Dit is een beffer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:59 schreef wimderon het volgende:
Kennen jullie Neerlands nieuwste dartsfenomeen al?
[ afbeelding ]
Het heeft een interne discussie opgeworpen die al vaker voorzichtig naar voren kwam: zit er nog toekomst in de reacties op WielerFlits?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:10 schreef AllesKaputt het volgende:
Er is een podcast van Wielerblitz over het onrecht dat reacties heet! Wie durft te luisteren?
Een podcast maken hierover met gevaarlijke privacyontkennende idioot Maxim en knipperlicht Ray.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:10 schreef AllesKaputt het volgende:
Er is een podcast van Wielerblitz over het onrecht dat reacties heet! Wie durft te luisteren?
Ik luister nu. Zal jullie een update geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een podcast maken hierover met gevaarlijke privacyontkennende idioot Maxim en knipperlicht Ray.
Sterkte aan degene die gaat luisteren
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nadat Maxim een topic op WF heeft geopend is hij op allerlei manier geframed, aldus Maxim.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
De reacties op standaard nieuwsberichten gaat dicht, allen.
Binnen 5 minuten mijn volledig normale inhoudelijke post verwijderd, man man man.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Donderkonijn in F1 / [Voorbeschouwing] Formula 1 United States Grand Prix 2024 #1
Fijn vlaggetjesJUICHweekend allen!![]()
![]()
quote:
Opgelost.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Maxim Horzel lijkt me echt een razende autist trouwens, en rattenkop Ray Kerkhof was fout in de oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |