omg, klinkt als een saunaquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik lig gewoon onder mijn 4 seizoenen dons
Die hoge luchtvochtigheid zal de komende 6 maanden wel blijven, dus wen er maar aanquote:Op maandag 21 oktober 2024 05:46 schreef heywoodu het volgende:
90% luchtvochtigheid, alweer van dat lauwe kleffe weer
Ik moet zo weg, hier heb ik dus geen zin in
Mwah, meestal valt dat wel mee. Tijdje terug ook, week (of twee alweer?) geleden: weinig bewolking, dus het koelde lekker af en was 's ochtends normaal fris ipv lauw en klamquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die hoge luchtvochtigheid zal de komende 6 maanden wel blijven, dus wen er maar aan
De luchtvochtigheid was toen evengoed hoog. Die blijft sowieso hoog in het herfst halfjaar. Het voelt alleen wat anders aan door de temperatuur. Ik heb dan toch liever 15-17 graden, dan onder de 10quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, meestal valt dat wel mee. Tijdje terug ook, week (of twee alweer?) geleden: weinig bewolking, dus het koelde lekker af en was 's ochtends normaal fris ipv lauw en klam
Ik heb altijd liever niet klam dan wel klam, maar ieder z'n voorkeurquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid was toen evengoed hoog. Die blijft sowieso hoog in het herfst halfjaar. Het voelt alleen wat anders aan door de temperatuur. Ik heb dan toch liever 15-17 graden, dan onder de 10
Het is tot nu toe echt een prima overgang naar de herfst ja. Oktober wordt een zeer zachte en stuk drogere maand dan vorig jaar.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is toch maar 1 grijze regendag nou? Morgen weer mooi. En door die temperatuur vind ik het niet eens zo erg, lijkt meer een zomerregenbuitje. Het waait niet. Ik kan hier goed mee leven.
Alles beter dan vorig jaar.
Gelukkig wel, ja! Hoe zachter en zonniger hoe beter natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is tot nu toe echt een prima overgang naar de herfst ja. Oktober wordt een zeer zachte en stuk drogere maand dan vorig jaar.
[ afbeelding ]
Hier niet. Alles zeiknat en vochtig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:13 schreef heywoodu het volgende:
Het probleem was wellicht toch niet alleen de luchtvochtigheid de afgelopen dagen. Die staat nu volgens het KNMI ook superhoog, maar het is een stuk helderder en wat frisser en het voelt gelijk véél minder klef allemaal
Ja bizar verschil he? Was ook super helder vanochtend vroeg, andere dagen was het heiig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:13 schreef heywoodu het volgende:
Het probleem was wellicht toch niet alleen de luchtvochtigheid de afgelopen dagen. Die staat nu volgens het KNMI ook superhoog, maar het is een stuk helderder en wat frisser en het voelt gelijk véél minder klef allemaal
Vanaf vrijdag weer regen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prachtig weer op komst komende dagen
Hoeveelheden regen lijken mee te gaan vallen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag weer regen.
Maar goed, het is en blijft herfst.
Vrijdag waarschijnlijk wel idd. Zaterdag en zondag ook kans op regen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoeveelheden regen lijken mee te gaan vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |