Dat bedoel ik, kijk hoe leuk ze hier zijn met z'n driequote:
Normen en waarden... pffffrt. Soms denk ik dat we terug zijn in de jaren '50, wat een kneuterigheid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij als artiest bij het Televizier Gala zat.
Ieder z’n normen en waarden.
Precies wat Cee en ik dus ook al zeiden, tegen ons was hij namelijk ook buitengewoon leuk en aardig en leuke antwoorden. Zo ook bij Wiwi William etc. Als je hem een beetje leuke vragen stelt dan kán hij daar tenminste iets mee qua antwoorden. En dat is ook eigenlijk heel logisch, normaal en menselijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Eindelijk normale vragen tijdens een interview. En gewoon normale antwoorden hij kan het wel als je hem normaal benaderd
Dat is het bizarre aan het hele verhaal inderdaad he, dat dát wereldschokkend is. Want het zou logisch moeten zijn dat je als mens veel beter uit de verf komt bij iemand die jou prettig benadert dan bij iemand die je ongewenst camera's in je muil schuift op momenten dat je dat niet wilt en/of met domme vragen komt waarvan je al weet dat diegene er niet op kan of mag of wil antwoorden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kijk hoe leuk ze hier zijn met z'n drieJe zou bijna denken dat Joost gewoon aardig is naar de mensen die aardig tegen en over hem zijn en minder aardig en terughoudender naar de clickbait pers. Maar dat is blijkbaar wereldschokkend.
Da's wel heel makkelijk gezegd hoor, want dat werkt twee kanten op. De clickbaitpers is ongetwijfeld ook veel aardiger tegen mensen die gewoon normaal antwoord geeft en ook aardig zijn als ze een keer een vraag krijgen die ze minder leuk vinden of die een beetje kritisch isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kijk hoe leuk ze hier zijn met z'n drieJe zou bijna denken dat Joost gewoon aardig is naar de mensen die aardig tegen en over hem zijn en minder aardig en terughoudender naar de clickbait pers. Maar dat is blijkbaar wereldschokkend.
Deels met je eens, maar ik kan me herinneren dat Joost in het begin ook gewoon aardig was tegen Shownieuws, Boulevard, Telegraaf en zo. Totdat ze meededen aan de geruchtenmolen van dat Zweedse tabloid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's wel heel makkelijk gezegd hoor, want dat werkt twee kanten op. De clickbaitpers is ongetwijfeld ook veel aardiger tegen mensen die gewoon normaal antwoord geeft en ook aardig zijn als ze een keer een vraag krijgen die ze minder leuk vinden of die een beetje kritisch is
Je bedoelt tot ze kritische vragen begonnen te stellen over het incident waardoor hij gediskwalificeerd is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:48 schreef d_elise het volgende:
[..]
Deels met je eens, maar ik kan me herinneren dat Joost in het begin ook gewoon aardig was tegen Shownieuws, Boulevard, Telegraaf en zo. Totdat ze meededen aan de geruchtenmolen van dat Zweedse tabloid.
Nope, tot ze letterlijk die Zweed met dat rode petje na begonnen te roepen dat hij iemand in elkaar had geslagen etc. Wat later toch heel anders bleek. Maar ja, dan heb je het al geroepen. Zou jij nog 'kritische vragen' beantwoorden van iemand die jou toch al openbaar veroordeeld heeft en je achtervolgen tot op een andere geheime luchthaven als je toch echt even wat tijd voor jezelf wilde bij terugkomst? Terwijl het onderzoek nog loopt? Nee toch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bedoelt tot ze kritische vragen begonnen te stellen over het incident waardoor hij gediskwalificeerd is?
Hebben ze bij Shownieuws en Boulevard gezegd dat hij iemand in elkaar geslagen heeft? Dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, tot ze letterlijk die Zweed met dat rode petje na begonnen te roepen dat hij iemand in elkaar had geslagen etc. Wat later toch heel anders bleek. Maar ja, dan heb je het al geroepen. Zou jij nog 'kritische vragen' beantwoorden van iemand die jou toch al openbaar veroordeeld heeft? Terwijl het onderzoek nog loopt? Nee toch.
Die Zweedse journalist zat ook gewoon bij Boulevard in de uitzending he, meerdere keren. En Aran maar knikken en beamen. Maar dat heb je dan idd gemist denk ik. Net als het stalken op die andere luchthaven etc.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben ze bij Shownieuws en Boulevard gezegd dat hij iemand in elkaar geslagen heeft? Dat heb ik dan gemist
Dat ligt dan toch echt aan de interviewer. Want er zijn héél veel bewijzen dat hij juist heel goed te interviewen is. Daar kunnen we zo wel veertig voorbeelden van laten zien. Misschien wel zestig ofzo, want alleen bij EIC waren het er al veertig en dat was nog vóór Malmö.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het was een goed stuk. Beetje jammer weer benadrukken dat hij zo moeilijk te interviewen is
Klopt hoor, de maandag na de finale sloeg Aran om door die Zweed met het petje die inderdaad deelde dat het fysiek was. Later in de week draaiden ze weer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:30 schreef Greys het volgende:
@:timmmmm
Aanvullend: omdat ik het zelf wel goed moet zeggen heb ik even snel eea teruggezocht en ze zeiden inderdaad niet létterlijk 'iemand in elkaar geslagen' (denk ik, ik heb niet alles gezien) maar sowieso wél dat er "fysiek geweld was tegen een jonge vrouw waarvoor bewijs ligt". Daarmee suggereer je toch wel dat hij iemand heeft geduwd of geslagen. Dat werd dan ook meteen gedacht door velen 'want anders zeggen ze dat niet en er is bewijs'.
Best veel later kwam uit dat hij haar zelf niet aangeraakt heeft. En het bewijs was er ook niet, aldus die officier van Justitie in Zweden. Al die tijd is er behoorlijk de suggestie gewekt (voor de clicks?) dat hij een meisje had geduwd of gemept. Want dat is toch waar het publiek aan denkt bij 'fysiek geweld tegen een jonge vrouw' en dat weten ze donders goed.
Er was inderdaad een periode dat hij zo goed als zeker wist dat het fysiek geweld was. Gelukkig kwam er weer later inderdaad een moment dat Aran ook weer meer achter Joost ging staan. Toen was zélfs ik hier in het topic 'blij' met wat hij toen allemaal tweette. Want zo zijn we dan ook wel weer. Zeker na de uitslag van het onderzoek riep hij nog net niet dat hij het toch altijd al gezegd had dat er geen veroordeling zou komen haha. Ze vergeten al snel wat ze zelf allemaal deden en riepen in die eerste dagen. Hun eigen veroordeling.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt hoor, de maandag na de finale sloeg Aran om door die Zweed met het petje die inderdaad deelde dat het fysiek was. Later in de week draaiden ze weer.
Dat benoemen van een jonge vrouw was inderdaad bewust. Ironisch genoeg vertelde Joost de politie niet 100% zeker te weten of het een vrouw was toen ze het ‘m vroegen. Dat laat nog duidelijker zien hoe dom het was om hem in die hoek te drukken.
Ja, dit dus. Het is niet voor niets dat de interviews met Joost allemaal verreweg het meest bekeken werden van alle kandidaten: bij Joost gebeurt er wat, hij praat niet in clichés en hij heeft gevoel voor humor. Alleen hij past totaal niet bij die neppe Nederlandse showbizz-kliek waar Shownieuws en dergelijke aan gewend zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan de interviewer. Want er zijn héél veel bewijzen dat hij juist heel goed te interviewen is. Daar kunnen we zo wel veertig voorbeelden van laten zien. Misschien wel zestig ofzo, want alleen bij EIC waren het er al veertig en dat was nog vóór Malmö.
En dat weten zij zelf ook wel, zij hebben al die superleuke interviews met William en bv alle interviews op die persmiddag bij de molen in Malmö ook kunnen zien.
Maar ja, dat willen ze niet dat de kijkers dat weten, dat dat aan hen ligt. Dus dan maar weer jokken.
Ja! Zelfs degenen die niet eens zo héél dol waren op het lied of op hem als inzending riepen hier en overal 'dit doet hij toch wel echt héél leuk en goed he' als het om de interviews ging. Hij was enorm ontwapenend. Juist door al die leuke interviews werden veel mensen dol op hem, zowel in NL als erbuiten. Ook Stuntje en Appie deden het enorm leuk daar. Zo gelachen om dat interview van de Belgen waarin Stuntje ineens Vlaams ging praten en de interviewer en Joost en Appie dat zo leuk vonden. Het kwetsbare openhartige interview via zoom met Wiwi. Etc.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Het is niet voor niets dat de interviews met Joost allemaal verreweg het meest bekeken werden van alle kandidaten: bij Joost gebeurt er wat, hij praat niet in clichés en hij heeft gevoel voor humor. Alleen hij past totaal niet bij die neppe Nederlandse showbizz-kliek waar Shownieuws en dergelijke aan gewend zijn.
Bedoelt Aran niet dat hij lastig te strikken is voor interviews? Ik zag in ieder geval net het interview van vanavond terug en dat was eigenlijk heel lief en leuk toch, van zowel Joost als Aran. Maar Aran heeft natuurlijk wel altijd moeite met zonnebrillenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nu roepen dat hij zo lastig te interviewen is. Ja dahag Boulevard. Hahaha.
Er is dit jaar echt heel vaak door de roddeljourna's gemopperd dat Joost nooit echt antwoord geeft en op de loop ging voor hun camera enzo. Maar als ze even terugdenken was het eigenlijk alleen maar bij hen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef d_elise het volgende:
[..]
Bedoelt Aran niet dat hij lastig te strikken is voor interviews? Ik zag in ieder geval net het interview van vanavond terug en dat was eigenlijk heel lief en leuk toch, van zowel Joost als Aran. Maar Aran heeft natuurlijk wel altijd moeite met zonnebrillen![]()
Prachtig. Want dat zit hem waarschijnlijk heus nog wel dwars, dat Aran toen zo met die idioot met dat petje ging lopen heulen. En dan nu weer poeslief vragen stellen. Mooi dat hij daar dan toch even op een vriendelijke Joostmanier iets van zegt. Best keurig gedaan zo en afgesloten met een hug. Knap. Dit had lang niet iedereen gekund.quote:Ook stiekem moeten gniffelen om Joost die Aran direct op de man af vroeg wat hij nou van Aftonbladet vindt en of dat een waardige nieuwsbron is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |