We hebben een half jaartje geleden een Air up gen2 drinkfles gekocht voor onze dochter van 7 om mee naar school te nemen. Het viel ons de laatste tijd op dat die fles vaak weer vol terug naar huis kwam. Dochter geeft aan dat hij heel moeilijk drinkt. En inderdaad, als we het zelf proberen moet je best wat moeite doen om er water uit te krijgen. Je krijgt vnl. veel lucht binnen. Nu is het natuurlijk het idee dat er een beetje lucht mee komt, zodat die smaak van de capsule goed meekomt, echter op deze manier moet je er wel veel moeite voor doen om een slokje water te drinken. Het is meer borrelen dan drinken
Vooral voor een kind van 7 kost het dan best veel moeite om een goede teug te nemen.
Ik heb alle onderdelen van de fles goed aangedrukt/aangedraaid en met de inkepingen goed op elkaar e.d., maar ik moet er ook nog best aan 'lurken' om er een fatsoenlijke slok water uit te krijgen. Is dit normaal, of kan er iets kapot zijn? Ik overweeg om contact op te nemen met de support van Air up, maar ik weet niet zeker of dit 'probleem' dat ik omschrijf misschien wel zo hoort....?