SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Meer dat je voor een griepje en kotsen een paar keer naar de huisarts gaatquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer dat je voor een griepje en kotsen een paar keer naar de huisarts gaatDit is de reden waarom de boel nu vastloopt daar. Ik word afgepoeierd als ik een keer per vijf jaar bel en jou laten ze meerdere keren langskomen
Kan toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat laatste scheelt wel enorm per praktijk ben ik achter. Bij m'n vorige HA zaten assistentes die een hekel hadden aan hun werk ofzo, ben echt bizar vaak afgesnauwd toen ("JE BELT BUITEN DE AFSPRAAKUREN" terwijl ik ze 5 minuten voor het einde daarvan aan de lijn had en er drie verschillende tijden op de site stonden, dat idee). Bij huidige zijn ze veel kalmer, scheelt denk ik dat die praktijk streng is qua toelating, als je niet op een bepaalde postcode woont, moet je ophoepelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer dat je voor een griepje en kotsen een paar keer naar de huisarts gaatDit is de reden waarom de boel nu vastloopt daar. Ik word afgepoeierd als ik een keer per vijf jaar bel en jou laten ze meerdere keren langskomen
Kan toch niet.
ik heb hier gelukkig geen ruime ervaring mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt wel enorm per praktijk ben ik achter. Bij m'n vorige HA zaten assistentes die een hekel hadden aan hun werk ofzo, ben echt bizar vaak afgesnauwd toen ("JE BELT BUITEN DE AFSPRAAKUREN" terwijl ik ze 5 minuten voor het einde daarvan aan de lijn had en er drie verschillende tijden op de site stonden, dat idee). Bij huidige zijn ze veel kalmer, scheelt denk ik dat die praktijk streng is qua toelating, als je niet op een bepaalde postcode woont, moet je ophoepelen.
Ik op zich ook niet, het is dat ik laatst met die oogaids zat. Die vorige ben ik in tien jaar 2 keer geweest, zeg maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier gelukkig geen ruime ervaring mee.
Ik ook van de zomerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
vorig jaar voor het eerst in mn leven anti biotica gehad
Ehmm... Echt pillen heb ik één keer gehad (blaasontsteking), druppels wel wat vaker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
vorig jaar voor het eerst in mn leven anti biotica gehad
ik verbaas me er altijd over dat belgen bij elke keer dat ze koorts hebben naar de huisarts rennen voor anti biotica.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehmm... Echt pillen heb ik één keer gehad (blaasontsteking), druppels wel wat vaker.
Niet alleen Belgen toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verbaas me er altijd over dat belgen bij elke keer dat ze koorts hebben naar de huisarts rennen voor anti biotica.
nee, dat niet, maar daarvan ken ik de meeste praktijkvoorbeeldenquote:
Gebeurt veel in het buitenland. Expats vinden Nederlandse zorg ook slecht omdat ze niet meteen antibiotica krijgen.quote:
Bal kan het waarschijnlijk zo kopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gebeurt veel in het buitenland. Expats vinden Nederlandse zorg ook slecht omdat ze niet meteen antibiotica krijgen.
Ja dat. Je hoeft op Insta/tiktok volgens mij niet ver te zoeken naar filmpjes van expats over de NL'se zorg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gebeurt veel in het buitenland. Expats vinden Nederlandse zorg ook slecht omdat ze niet meteen antibiotica krijgen.
ja, maar die kan waarschijnlijk wel meer obscure dingen kopen daarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bal kan het waarschijnlijk zo kopen.
zit gelukkig niet in mijn algoritmequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat. Je hoeft op Insta/tiktok volgens mij niet ver te zoeken naar filmpjes van expats over de NL'se zorg.
Dadelijk welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit gelukkig niet in mijn algoritme
yes zonder receptquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bal kan het waarschijnlijk zo kopen.
Lucky, ik heb af en toe een piek van schijtlollige "kiek wat ze hier voor malle dingen hebben" filmpjes. Ja ja, drop is vies en fietsen zijn moordwapens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit gelukkig niet in mijn algoritme
THIS WILL SEND AMERICANS INTO A COMAquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lucky, ik heb af en toe een piek van schijtlollige "kiek wat ze hier voor malle dingen hebben" filmpjes. Ja ja, drop is vies en fietsen zijn moordwapens.
God ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
THIS WILL SEND AMERICANS INTO A COMA
knappe vrouwen, mensen die het N'sync dansje uit deadpool doen, kittens de grappige dingen doen, mee-eters en ingegroeide haren, oorsmeer verwijderen. dat soort dingenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dadelijk wel![]()
Wat wel dan eigenlijk?ben wel benieuwd.
*vult fles nog een keer*quote:
naam is water hierquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ma'am we drinken hier uit de kraan.
Zeker niet bij de Librije geweest?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
OUR WATER IS FREE IN RESTAURANTS
Ja inclusief chloor.
Oekraīners blijkbaar ook voor alles antibiotica. Daarom lopen die allemaal rond met de superbacterien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar daarvan ken ik de meeste praktijkvoorbeelden
Nom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja inclusief chloor.
Verschilt wel heel erg per staat en ook per stad. Soms krijg je gewoon lekker chloorvrij water (met name in bergstaten) en soms krijg je puur zwembadwaterquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja inclusief chloor.
but you don't get free refillsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nom.
En dan even negeren dat je bij 9/10 plekken prima een glas water náást de rest van je bestelling kan vragen.
Het geluid van een spin die midden in de nacht op je kussen valtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie het minst prettige geluid?
a. het geluid van nagels over een schoolbord
b. een Limburger die praat
c. het geluid van uiteenspattende naaktslakken onder blote voeten
d. dat wat je hoort je aan hamster tegen een trein werpt.
Wat in de Aragog?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het geluid van een spin die midden in de nacht op je kussen valt
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom hoeven wij ook geen fooi te geven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
but you don't get free refills
OHMYGAWD
Alles om openbare toiletten te vermijden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
but you don't get free refills
OHMYGAWD
Dit heb ik 2 keer gehad met zo'n dikke zwarte huisspin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
minimaal 20%quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daarom hoeven wij ook geen fooi te geven.
Zit die ook in de VS dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker niet bij de Librije geweest?
Ik werd vannacht dus wakker door een 'POK!’ naast mijn hoofd (sliep gelukkig nog niet echt diep) en dat bleek dus een grote spin op mijn kussen te zijnquote:
MAAR IK KAN OOK DE INGREDIËNTEN OM THUIS TE KOKEN NIET BETALENquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:53 schreef CherryLips het volgende:
IF YOU CANNOT AFFORD TO TIP YOU CANNOT AFFORD TO DINE OUT
Why not both?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd vannacht dus wakker door een 'POK!’ naast mijn hoofd (sliep gelukkig nog niet echt diep) en dat bleek dus een grote spin op mijn kussen te zijn
Whehehehe. Lekkere wekker wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd vannacht dus wakker door een 'POK!’ naast mijn hoofd (sliep gelukkig nog niet echt diep) en dat bleek dus een grote spin op mijn kussen te zijn
IF YOUR WIFE IS UGLY NEVER DINE OUT PLEASEquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:53 schreef CherryLips het volgende:
IF YOU CANNOT AFFORD TO TIP YOU CANNOT AFFORD TO DINE OUT
Ach ik zie het gewoon als btw-toeslag, zo duur is het eten daar ook weer nietquote:
Helemaal getraumatiseerdquote:
Die wilde gewoon lekker cozy onder de dekens kruipenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
ben er nooit geweest, dus geen ervaring.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ik zie het gewoon als btw-toeslag, zo duur is het eten daar ook weer niet
@bitterbalquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als toerist zou ik er ook niet mee zitten, maar het blijft omgekeerde wereld dat je als gast moet zorgen dat de werknemers een fatsoenlijk inkomen hebben en dat de werkgever vogelvrij gaat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ik zie het gewoon als btw-toeslag, zo duur is het eten daar ook weer niet
Net hoe dik z'n reet is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
Ik wist nooit dat het geluid maakt als een spin valt.
Dat is eat outquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IF YOUR WIFE IS UGLY NEVER DINE OUT PLEASE
Schandalig gewoonquote:
In een gemiddeld restaurant heb je voor rond de 15 dollar wel een prima maaltijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben er nooit geweest, dus geen ervaring.
Ik kan wel leven zonder zo'n wekkerquote:
Of hoe groot zijn ballen zijn....quote:
Nou bij dezequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
Ik wist nooit dat het geluid maakt als een spin valt.
Ja het is ook zo krom als de tering, zeker als je bij een fastfood tent wat bestelt via een bestelzuil en ze ook gelijk om fooi vragenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als toerist zou ik er ook niet mee zitten, maar het blijft omgekeerde wereld dat je als gast moet zorgen dat de werknemers een fatsoenlijk inkomen hebben en dat de werkgever vogelvrij gaat.
Huisdieren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan wel leven zonder zo'n wekker
hmm, ja, dat gaat je in nederland niet snel meer lukkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een gemiddeld restaurant heb je voor rond de 15 dollar wel een prima maaltijd
Ik ging vannacht wel even mijn bed checken nadat ik je berichtje las voor ik wou slapen.quote:
Dat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als toerist zou ik er ook niet mee zitten, maar het blijft omgekeerde wereld dat je als gast moet zorgen dat de werknemers een fatsoenlijk inkomen hebben en dat de werkgever vogelvrij gaat.
Ik heb hem meteen gevangen met mijn aangewezen spinnenvangdoosje en uit het raam gebonjourdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wilde gewoon lekker cozy onder de dekens kruipen
Ik moet ook zoiets daar neerleggen. Want als je inderdaad weg loopt om iets te pakken dan zit hij al ergens anders.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem meteen gevangen met mijn aangewezen spinnenvangdoosje en uit het raam gebonjourd
Aw.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een Huntsman Spider proberen weg te jagen met een rieten bezem en die viel toen 3 meter naar beneden, die ontplofte gewoon en dat gaf ook een zompig POK geluidje.
In Nederland proberen ze je zo lang als mogelijk aan tafel te houden zodat ze drankjes kunnen slijten, in de VS is het al een prestatie om er langer dan een half uur te zittenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat.
Maar als hier gezegd wordt dat meeste winst zit op het drinken en niet op het eten. En daar doen ze aan free refills en weet ik wat allemaal gratis. Dan is het toch ook 1+1=2 om het probleem op te lossen. Klant betaald net zo veel, misschien nog minder. En werkgever haalt genoeg binnen om werknemers fatsoenlijk te betalen.
Zo de koude nacht inquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem meteen gevangen met mijn aangewezen spinnenvangdoosje en uit het raam gebonjourd
Ik heb een leeg wattenstaafjesdoosje, met dekselquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet ook zoiets daar neerleggen. Want als je inderdaad weg loopt om iets te pakken dan zit hij al ergens anders.
Zodra dat laatste het geval is slaap ik wel een nachtje op de bank.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een leeg wattenstaafjesdoosje, met deksel
En ja precies. Anders moet je eerst je halve bed overhoop halen om hem te zoeken.
Had ie maar niet onuitgenodigd mijn bed in moeten kruipenquote:
Maar sommige medewerkers halen zo echt weet ik veel hoeveel fooi op die ze zouden mislopen als fooien niet meer de standaard zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat.
Maar als hier gezegd wordt dat meeste winst zit op het drinken en niet op het eten. En daar doen ze aan free refills en weet ik wat allemaal gratis. Dan is het toch ook 1+1=2 om het probleem op te lossen. Klant betaald net zo veel, misschien nog minder. En werkgever haalt genoeg binnen om werknemers fatsoenlijk te betalen.
Fair. Iedereen die dat doet wordt direct buitengezet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:02 schreef essnhills het volgende:
Ha
[..]
Had ie maar niet onuitgenodigd mijn bed in moeten kruipen
*noteert; niet onuitgenodigd bij essie in bed kruipen*quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:02 schreef essnhills het volgende:
Ha
[..]
Had ie maar niet onuitgenodigd mijn bed in moeten kruipen
Is toch niet gezellig?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland proberen ze je zo lang als mogelijk aan tafel te houden zodat ze drankjes kunnen slijten, in de VS is het al een prestatie om er langer dan een half uur te zitten
Ik heb dat nooit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Aan de andere kant, als je eten koud is of te laat komt en je zegt dat, krijg je het soms gratis
Klantenservice staat daar nog wat hoger in het vaandel dan hier, komt ook wel omdat ze bang zijn fooi te missen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Aan de andere kant, als je eten koud is of te laat komt en je zegt dat, krijg je het soms gratis
In NL speelt bij een beetje restaurant ook mee dat ze een bezette tafel ook gewoon de rest van de avond als bezet beschouwen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland proberen ze je zo lang als mogelijk aan tafel te houden zodat ze drankjes kunnen slijten, in de VS is het al een prestatie om er langer dan een half uur te zitten
Iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair. Iedereen die dat doet wordt direct buitengezet.
Eh, ik ben gewoon lekker bij dankzij dat ik gisteren ook aan het werk was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben druk aan het werk hoor, weet niet waar jullie allemaal tijd voor hebben
Lijkt me niet heel onredelijk, en op zich ook wel verstandig als standaard bij iedereen uit te voerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*noteert; niet onuitgenodigd bij essie in bed kruipen*
Mja, als je 3 weken lang elke dag uit eten gaat dan is het wel prettig als je niet elke dag 3 uur in een restaurant hoeft te zittenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch niet gezellig?![]()
Het zal vast aan mij liggen, dat overdreven vrolijke gedoe hoeft voor mij allemaal niet.Maar ik snap niet waarom je fooi zou gaan geven omdat je me mn drinken komt brengen en mn eten. (daarna met mn credit card er vandoor gaat). En al helemaal niet bij een drive-thru of selfservice ding.
Toen was ik vrijquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik ben gewoon lekker bij dankzij dat ik gisteren ook aan het werk was.
Volgens mij gaan ze daar veel vaker uit eten dan hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, als je 3 weken lang elke dag uit eten gaat dan is het wel prettig als je niet elke dag 3 uur in een restaurant hoeft te zitten![]()
En ja het is een krom systeem, maar ik ga me er niet meer druk om maken, gewoon local customs. Beetje net als dat je in Italië niet om 17.30 bij een restaurant aanklopt voor je avondeten
Het is 12.00u geweest, ja dusquote:
Hejje gezien wat die boodschappen kosten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze daar veel vaker uit eten dan hier.
Uit eten gaan is een stuk goedkoper dan boodschappen doen daar jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hejje gezien wat die boodschappen kosten.
Huh?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:17 schreef mschol het volgende:
geen glas vandaag, 3 man onder mij hebben niet gereageerd(drie boven mij weer wel)
Stond er al opquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Hahahaha @:cherrylips kijk wat ze nu ook hebben.
[..]
Aan een gezin spinnen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
naast mij is die jongen vertrokken gisteren, nu verhuurd hij het dus blijkbaar onder
Ze zijn vermomd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag maar 2 benen dus geloof het niet
denk niet dat ze je nog laten gaan als je ze ontdekt hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan kom ik terug naar nederland als spinnen hier in mensen pakken rondlopen
goede samenvattingquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Ben weer gezwicht om te betalen om te zien wie mij liked op bumble. Altijd interessant
heb je een punt. misschien nu maar gelijk van het eiland proberen af te komenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat ze je nog laten gaan als je ze ontdekt hebt
Broodje iberico?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:40 schreef Crack_ het volgende:
Oke, koffie, broodje ibericoen dan weer lekker naar buiten. Mooi dag voor de tuin
Dat wordt zwemmen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je een punt. misschien nu maar gelijk van het eiland proberen af te komen
Nee, die hebben ze allemaal al overgenomen.quote:
quote:Iberico is een lekkere Spaanse harde kaas en wordt gemaakt van koe-, geiten- en schapenmelk.
Ja toch? Is een hamsoort?quote:
Heb mensen hier al jarenlang voor gewaarschuwd maar iedereen deed het altijd af als onzinquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze allemaal al overgenomen.
Ik was ook al lichtelijk verwonderd toen ik het zag staan.quote:
voor een goede pata negra mag je best een uitzondering maken!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ook al lichtelijk verwonderd toen ik het zag staan.
ik mag inderdaad vlees eten als ik dat zou willenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:48 schreef gianni61 het volgende:
oke, Queso iberico bestaat ook
[..]
voor een goede pata negra mag je best een uitzondering maken!
Je hebt onze toestemmingquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik mag inderdaad vlees eten als ik dat zou willen
? jawel? als ik zeg dat ik een broodje iberico ga eten dan is dat sowieso geen ham want ik eet geen vleesquote:
Blijkbaar een goede vraag, want ik was me niet bewust van de kaas.quote:
Maar dat weet 99% van deze SC toch niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? jawel? als ik zeg dat ik een broodje iberico ga eten dan is dat sowieso geen ham want ik eet geen vlees
quote:
Whoeehoeoeequote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat weet 99% van deze SC toch niet.
ook dat zei ik jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]Weet niet of de rest daar zo bewust van is, maar ik weet dat jij dat weet indd
Ik had 'm afgelopen jaar voor het eerst bij Dudje op, ik kende hem ook niet maar vind hem erg lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar een goede vraag, want ik was me niet bewust van de kaas.![]()
Weer wat geleerd.
Trekt ze ook zo'n duckface?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
God, vriendin kan alleen maar bezig zijn met 'sta ik mooi op een foto' ipv 'een foto is leuk en een herinnering en fucking boeiend hoe je er op staat'
heb daar helemaal geen zin in man
IS HET NOU KAAS OF HAM.quote:Iberico Kaas | Spaanse Kazen | PUREHAM.NL
haha nee gelukkig nietquote:
Ik wil ook nooit op foto's.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee gelukkig nieten ze kijkt oprecht zo naar foto's, ergens vind ik dat ook sneu maar vind het ook beetje vermoeiend
O ik ben ook zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee gelukkig nieten ze kijkt oprecht zo naar foto's, ergens vind ik dat ook sneu maar vind het ook beetje vermoeiend
Het is kaas. Gewoon opeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:53 schreef gianni61 het volgende:
moest wel opzoeken wat het verschil is tussen Iberico en manchego, want op de plaatjes lijken ze wel heel veel op elkaar
Misschien is die foto wel voor op de datingwebz?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
God, vriendin kan alleen maar bezig zijn met 'sta ik mooi op een foto' ipv 'een foto is leuk en een herinnering en fucking boeiend hoe je er op staat'
heb daar helemaal geen zin in man
ik heb op deze manier geen zin meer in fotosquote:
Dit noemen ze een discussie. Of het kaas is of ham. Dat gaat heen en weer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik mis de discussie denk ik. Welke discussie?
quote:uitwisseling van meningen over een onderwerp, waarbij de deelnemers proberen door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden, elkaar te overtuigen van hun eigen gelijk of tot een gezamenlijk standpunt te komen over een kwestie waarover zij van mening verschillen
ik vond het wel interessantquote:
Koeienmelkquote:
OEH hou opquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:53 schreef gianni61 het volgende:
moest wel opzoeken wat het verschil is tussen Iberico en manchego, want op de plaatjes lijken ze wel heel veel op elkaar
of misschien *noemt nog 100 optiesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is die foto wel voor op de datingwebz?
Dat kan ik me voorstellen. Dan ben je daar ook de hele tijd mee bezig in plaats van met het moment.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb op deze manier geen zin meer in fotosvind het heerlijk als herinnering maar als het allemaal geposeerd moet worden en er zoveel fout is aan een foto en en het niet wordt gezien als weerspiegeling van de lueke dingen die we aan het doen zijn, yea nevermind
Macédoine denk ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit noemen ze een discussie. Of het kaas is of ham. Dat gaat heen en weer.
[..]
ik zie hier geen discussiequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Maar moeten de foto's ook direct weggeflikkerd of is het ok als je ze offline/voor eigen herinnering houdt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb op deze manier geen zin meer in fotosvind het heerlijk als herinnering maar als het allemaal geposeerd moet worden en er zoveel fout is aan een foto en en het niet wordt gezien als weerspiegeling van de lueke dingen die we aan het doen zijn, yea nevermind
Dat lijkt me hamquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie hier geen discussiemaar oke, no biggie
manchego is dan alleen schaap en iberico kan gemixt zijn schijnbaar, maar verder aardig vergelijkbaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OEH hou opstraks ook zin in manchego
![]()
[..]
of misschien *noemt nog 100 opties
nee
HET IS KAAS! Zo, hier heb je je discussie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie hier geen discussiemaar oke, no biggie
Ja precies. Maar is vervelender voor haar dan voor mij denk ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Dan ben je daar ook de hele tijd mee bezig in plaats van met het moment.
Ik zag meer een "oh joh is het ook kaas" dan een discussie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
het is iets van het iberische schiereiland !quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
HET IS KAAS! Zo, hier heb je je discussie.
@Modus, ga je mee?quote:
mag ze wel houden maar ik vind het lastig als ze zulke dingen over haar zelf tegen mij zegt, want ik zit niet op dat level en bekijk het echt niet zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar moeten de foto's ook direct weggeflikkerd of is het ok als je ze offline/voor eigen herinnering houdt?
manchego is ook wat pittiger dan ibericoquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
manchego is dan alleen schaap en iberico kan gemixt zijn schijnbaar, maar verder aardig vergelijkbaar
nu ook zin in crackers met kaas
bedankt, kan ik die inwisselen voor iets leuks?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
HET IS KAAS! Zo, hier heb je je discussie.
Ik wil dat ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Ben weer gezwicht om te betalen om te zien wie mij liked op bumble. Altijd interessant
Ik heb nog ergens een opblaasbare krokodil. Wil je die hebben?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedankt, kan ik die inwisselen voor iets leuks?
Oehhh, klinkt aanlokkelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een opblaasbare krokodil. Wil je die hebben?
een paarse?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier op werk hebben we (ja echt) een paarse opblaaskrokodilquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hier op werk hebben we (ja echt) een paarse opblaaskrokodil
dan snel voorstellen om af te spreken?quote:
wat is er met een paarse?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, die zou ik @:Crack_ nooit aanbieden.
bij mijn vorige werk hadden we wel een gouden eikel..quote:
Iemand in oranje leeuwenpak liep over werkvloer rondquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mijn vorige werk hadden we wel een gouden eikel..
Toch nog gelukt om een kaartje te krijgen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gezeur ging over deze fotos en kijk hoe leukwilde mn pakje niet meer uit doen, ik vind dat zooo mooi
Ah, vanuit zo'n invalshoek bedoel je. Ja, lastig is dat, want als "de ander" zie je vooral dat leuke persoon in een leuke situatie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:modus, ga je mee?
[..]
mag ze wel houden maar ik vind het lastig als ze zulke dingen over haar zelf tegen mij zegt, want ik zit niet op dat level en bekijk het echt niet zo.
Ik wil alleen maar zeggen 'ja boeiend, was toch leuk of niet' en ga daarbij beetje over haar gevoel heen
Verkleedpartijtjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Dit was een verkleedpartijtje in een museum tijdens museumnacht
MUSEUMNACHT
SPOILER: worthless without picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iemand in oranje leeuwenpak liep over werkvloer rond
Hamkaas Macédoinequote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VerkleedpartijtjesAltijd leuk
Moest ik van @:liesje1979 ook een keer doen in Kaunas
![]()
Was best leukNiet bezig geweest met of ik er mooi op stond
Je staat er beeldig op!SPOILER: worthless without picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die had niet meegekregen dat Oranje gisteren had verloren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iemand in oranje leeuwenpak liep over werkvloer rond
jaaaaaaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch nog gelukt om een kaartje te krijgen?
ja dat, maargoed. Je kunt niet iemand je eigen gedachtegoed opdringen en dat wil ik somsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, vanuit zo'n invalshoek bedoel je. Ja, lastig is dat, want als "de ander" zie je vooral dat leuke persoon in een leuke situatie.
[..]
![]()
SPOILER: worthless without picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat geweldig
![]()
Baby darling doll face honey
Jouw bil is een krokodilquote:
lol, de frustratiequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Die was van een gare reclame van OHRA van tig jaar geleden.
[..]
![]()
Bij de Wibra zouden ze het nog niet verkopen.SPOILER: worthless without picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Is al zo'''n 5 jaar geleden dat ik daar werkte, maar toen speelde Oranje ook al belabberd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had niet meegekregen dat Oranje gisteren had verloren?
Bij de Wibra zouden ze jou ook niet verwekken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bij de Wibra zouden ze het nog niet verkopen.
Daar is toch niks aziatisch aan?quote:
zover ik weet niet neequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar is toch niks aziatisch aan?
Kaassaus zouden wij zonder Aziaten nooit kennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar is toch niks aziatisch aan?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de Wibra zouden ze jou ook niet verwekken.
Dan bedoel je paneerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kaassaus zouden wij zonder Aziaten nooit kennen natuurlijk.
[..]
![]()
lol ik heb ook een soortgelijke foto van een slot waar ik geweest benSPOILER: worthless without picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paneersaus klinkt niet als een succes.quote:
"In Azië wilden ze deze meuk niet"quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daarom zijn het ook specials natuurlijk. Producten die normaal daar niet voorkomen, maar nu even wel.![]()
Ohra reclamesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Die was van een gare reclame van OHRA van tig jaar geleden.
kastelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk tochWas in zo'n kasteel daar
thanks aziaten!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kaassaus zouden wij zonder Aziaten nooit kennen natuurlijk.
ohjaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daarom zijn het ook specials natuurlijk. Producten die normaal daar niet voorkomen, maar nu even wel.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paneersaus klinkt niet als een succes.
straks ben je ook gehacktquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet op mijn werktelefoon mezelf opnieuw aanmelden bij Outlook.
Maar als ik dan mijn wachtwoord intyp, krijg ik de melding: "Uw wachtwoord is verlopen. Typ uw bijgewerkte wachtwoord en probeer opnieuw."
Maar ik heb mijn wachtwoord helemaal niet aangepast.
zakelijk account?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als ik dan mijn wachtwoord intyp, krijg ik de melding: "Uw wachtwoord is verlopen. Typ uw bijgewerkte wachtwoord en probeer opnieuw."
ja, zakelijk account.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zakelijk account?
wellicht inloggen in webmail, dat hij daar aangeeft dat WW ook verlopen is EN een optie om te veranderen
Account verwijderen, opnieuw toevoegen. Opgelost.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan geven we hem zelf gewoon de schuld
anders gewoon IT departemt bellenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, zakelijk account.
Eens kijken of ik dat voor elkaar krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb me ook ooit verkleed bij een kasteel@Dr_Flash in gent
ze deden in die tijd overduidelijk niet aan kindersoldaatjes
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede poging. "Your password doesn't meet policy requirements"
quote:
en dan elke maand moeten veranderen ook zeker?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Hey helm, waar ga je met dat meisje heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb me ook ooit verkleed bij een kasteel@:dr_flash in gent
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb me ook ooit verkleed bij een kasteel@:dr_flash in gent
Oeh! Is dat bij Gravensteen? Ga ik volgende maand heen met wat leuk gevrouwte
Even kijken of we daar ook kunnen verkleden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was ooit blond, ik herken mezelf daar echt niet meer in?dit is alleen boeiend voor mensen die weten hoe ik er uit zie, of misschieno niet
![]()
en is ook meer dan 10 jaar geleden, ben ook gewoon ouder geworden natuurlijk
password managers ftwquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar ik moet het toch kunnen onthouden.
Account verwijderen, opnieuw toevoegen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
KrijgDeVliegendePestMetJePolicy!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mist cijfersquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KrijgDeVliegendePestMetJePolicy!
Zeker wel goed genoeg.
Ieder half jaar. Gelukkig niet maandelijks.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan elke maand moeten veranderen ook zeker?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Oke ben weer in de fotoalbums belandDeze foto heeft 00s vibes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was ooit blond, ik herken mezelf daar echt niet meer in?dit is alleen boeiend voor mensen die weten hoe ik er uit zie, of misschieno niet
![]()
en is ook meer dan 10 jaar geleden, ben ook gewoon ouder geworden natuurlijk
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die restricties op wachtwoorden is ook zo dom. Beter kan je een heel lang wachtwoord hebben.quote:
das wel fijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ieder half jaar. Gelukkig niet maandelijks.
"strong password" heeft geen cijfers nodig. Alleen "minstens 3 van de 4 categorieën"quote:
Werkt dat ook zakelijk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
password managers ftw
wachtwoorden van 14+ karakters
Ik moet om de 3 maanden mijn werk wachtwoorden veranderenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ieder half jaar. Gelukkig niet maandelijks.
hmm, misschien eerst een hersentraining nemen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar ik moet het toch kunnen onthouden.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hey helm, waar ga je met dat meisje heen?
ja!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Oeh! Is dat bij Gravensteen? Ga ik volgende maand heen met wat leuk gevrouwte
Even kijken of we daar ook kunnen verkleden
nee joh, zo oud toch nietquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die restricties op wachtwoorden is ook zo dom. Beter kan je een heel lang wachtwoord hebben.
Misschien af en toe voor de nostalgie oma tussendoor eens postenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een jaartje gratis inspiratie lieve fans![]()
[ afbeelding ]
Keepass installeren en gaan met die banaanquote:
Wij krijgen te zien waaraan het aan moet voldoen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ict gemaild met waar een wachtwoord aan moet voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |