw. Toen de meeste ‘antirevolutionairen’ onthoofd waren, gingen ze door met de advocaten en zelfs de rechters die de doodvonnissen hadden uitgesproken (want dat ze zich met dit soort figuren wensten te bemoeien, maakte hen net zo vies als de veroordeelden).
Het zijn primaire reacties, die we door de digitale snelweg snel kunnen ventileren. Zo moeten we het ook maar zien. Ik kan me ook niet voorstellen dat zelfs de meeste X-gebruikers, ook die met cijfertjes achter hun naam, werkelijk geil worden van berichten dat het in werkelijkheid gebeurt.
pi_215282787
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Vind het zelf allemaal nogal wat apathisch overkomen van je.

"Wat ongezond dat ze de kindermoordenaar chemisch willen castreren."

Maar goed, agree to disagree.
Ik heb "chemisch castreren" niet benoemd hé. Op X had iemand het over castreren met een soldeerbout!

Agree to disagree kan prima maar niet als je dingen die ik zou hebben gezegd verzint.
pi_215283420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:10 schreef Samhain het volgende:

[..]
Ik wens hem niks toe. Waarom zou ik? Ik ken hem niet en als persoon interesseert hij me niet.

Wel wens ik dat er een straf passend bij het delict wordt opgelegd.
Stel dat het je eigen zoontje was geweest, dan denk je er nog zo over?

Ik kan me als ouder zijnde wel een voorstelling maken, van hoe het moet zijn, wanneer dit je overkomt (en vermoedelijk is het nog erger dan dat ik me kan voorstellen), maar ik zou de dader persoonlijk hetzelfde lot laten ondergaan. Mocht ik de kans krijgen.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  woensdag 16 oktober 2024 @ 20:04:25 #117
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_215283859
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 19:34 schreef Canopus het volgende:

[..]
Stel dat het je eigen zoontje was geweest, dan denk je er nog zo over?

Ik kan me als ouder zijnde wel een voorstelling maken, van hoe het moet zijn, wanneer dit je overkomt (en vermoedelijk is het nog erger dan dat ik me kan voorstellen), maar ik zou de dader persoonlijk hetzelfde lot laten ondergaan. Mocht ik de kans krijgen.
Hij zegt toch juist dat hij er zo over denkt omdat hij hem niet kent, en dat hij zich kan voorstellen dat familie er anders over denkt? :?
  woensdag 16 oktober 2024 @ 20:37:13 #118
438527 MissButterflyy
pi_215284265
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat is niet projecteren. Mensen zijn terecht boos op zijn daden, heeft niks te maken met shit in mensen hun eigen leven. Wat een onzin. Vergelding zit nu eenmaal in de mens. Dit hebben wij uit handen geven aan een rechtssysteem. Maar het is en blijft vergelding. En wensen dat we doodstraf hebben zoals de VS of Japan is niet ziekelijk. Kennelijk vinden de mensen in die maatschappij dat doodstraf wel kan. Zijn dat ziekere maatschappijen dan de onze?
Heb je de persoon wel gelezen die ik was aan het quoten? Het gaat niet over posten dat ie de doodstraf moet krijgen, maar gedetailleerde Posts over hoe hij gemarteld en gedood moet worden.
Ik zou er zelf niet op komen.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 20:38:44 #119
438527 MissButterflyy
pi_215284282
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]
[..]

Wtf is dit? Een stuk uit de bijbel? :')
Ver voor de middeleeuwen geschreven zelfs.

Ik heb daar niks mee.
pi_215284620
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wtf is dit? Een stuk uit de bijbel? :')
Ver voor de middeleeuwen geschreven zelfs.

Ik heb daar niks mee.
Ja stukje uit de bijbel.
pi_215285009
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Hij zegt toch juist dat hij er zo over denkt omdat hij hem niet kent, en dat hij zich kan voorstellen dat familie er anders over denkt? :?
Kan hij zelf niet reageren :?

Ik reageer op onderstaande en kan wel begrijpen dat iemand zo denkt over een monster als deze Donny.

quote:
Ik zeg sowieso niet dat die personen niet gezond zijn. Ik zeg dat de fantasieën over hem martelen, hem ophangen aan een lage boom, hem castreren met een soldeerbout, niet bepaald gezond zijn.

En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_215285268
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef Canopus het volgende:

[..]
Kan hij zelf niet reageren :?

Ik reageer op onderstaande en kan wel begrijpen dat iemand zo denkt over een monster als deze Donny.
[..]

"Hij" :') was ff iets anders aan het doen.
Maar het is wel zoals @kwiwi zegt.

Als het m'n eigen kind is zouden zulke fantasieën wellicht in me opkomen. Want ik zei al dat ik me dat van zijn zussen en vader kan voorstellen. Toch? Dat heb je toch gezien? Ik zeg het niet in de post waaruit je quote maar wel in een andere post.
pi_215285296
Zoek hulp :)

twitter
pi_215285433
twitter
pi_215285477
quote:
2s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:11 schreef potjecreme het volgende:
Zoek hulp :)

[ x ]
Mag hopen dat daar wat politie-infiltranten zitten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')