PTA is een deurtje verder.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Daf tegen Mercedes. Wat verwacht je²
Energie overhouden om straks te kunnen douchenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
Zie die malen enzo ook allemaal maar beetje meesloffen
De aanloop wel, daarom kwam die vrije trap en corner!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was toch niet echt zijn fout? Of zag ik iets verkeerd?
Kim gaat straks weer vechten met voetbalsupporters.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:17 schreef Coco het volgende:
België heeft een gouden generatie bij het darts.
Brobbey zal na deze overbelasting dus wel weer geblesseerd raken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
We zijn minuut 70 gepasseerd. @:caland
En een gebakje draaien onder de douche.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Energie overhouden om straks te kunnen douchen
Gewoon leuk als hij lekker kan rennen. Je moet hem alleen niet centraal zetten in een viermans verdedigingquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef ISVV het volgende:
Die Van de Ven is niet te stoppen bij Spurs en nu is het niks.
Koeman out, bolle ginger
Jeetjequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
De KNVB moet nu al bezig zijn de nieuwe generatie. Selecteer een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Bert Konterman). De Nations League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komende jaren bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Dank, dan geef ik @GGMM en @kukkelekutuser groot gelijk en moeten ze Wieffer snel eruit halen!quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De aanloop wel, daarom kwam die vrije trap en corner!!
Ja ik moest even terug maar ik heb het gevonden.
Niet te stoppem bij een team dat nooit wat wint en al jaren alle belangrijke wedstrijden verliest.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef ISVV het volgende:
Die Van de Ven is niet te stoppen bij Spurs en nu is het niks.
Koeman out, bolle ginger
Spurs speelt toch ook zo?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon leuk als hij lekker kan rennen. Je moet hem alleen niet centraal zetten in een viermans verdediging
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef Coco het volgende:
Krijgen we weer dat feyenoord - ajax spelers gedoe.
Gelukkig doen PSV-ers daar niet aan mee
Het moet toch niet zo lastig zijn om zonder clubbril naar het Nederlands elftal te kijken?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank, dan geef ik @:ggmm en @:kukkelekutuser groot gelijk en moeten ze Wieffer snel eruit halen!
Ah oké. Dan speelt ie nog goed op een hoog niveau.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet te stoppem bij een team dat nooit wat wint en al jaren alle belangrijke wedstrijden verliest.
Wat is Gurney er maar weer druk mee vanavond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet toch niet zo lastig zijn om zonder clubbril naar het Nederlands elftal te kijken?
Ja, dit is denk ik het slechtste Oranje wat ik ook heb gezien. Er zit niks in. Iedereen is slecht. Het is een wonder dat het maar 1-0 staat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Echt zelden een match gezien waar zoveel spelers zo slecht spelen. Naja ajax en feyenoord bijna elke week maar verder..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |