Ik zou zeggen tot na de poulefase maar volgens mij lig je uit Europa toch als je die tussen fase niet wintquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heel veel succes donderdag in de mongolen league en tot volgende week
Volgende week sla je overquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou zeggen tot na de poulefase maar volgens mij lig je uit Europa toch als je die tussen fase niet wint
Oh dat is het nu ook al daar doet een wedstrijd niks aan af.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgende week sla je over![]()
Klopt, dat is een k.o wedstrijd, bij verlies is het game over
Klopt. Nooit verwacht dat je tegen PSG een punt zou pakken. Maar ik baal nog wel van dat gelijk spel tegen Sporting waar je duidelijk de betere was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:33 schreef De_Pel het volgende:
Je hoeft je er niet over te schamen dat je hier duidelijk de mindere bent. Knap bonuspunt waar niemand, zeker met blessures niet, op rekent. Komende potjes worden veel makkelijker.
Ja dat is kut inderdaad.. al is een puntje (op voorhand) tegen Sporting niet slecht, maar gezien het wedstrijdbeeld zonde dat je hem niet pakt. Want je zult zien dat je straks wederom ergens een puntje pakt waar je er 3 zou moeten pakken en op die manier net de volgende ronde misloopt..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:05 schreef Cherni het volgende:
[..]
Klopt. Nooit verwacht dat je tegen PSG een punt zou pakken. Maar ik baal nog wel van dat gelijk spel tegen Sporting waar je duidelijk de betere was.
Verkeerde topic? Zuigen doe je altijd hier, dus volgens mij zit je precies goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef CR7 het volgende:
Hwang > verlepte poffertjes
Excuus verkeerde topic [ link | afbeelding ]
Ajax uit zonder Veerman en Schouten kan een lastig verhaal worden. Karsdorp en Perisic en wellicht ook Lozano er wel weer bij maar het middenveld is ernstig verzwakt ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schouten dus ook voorlopig uit de roulatie. Dat worden lastige weken.
Als Bosz nou Land/Babadi al wat meer speeltijd had gegund…quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:47 schreef AmenhotepIV het volgende:
Gun Schouten en Veerman wel een periode rust.
Zo krijgen mannen als Saibari, Babadi, Mauro en Land ook een kans.
Anders wordt het morren op de bank.
Maak me meer zorgen om Lang en onze keeper volgend jaar (nu Olij heeft bijgetekend).
Is ook niet makkelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Bosz nou Land/Babadi al wat meer speeltijd had gegund…
Yep, en bij Vitesse ook al sterk op het middenveld.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:01 schreef PSVCL het volgende:
Flamingo kan eventueel ook nog naar het middelveld voor een paar weken. Was bij Utrecht een toplevel cvm.
Liever weer een type Schouten op die positie als vervanger. Wie weet is dat Land die nu zijn kans kan pakken ..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Yep, en bij Vitesse ook al sterk op het middenveld.
Toekomstige vervanger Schouten?
Volgens mij is het voor hen zelf ook een raadsel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt wat ze in de medische staf en bij de inspanningfysiologen van PSV doen is mij echt een raadsel.
Sinds de Schmidt periode is het drama.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt wat ze in de medische staf en bij de inspanningfysiologen van PSV doen is mij echt een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |