Die ouders waren ook niet zo slimquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt.
Krijg overigens een error als ik de naam Jhon lees.
Indoctrinatie van WLR.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Dat Frozen een type POL is stond niet op mijn bingolijst.
Ik vind jou wel een type PUB.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Dat Frozen een type POL is stond niet op mijn bingolijst.
Ja dit mag in POL.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Israel is natuurlijk ook gewoon een kutland.
Hamas is overigens nog erger, maar ja.
Anders zouden ze het moeten zijn.quote:
ach boeiend ken jou het schelen, laten ze elkaar lekker verrot knallen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit conflict moet duiden dan maak ik een nog langere post dan SjakieJanKees, en daar leest eenieder overheen in een livetopic.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Altijd fijn die duiders van de geopolitiek met als argument het is gewoon zo.
Hamas doet niet mee aan de Nations League.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed om te weten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Daarnaast is het oorlog in mijn maag, vanwege de bruinebonensoep
Bid jij ook niet voor bruine bonen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Daarnaast is het oorlog in mijn maag, vanwege de bruinebonensoep
Ik mis TjapTjoepquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik dit conflict moet duiden dan maak ik een nog langere post dan SjakieJanKees, en daar leest eenieder overheen in een livetopic.
Daarom kunnen we dit soort onderwerpen ook beter met rust laten in een wedstrijdtopic over VBL, dat was het punt ja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik dit conflict moet duiden dan maak ik een nog langere post dan SjakieJanKees, en daar leest eenieder overheen in een livetopic.
Turbine Potsdam, die weten nog wat werken is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:00 schreef hhh38 het volgende:
Andrich is wel een ouderwetse Duitse speler
Nederland heeft niet 1 speler die slechter is dan Gnabryquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Turbine Potsdam, die weten nog wat werken is.
Welke speler van Nederland scoort een voldoende?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Gakpo weer nergens tegen een topland .
Leuk voor zo’n jongen dat ie ook eens een keer een succesje kan vieren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
Befbekje heeft tóch nog beet bij @:slobeend
Die aanvallers staan altijd in de dekking dus zo raar is dat niet dat die zich niet kwalificeren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hamas doet niet mee aan de Nations League.
Wiefferquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke speler van Nederland scoort een voldoende?
Ik vind de Vrij niet slecht, Verbruggen niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een vervelende naam om te horen in het commentaarquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland heeft niet 1 speler die slechter is dan Gnabry
De keeper is nog steeds niet gepasseerdquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe spreek jij Gnabry uit?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een vervelende naam om te horen in het commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |