Ze kunnen soms hun nut hebben, die boze honden. Om sommige lieden die vuurwerk afsteken bij dieren hun kloten te vermalen tussen hun kaken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:39 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Pitbull! Ooit verboden in Nederland vanwege de bijtincidenten. Konden ze niet op handhaven en het verbod is weer opgeheven. Overigens tijdens het verbod werden de bijtincidenten niet minder. Je kan dus een parallel trekken met de handhaving op illegaal vuurwerk.
Lekker laten verdrinken in verdrietquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:52 schreef FL_Freak het volgende:
De anti vuurwerk fokkers staan weer met de pik in de handen om hier te gaan huilen.
Een verbod op legaal siervuurwerk?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor de dieren zou het een zegen zijn…
Nee, nee, knalvuurwerk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Een verbod op legaal siervuurwerk?
Ik ben niet perse tegen vuurwerk. Alleen tegen de verstandslozen die er rare dingen mee doen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:52 schreef FL_Freak het volgende:
De anti vuurwerk fokkers staan weer met de pik in de handen om hier te gaan huilen.
Welnee. En dat carbidschieten moet ook maar eens stoppen. Dat zijn bommen!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaar verboden
Ok jij bent afquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Welnee. En dat carbidschieten moet ook maar eens stoppen. Dat zijn bommen!
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Welnee. En dat carbidschieten moet ook maar eens stoppen. Dat zijn bommen!
Vuurwerk ook. Dat zegt dus nietsquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:23 schreef pmponer het volgende:
Carbidschieten is curtureel erfgoed gelukkig, dus handen af daarvan.
Nou, schadelijk erfgoed. Er is een jaar geweest dat het zó hard knalde dat ik dacht dat mijn CV-ketel ontploft was.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:23 schreef pmponer het volgende:
Carbidschieten is curtureel erfgoed gelukkig, dus handen af daarvan.
maar dat dacht je alleen maar, er was dus geen schadequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, schadelijk erfgoed. Er is een jaar geweest dat het zó hard knalde dat ik dacht dat mijn CV-ketel ontploft was.
Nee, er was niets aan de hand, gelukkig.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat dacht je alleen maar, er was dus geen schade
Waaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 06:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rond oud en nieuw ben ik gewoon niet in Nederland.
kijk, zo kan het ook.
gewoon een smoesje om NL te verlatenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |