Ik heb het wel liggen hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen codeïne voor slikken lol. Ja tenzij je je ribben kneust zo hard hoest je
Wat is het winnende bod?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:25 schreef Fok-it het volgende:
Bod op huis gaat geaccepteerd worden boys.
Hoe bevalt Berlijn?quote:
667quote:
Oh de hele trip ook echt? Ripquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen codeïne voor slikken lol. Ja tenzij je je ribben kneust zo hard hoest je
Is een lage dosering maar helpt wel.quote:Bij een kriebelhoest is er geen slijm dat je moet ophoesten, maar heb je wel constant een prikkel. Als de hoest lang aanhoudt, kan de arts adviseren om codeïne te gebruiken. Codeïne dempt de hoestprikkel.
Nou er gaat nog behoorlijk wat afquote:
Yes maar goed doe het nog wel een keer wel over met Solo richting een andere stad.quote:
Klopt dit is ook laagste dosering. Verlicht het wel wat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:33 schreef Questular het volgende:
[..]
[..]
Is een lage dosering maar helpt wel.
Gaat nog restschuld af. En erfbelasting.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goeie genade zeg.
Kun je 2 huizen van kopen.
Nog steeds een lekker bedrag toch?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat nog restschuld af. En erfbelasting.
Houden rond de 220/230 pp over hoop ik
Altijd doen jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Yes maar goed doe het nog wel een keer wel over met Solo richting een andere stad.
Alle beetjes helpen hequote:
Erfbelasting is diefstal. Inso is het hiermee eens.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat nog restschuld af. En erfbelasting.
Houden rond de 220/230 pp over hoop ik
Nou geen pandje in Nederland in ieder geval want dan heb ik al die moeite moeten doen voor een dikke hypotheek.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Pandje kopen en in Griekenland gaan wonen neem ik aan?
Heeft altijd bij Shell gewerkt. Zich opgewerkt van op zee varen naar ingenieur en was op gegeven moment verantwoordelijk voor grote groep mensen die zich met Groningen bezig hielde.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erfbelasting is diefstal. Inso is het hiermee eens.
Wat deed je oa voor werk, dat hij zo'n kast kon betalen?
100 🤣🤣quote:
LEKKER PIK!!!!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:25 schreef Fok-it het volgende:
Bod op huis gaat geaccepteerd worden boys.
Ja, dat zal wel prima verdienen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft altijd bij Shell gewerkt. Zich opgewerkt van op zee varen naar ingenieur en was op gegeven moment verantwoordelijk voor grote groep mensen die zich met Groningen bezig hielde.
Als hij nou eens was gaan investeren was ik nu miljonair geweest rip
Herken hierin verdacht veel gelijknis met ene @Niels0Kurovskiquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
. Zich opgewerkt van op zee varen naar ingenieur
quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb je weleens een moment dat je niet moody bent voor music?
Nou ik heb dat nu
Dit is Niels hoorquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft altijd bij Shell gewerkt. Zich opgewerkt van op zee varen naar ingenieur en was op gegeven moment verantwoordelijk voor grote groep mensen die zich met Groningen bezig hielde.
Als hij nou eens was gaan investeren was ik nu miljonair geweest rip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |