van Dobben is 90% water/bloem en soms een stukje vlees ertussen te vinden...quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
van Dobben of Mora en niets anders. De andere merken zijn alleen goed om bevroren in je kontje te duwen (bij wijze van spreken dan hé).
Deze onwetende manquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef Mikeytt het volgende:
van Dobben is 90% water/bloem en soms een stukje vlees ertussen te vinden...
meel etenquote:
oesterzwamkroketten zijn echt onzin. Neem gewoon de normale vega-kroket... die paddenstoelen overal komen mn strot uitquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waren het wel lekkere oesterzwamkroketten? Niet dat ik ze heb geprobeerd, maar ben wel benieuwd. Zo matig dat die groentekroketten echt walgelijk zijn.
Garnalenkroketten blijven wel #1.
Een kroket is sowieso meel.quote:
Denk dat het hem vooral om de worsten gaat. Lekker van die glibberige gladde jongens diep in zijn keeltje hmmmmquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een kroket is sowieso meel.
Wel gek dat iemand die gek is op vegan worstjes klaagt over de hoeveelheid vlees in een kroket.
En als je een donkere kleur wilt: gewoon het frituurvet wat heter zetten.
Je zusje had ook paddestoelen op haar.....quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
oesterzwamkroketten zijn echt onzin. Neem gewoon de normale vega-kroket... die paddenstoelen overal komen mn strot uit
Paddestoelen zijn een perfecte vleesvervanger zolang de techniek zogenaamd nog niet in staat zou zijn om het 1 op 1 te imiteren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
oesterzwamkroketten zijn echt onzin. Neem gewoon de normale vega-kroket... die paddenstoelen overal komen mn strot uit
Deze al eens gehad?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Paddestoelen zijn een perfecte vleesvervanger zolang de techniek zogenaamd nog niet in staat zou zijn om het 1 op 1 te imiteren.
De "normale" vegakroket moet ik nog tegenkomen.
Paddenstoelen een perfecte vleesvervanger? Nee, dat is soja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Paddestoelen zijn een perfecte vleesvervanger zolang de techniek zogenaamd nog niet in staat zou zijn om het 1 op 1 te imiteren.
De "normale" vegakroket moet ik nog tegenkomen.
Ben helaas allesbehalve een expert, ik heb daar toch altijd weg wegwijs in nodig. Je hebt dus een belangrijke taak volbracht.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Deze al eens gehad?
https://www.omabobs.nl/product/vleesvrije-draadjescroquette/
De voedingswaarde van het leven zijn ook maar minimaal.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Paddenstoelen een perfecte vleesvervanger? Nee, dat is soja.
Voedingswaarde van paddenstoelen als vleesvervanger is natuurlijk gewoon belabberd...
Tja, dan ga jij toch de rest van je leven op soja brokken kauwenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Paddenstoelen een perfecte vleesvervanger? Nee, dat is soja.
Voedingswaarde van paddenstoelen als vleesvervanger is natuurlijk gewoon belabberd...
kroket met vegan vlees is niks mis meequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een kroket is sowieso meel.
Wel gek dat iemand die gek is op vegan worstjes klaagt over de hoeveelheid vlees in een kroket.
En als je een donkere kleur wilt: gewoon het frituurvet wat heter zetten.
kan je net zo goed een aardappelkroket eten. Er moet wel eiwit in zitten...quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk dat het hem vooral om de worsten gaat. Lekker van die glibberige gladde jongens diep in zijn keeltje hmmmm
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
De voedingswaarde van het leven zijn ook maar minimaal.
Dit is toch juist de lagere kwaliteit? Dacht dat Kern juist een slecht imago hadquote:
Vegan vlees bestaat niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
kroket met vegan vlees is niks mis mee
Kern is een hardloper in de horeca en levert prima rundvleeskroketten, in tegenstelling tot die vegan shit wat niks met kroketten te maken heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is toch juist de lagere kwaliteit? Dacht dat Kern juist een slecht imago had
Eigen merk van de Appie vind ik trouwens wel lekker
[ afbeelding ]
?quote:
aha. Ik verwarde het volgens mij met dit merkquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kern is een hardloper in de horeca en levert prima rundvleeskroketten, in tegenstelling tot die vegan shit wat niks met kroketten te maken heeft.
Frituurbarbaar.
Dat is een consumenten merk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
aha. Ik verwarde het volgens mij met dit merk
[ afbeelding ]
Nietquote:
Die smaakt naar zeewier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nietgisteren nog tonijn sashimi op. Smaakte precies naar tonijn sashimi
Zat niet eens zeewier in. Smaakte naar tonijnquote:
Er zat ook geen tonijn inquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zat niet eens zeewier in. Smaakte naar tonijn
Ik ben gek op padde(o's) stoelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn echt waardeloos, hoe het kan dat die als een 'A-merk' beschouwd worden kan ik niet begrijpen. De goedkoopste eigen merk kroketten uit de supermarkt zijn lekkerder.quote:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:06 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Die zijn echt waardeloos, hoe het kan dat die als een 'A-merk' beschouwd worden kan ik niet begrijpen. De goedkoopste eigen merk kroketten uit de supermarkt zijn lekkerder.
Aha, t is dus wel de goedkopequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:36 schreef fespo het volgende:
[..]
De goedkoopste groothandel kroket met alleen paardenvlees
Dit ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:06 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Die zijn echt waardeloos, hoe het kan dat die als een 'A-merk' beschouwd worden kan ik niet begrijpen. De goedkoopste eigen merk kroketten uit de supermarkt zijn lekkerder.
Ik vind paddestoelen ook lekker, maar het is niet vullend... en soja smaakt beterquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben gek op padde(o's) stoelen![]()
Die kroketten vond ik trouwens lekker![]()
Ranzig, ik vind de groentekroket lekker van Van Dobben, alleen nog verkrijgbaar bij de Makro.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Deze al eens gehad?
https://www.omabobs.nl/product/vleesvrije-draadjescroquette/
Meh ,maar je kan er leuke dingen mee makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind paddestoelen ook lekker, maar het is niet vullend... en soja smaakt beter
Ken je deze?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ranzig, ik vind de groentekroket lekker van Van Dobben, alleen nog verkrijgbaar bij de Makro.
Lekker op een wit puntje met mosterd.
Kom knokken danquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:06 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop