SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Misschien als je hier wat vaker langskomtquote:
Is dit een hint?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien als je hier wat vaker langskomt
Nee hoorquote:
Ze heeft je gewoon gemist maar durft dat niet hardop te zeggenquote:
Nou ja.. Wattenschijfje staat wel boven aan de rangordequote:Op maandag 7 oktober 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zal wel een cavia van @:cherrylips zijn
of @:4everblackeyed, weet eigenlijk niet van wie ik verwacht dat de cavias dominant zijn
[..]
Staat dat niet ergens officieel vastgelegd, mocht je het echt willen weten?
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon gemist maar durft dat niet hardop te zeggen
Nee, jij wel hequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon gemist maar durft dat niet hardop te zeggen
Of ik je gemist heb of dat ik het hardop durf te zeggen?quote:
Ja, allebei natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik je gemist heb of dat ik het hardop durf te zeggen?
Denk allebei welquote:
quote:
Kan, maar zou een beetje raar zijn aangezien hij je zus niet isquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet ik dat dan ook terugzeggen ?
Ja, dat wilde ik dus net ook zeggen, maar nu is de grap weg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan, maar zou een beetje raar zijn aangezien hij je zus niet is
Oh sorry, ik wilde niet je donder stelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus net ook zeggen, maar nu is de grap weg.
Denk dat we net iets te goed op elkaar ingespeeld zijn, met z'n allen.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus net ook zeggen, maar nu is de grap weg.
Denk dat we net iets te goed op elkaar ingespeeld zijn, met z'n allen.
Zou wat zijn als ik dan plots wel blijkt te zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan, maar zou een beetje raar zijn aangezien hij je zus niet is
Je bent de regen op mijn paradequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wilde niet je donder stelen
Wat heeft ze nou weer gedaan. Ze is er net 3 minuten en bu alweer op je lijst?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |