Klonk eigenlijk een beetje alsof hij gaat optreden. Dat ze “ergens in Carré rondspookten”.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:45 schreef Dave het volgende:
Joost waarschijnlijk aanwezig met al z’n kornuiten bij het Televizier-Ring gala, volgens Cornald
Ik vermoed ook dat ze dat nummer nog een keer doen, wijst er mogelijk ook op dat ze die impact award winnenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klonk eigenlijk een beetje alsof hij gaat optreden. Dat ze “ergens in Carré rondspookten”.
Zou wel een Avrotros moment zijn om deelname 2025 aan te kondigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Is de televizierring niet een beetje te burgerlijk en te saai voor hem?
Misschien het begin.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Iemand enig idee hoe laat we iets van actie kunnen verwachten? Ik heb geen zin om dat hele ding te kijken
Ik wil ook net onder de douche sprinten. Ik verwacht ergens aan het eind. Wanneer ze moeten wachten op de uitslag ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Iemand enig idee hoe laat we iets van actie kunnen verwachten? Ik heb geen zin om dat hele ding te kijken
Momoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
Ik zie hem nog eerder een nummer "Martin Osterdahl is een hoerenzoon" uitbrengen dan dat hij weer mee gaat doen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
Ik zie hem nog eerder een nummer "Martin Osterdahl is een hoerenzoon" uitbrengen dan dat hij weer mee gaat doen.
De ring zelf is als laatste, dus ik gok ergens halverwegequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik postte dit ook net.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:59 schreef d_elise het volgende:
Het kan ook nog zijn dat hij op 1 staat bij beste televisiemoment van het jaar oid. Elk jaar worden de 10(?) meest favoriete/beste tv-fragmenten van dat jaar getoond en wellicht schakelen bij de nummer 1 van z'n halve finale optreden over naar een live-optreden daar in Carré. En die impact prijs is dan mooi meegenomen als hij er toch is.
Great minds en zoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik postte dit ook net.
[ afbeelding ]
Toch maar even gequote.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |