Frank was aanvoerder en laatste man bij Barca. Wanneer ben je dan wel wereldtopquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reiziger was natuurlijk wel redelijk top bij Barca, en Davids absolute top. Frank de Boer was gewoon onbetwist basis bij Barca tot zijn 33e.
Dat weten we wel. Hoef je niet te benadrukken. Nu kun je weer goedkoop scoren. Geen dank. Ga je gang.................quote:
Ze gingen dan ook met grote problemen weg. Olsen werd er door geslachtofferd. De Boertjes betuigden later spijt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zelf wereldtop bent kan je dat soort spelers ook wel langer houden natuurlijk. Helemaal voor Bosman.
En wie ben jijquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weten we wel. Hoef je niet te benadrukken. Nu kun je weer goedkoop scoren. Geen dank. Ga je gang.................
Imca Hermina.quote:
Ja, inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je.quote:
Je kan het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs Musampa, Reuser en vd Brom hebben nog een mooie carriere gehad en Kanu speelde bij Arsenal de pannen van het dak.
Zeg eens waar ik overdrijf.quote:
reuser met een mooie carriere bij vitesse nac willem 2 em rkc. Vam den brom vitesse en de graafschap vooral en kanu scoorde in 5 seizoenen maar liefst 30 hele keer. Heel indrukwekkend allemaalquote:
Waar heb ik het over indrukwekkendquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
reuser met een mooie carriere bij vitesse nac willem 2 em rkc. Vam den brom vitesse en de graafschap vooral en kanu scoorde in 5 seizoenen maar liefst 30 hele keer. Heel indrukwekkend allemaal
Mooie carriere wat jij wilt. Hou op ventquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over indrukwekkend"Grappig" dat je Musampa weglaat. Past natuurlijk niet in je straatje dat hij het aller eerste doelpunt in de Arena scoorde en daarna o.a. bij Manchester City, Atletico Madrid en Bordeaux heeft gespeeld. Als je wil zal ik m'n column over hem naar je sturen. Verder was Vitesse een sub-topper destijds en NAC en Willem 2 goede Eredivisie clubs. Reuser was geen vaste kracht bij Ajax. Wat had je gewild ? Dat ie bij een buitenlandse topclub had gespeeld ? Verder was vd Brom gewoon een goede voetballer, die nu nog steeds een goede reputatie heeft als trainer en analist.
voor nu wel. Even kijken wat de schade is 2 uurtjes later.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij snakt dit topic naar morgen 14:30.
Ik wil helemaal niks. Het zal me allemaal aan m'n reet roesten. Kan alleen niet tegen onwaarheden en complete onzin moet worden rechtgezet. FF pissen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Mooie carriere wat jij wilt. Hou op vent
Kulenovic vind ik een lepe, effectieve spits. Zou vooral op hem letten. De Keersmaecker en 't Zand zijn goede voetballers, maar die kunnen niet hoogstpersoonlijk dit stugge Ajax omver leggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor nu wel. Even kijken wat de schade is 2 uurtjes later.
Eerst maar wat gelijke spelletjes in Alkmaar en Deventer vanavondquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij snakt dit topic naar morgen 14:30.
Ajax moet zelf maar winnen van Heracles en Willem II. Twee teams zonder speciale individuen. Gewoon omleggen en dan bewijst Ajax te hebben geleerd van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Eerst maar wat gelijke spelletjes in Alkmaar en Deventer vanavond
Kanu was wel echt goed hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
reuser met een mooie carriere bij vitesse nac willem 2 em rkc. Vam den brom vitesse en de graafschap vooral en kanu scoorde in 5 seizoenen maar liefst 30 hele keer. Heel indrukwekkend allemaal
Die ene like is het mooiste aan deze postquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je.
Weet hij veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |