Dat zal de bedoeling wel zijn. Anders riskeer je zo'n actie niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Niet alleen bij het posten, de gabber leeft nog
Ik vemoed dat ze na hem met scopolamine te hebben geïnjecteerd, door een MRI scannen en met behulp van slimme vragen en A.I. zijn hersenen gaan "kraken". Ben er vrij zeker van dat ze over deze technologie beschikken als ze zo'n risicovolle actie ondernemen. Daarna kan het een middel zijn om gijzelaars vrij te krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zal de bedoeling wel zijn. Anders riskeer je zo'n actie niet.
Ze zullen in ieder geval vragen stellen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:19 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik vemoed dat ze na hem met scopolamine te hebben geïnjecteerd, door een MRI scannen en met behulp van slimme vragen en A.I. zijn hersenen gaan "kraken". Ben er vrij zeker van dat ze over deze technologie beschikken als ze zo'n risicovolle actie ondernemen. Daarna kan het een middel zijn om gijzelaars vrij te krijgen.
Is er dan toch geen ocide?quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
ROFL
Strakke actie. Wel balen voor Hezbollah natuurlijk. Èn een hoge pief weg, en geen bloedbad waar je de IDF de schuld van kunt geven.
Ik vermoed van wel, zeker als er nog eens openlijk over en weer geschoten gaat worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:12 schreef Killumination het volgende:
[..]
Zou Khamenei een doelwit zijn?
Dat zou kunnen. Israël heeft expliciet gezegd dat hun tegenaanval alleen gezien moest worden als terugslaan wegens de raketaanvallen en dat die aanslag op Netanyahu door hun op een andere manier zal worden beantwoord.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:12 schreef Killumination het volgende:
[..]
Zou Khamenei een doelwit zijn?
https://www.indiatoday.in(...)a-2631817-2024-11-11quote:Israel on Monday claimed that Hezbollah launched 90 rockets from Lebanon into Haifa. In the first barrage of 80 rockets, the Israel Defence Forces (IDF) said most were shot down. In the second barrage comprising 10 rockets, the IDF said most were intercepted while the remaining hit open areas.Â
The IDF shared a video showing cars on fire following Hezbollah's attacks on Haifa. At least two people were injured in the attack, which marks one of the largest rocket attacks on the port city amid the fighting with Hezbollah.
Israel claimed that it had destroyed the rocket launcher used by Hezbollah to carry out the attack.Â
Het lijkt me tijd om de Hezbollah leiding ook maar naar Den Haag te halen. Random burgers bombarderen is nogal een ding. En bij gebrek aan leiderschap de premier/president van Libanon. Die treden niet op.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:18 schreef havanagila het volgende:
En uiteraard enorme ophef....
Lijkt net of mensen het niks kan schelen als terroristen mensen van kant maken, om dan te brullen als Israël noodgedwongen terug moet slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |