En ook met het huizentekort, win-win!quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Ieder mens een geweer met munitie geven, zodat mensen zonder vrees de overlastgevers tegemoet kunnen treden. Is het zo afgelopen met de imbecielen met vuurwerk.
Krijg je die niet eens gratis bij besteding van een bepaald bedrag, net zoals aansteeklonten?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:12 schreef KingRadler het volgende:
gratis vuurwerk brillen uitdelen bij verkoop van vuurwerk.
Ipsos = 57%quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat me ook opviel is dat links strooide met cijfers dat 70% van de nederlands een verbod wil. Ik vraag me echt af waar ze die cijfers vandaan haalt. Waarschijnlijk een Ipsos of NPO enquete.
Dan wil dus 70% van de ondervraagden een verbod.
Ja maar dan moet je niet lopen roeptoeteren dat zoveel procent van nederland zo denkt over vuurwerk. Eenvandaag vind ik nou niet echt een representatieve groep voor heel nederlandquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ipsos = 57%
https://www.ipsos-publiek(...)mmen-bij-referendum/
1vandaag = 64%
https://eenvandaag.avrotr(...)heid/vuurwerkverbod/
Tis wat... Kun je beter de auto's verbiedenquote:
Uit welk onderzoek blijkt dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is ook nog eens een gevaarlijke stof die van vuurwerk af komt. Bij het afsteken komen PM2.5-deeltjes vrij, die diep in de longen doordringen.
Hoe weet jij dat zo zeker? of steek jij vuurwerk af terwijl je er een katalysator bij houd?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uit welk onderzoek blijkt dat?
Uitlaatgassen van auto's waar jij dagelijks aan wordt blootgesteld is erger voor je gezondheid hoor
Dit onderzoek is een grote grapquote:
Nee maar wel Nox, COO en andere fijne stikstof verbindingen. Die zijn giftiger voor het lijf dan metaalverbindingenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker? of steek jij vuurwerk af terwijl je er een katalysator bij houd?
Auto's hebben zeer strenge emissie-eisen. bij auto's komt vrijwel geen uitstoot van lood, koper, strontium en zwaveldioxide. Bij moderne dieselauto's neemt het aantal deeltjes zelfs af door een goed werkend filter.
Daarom moet je ook mondkapjes dragen bij het afsteken van vuurwerk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is ook nog eens een gevaarlijke stof die van vuurwerk af komt. Bij het afsteken komen PM2.5-deeltjes vrij, die diep in de longen doordringen.
En wat heeft dat te maken met een vuurwerkverbod in Nederland vanwege misbruik, gewonden, doden, overlast en vernielingen door private personen? Want vuurwerkshows worden niet verboden verder.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:17 schreef Nober het volgende:
De vuurwerkshow afgelopen nacht.
[ x ]
https://x.com/RapidResponse47/status/1934058804120899960
Bekijk deze YouTube-video
Illegaal vuurwerk die zorgen voor alles wat jij aangeeft is al verboden.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met een vuurwerkverbod in Nederland vanwege misbruik, gewonden, doden, overlast en vernielingen door private personen? Want vuurwerkshows worden niet verboden verder.
Zoals wel vaker tang -> varken.
En dan nog heeft een vuurwerkshow in de VS geen hol te maken met het vuurwerkverbod in Nederland. En dat laat onverlet dat de claim dat alle overlast door illegaal vuurwerk komt niet klopt.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Illegaal vuurwerk die zorgen voor alles wat jij aangeeft is al verboden.
Tang > varken
Vuurwerkshow gaat niet door als het slecht weer is.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met een vuurwerkverbod in Nederland vanwege misbruik, gewonden, doden, overlast en vernielingen door private personen? Want vuurwerkshows worden niet verboden verder.
Zoals wel vaker tang -> varken.
Wat wil je nog veranderen aan de status van illegaal vuurwerk?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja beter idee dan elke Jan 2 weken er boos over doen. En dan weer 11 maanden niks veranderen.
Alle illegale vuurwerk terug naar Vuurwerkland.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat wil je nog veranderen aan de status van illegaal vuurwerk?
Honden veroorzaken hondenpoep. Ik ben dan ook helemaal voor een hondenverbod.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:47 schreef Telefoonvork het volgende:
Hulphonden worden dus onbruikbaar door vuurwerk. Ik ben dan ook helemaal voor een vuurwerkverbod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |