Hij ging er bij jong Oranje af nadat zijn enkel leek dubbel te klappen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar heeft Zechiel last van dan of werd dat niet benoemd? 2 x basis gespeeld bij Jong Oranje.

quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Prima als dubbele tien zou je zeggen.

Ken 'm niet heel goed maar dit is van nature een zwervende vleugelspeler die het van techniek en loopvermogen moet hebben?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan hij al helemaal niet belopen

Techniek en inzicht. Hij kan vooral die korte sprintjes die je op het middenveld steeds moet trekken niet aan denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ken 'm niet heel goed maar dit is van nature een zwervende vleugelspeler die het van techniek en loopvermogen moet hebben?

Hij heeft ook wel een aardige pass daarnaast toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Techniek en inzicht. Hij kan vooral die korte sprintjes die je op het middenveld steeds moet trekken niet aan denk ik.
15 jaar geleden had ie wel een hele goeie luie nummer 10 kunnen zijn.

Klopt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een aardige pass daarnaast toch?

Ik zie het er wel in zo op basis van de highlights maar goed ik zie Rensch ook wel als zes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Techniek en inzicht. Hij kan vooral die korte sprintjes die je op het middenveld steeds moet trekken niet aan denk ik.
15 jaar geleden had ie wel een hele goeie luie nummer 10 kunnen zijn.

Technisch echt uitstekend. Maar als je op geen enkele manier langs je man komt en ook het verdedigende werk niet kan opbrengen houdt het al gauw op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een aardige pass daarnaast toch?

Meen je nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kans bestaat dat ik achterlijk ben natuurlijk.

Als de kans op de jackpot in de loterij net zo hoog was, was ik al miljonair.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie het er wel in zo op basis van de highlights maar goed ik zie Rensch ook wel als zes.
Kans bestaat dat ik achterlijk ben natuurlijk.

En dan wel Carranza van Beukering laten invallen.quote:

Exactlyquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het fragiele ego van Dictator Dennis was weer eens gekrenkt?

Hebben ze daar tegenwoordig ook vleermuis?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Matchday!!
Zojuist Ueda tegengekomen bij de Albert Heijn. Hij zag er gefocust uit.

Echt een hilarische grap zegquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze daar tegenwoordig ook vleermuis?

Het is alleen al een jaar of vijf geen buitenspeler meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:07 schreef Kerftminister het volgende:
Als Boetius fit is altijd een contract aanbieden. Is sowieso beter dan die 2 kneuzen op rechts.

Tja Osman is ook geen rechtsbuiten en Hadj Moussa is sowieso geen voetballer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alleen al een jaar of vijf geen buitenspeler meer

Osman is nou juist wel een vrij klassieke buitenspeler, maar inderdaad beter op links.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja Osman is ook geen rechtsbuiten en Hadj Moussa is sowieso geen voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |