Wie is Dirk van de DVDD ?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:10 schreef Kerem het volgende:
Ik bedoel automaat waar klanten ¨gratis" koffie kunnen halen en dan aan tafel opdrinken. Wat diverse andere supers ook hebben.
Die bij mij in de buurt niet in ieder geval. Maar lekker belangrijk, daar kom je toch niet voor?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:10 schreef Kerem het volgende:
Ik bedoel automaat waar klanten ¨gratis" koffie kunnen halen en dan aan tafel opdrinken. Wat diverse andere supers ook hebben.
Ik vroeg dit af omdat Dirk als discount beschreven wordt.
Maar zo heel discount vind ik ze zelf overigens niet, vooral soft.
Er staat ook van die dure muziek aan. (Zeeman draait dan nog rechtenvrije muziek, goedkoper) Action helemaal geen muziek, aller goedkoopst.
Er zijn bepaalde tokkies, zwervers, met de fuf, dagbesteding en sociale werkplaats figuren die daar wel voor naar een supermarkt komen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die bij mij in de buurt niet in ieder geval. Maar lekker belangrijk, daar kom je toch niet voor?
De AHs hier hebben dat ook niet trouwens.
welke kantine? Of bedoel je personeels kantine van dirk? Is verboden toegang vrees ik.quote:
dit topic heeft ineens een hele rare wending gekregen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:50 schreef Kerem het volgende:
[..]
welke kantine? Of bedoel je personeels kantine van dirk? Is verboden toegang vrees ik.
Technisch gezien kan je in elke winkel gratis drinken krijgen, ****
Daar ben ik allergisch voor, net als snackbars en supermarkten met koffieautomaat trouwens.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit topic heeft ineens een hele rare wending gekregen.
Maar on topic: als je zo graag koffie wil drinken, dan ga je toch naar een cafe?
Fuf?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:40 schreef Kerem het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde tokkies, zwervers, met de fuf, dagbesteding en sociale werkplaats figuren die daar wel voor naar een supermarkt komen.
Voor mij maakte het weinig uit, kwam alleen in Turk, Aldi en Lidl die geen van 3en een koffiehoek/automaat hebben.
PS. Ben er nog niet achter of Picnic een koffie automaat en/of tafel hebben.
Omg je hebt de muziek ook "gescand"quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:10 schreef Kerem het volgende:
Ik vroeg dit af omdat Dirk als discount beschreven wordt.
Maar zo heel discount vind ik ze zelf overigens niet, vooral soft.
Er staat ook van die dure muziek aan. (Zeeman draait dan nog rechtenvrije muziek, goedkoper) Action helemaal geen muziek, aller goedkoopst.
fuf of fut, pensioen. VUT blijkt het te zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Fuf?
En Picnic een koffie-automaat? Hoe zie je dat voor je?
Die zeeman eens online gevraagd.quote:
Daar hebben die mensen toch geen tijd voorquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:31 schreef Kerem het volgende:
[..]
fuf of fut, pensioen. VUT blijkt het te zijn.
plankje aan achterkant picnic wagentje met koffie automaat erop.
vast wel, alles voor de klant is toch hun motto?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Zouden de busjes van CoolBlue zo'n koffiecorner hebben?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:50 schreef Kerem het volgende:
[..]
vast wel, alles voor de klant is toch hun motto?
Zou dat bedrijf trouwens niet stiekem van AH/Ahold zijn? ik bedoel ze hebben wel dezelfde kleuren lichtblauw en oranje. ok, toch niet helemaal het blauw van Cool/blue is iets donkerder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |