Dat klopt, maar ik ben bang dat dat niet van lange duur zal zijn, maar een ander probleem is dat ik niet alleen die winkels failliet wil hebben maar ook niet wil zien, horen, voelen en ruiken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:44 schreef Marsenal het volgende:
In principe, als je de blauwe of gele supermarkt graag failliet zou willen zien gaan, dan zou je ervoor kunnen kiezen om inderdaad niets bij ze te kopen, maar eventueel wél bij ze te stelen.
Waarom eigenlijk? Vind overigens beiden niet perse de lekkerste snack. Kroket, Frikandel, loempia veel lekkerder.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:42 schreef Mikeytt het volgende:
Nasibal/nasischijf wordt zeer slecht verkocht. Heeft het allang verloren van de bamischijf... Winkels gaan niet iets verkopen wat 2 mensen per maand kopen.
dit gebeurd ook al veel bij de zelfscan, weet niet of het bij die anderen precies die insteek heeft maar wel van ze verdienen toch wel genoeg en ik mag ze niet. Overigens bij alle supermarkten die zon zelfscan hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:44 schreef Marsenal het volgende:
In principe, als je de blauwe of gele supermarkt graag failliet zou willen zien gaan, dan zou je ervoor kunnen kiezen om inderdaad niets bij ze te kopen, maar eventueel wél bij ze te stelen.
bamischijf is samen met de kaassoufle vaak 1 van de enige vegetarische snacks. Dan wordt ie automatisch populair omdat het standaard in een bittergarnituur wordt verwerkt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:47 schreef Kerem het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Vind overigens beiden niet perse de lekkerste snack. Kroket, Frikandel, loempia veel lekkerder.
Bamiboys nieuw filmpjequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Kerem het volgende:
Heb nu bamischijven, mora maar die vind ik ook niet geweldig.
Volgende keer weer krokketten, kipnugets, frikandellen, carrero, pikanto, kipcorn of ....
Meestal niet.quote:
je vergeet er nog een paarquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:19 schreef Kerem het volgende:
Nee Picnic heeft geen nasi schijven.
C1000? Die is verwoest door die gele supermarkt.
Dirk? Nee geen nasischijf alleen bami.
Boni?? ook een rode supermarkt.
Dekamarkt??
Deze man weetquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:10 schreef Harvest89 het volgende:
Omdat het niet te eten is kerel. Een bamihap is superieur.
Spoetnik met curry is trouwens de lekkerste snack van Nederland.
Vind beide overigens ook maar raar, bami of nasi met een paneerlaag eromheen hoe verzin je het?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meestal niet.
En is gewoon smerig, dus ook al was ie vega, zou ie ook niet populair zijn.
Overigens zijn nasischijven ook niet bij de AH, geel of Dirk verkrijgbaar. Tegenwoordig alleen bij de snackbar of groothandel.
Vanmiddag nog gekocht.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:29 schreef Kerem het volgende:
[..]
Geen nasischijf op website, wordt dus niet verkocht.
Alle 3 hebben niet standaard nasischijven in hun assortiment. AH plaatselijkquote:
Maar eh wat is er nu precies niet lekker aan? Te zoet, te zout te klef te.....?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meestal niet.
En is gewoon smerig, dus ook al was ie vega, zou ie ook niet populair zijn.
Smaken verschillen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:35 schreef Kerem het volgende:
[..]
Maar eh wat is er nu precies niet lekker aan? Te zoet, te zout te klef te.....?
Deze man heeft een zienswijze die je als goddelijk zou kunnen beschouwen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:44 schreef Marsenal het volgende:
Volgens mij eten die alles. Ze kwijlen wel immers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |