Zeker. Die zien er hier piekfijn uit!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dan kun je het plafond ermee witten.
Dan verdien je zeker hulp.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Die zien er hier piekfijn uit!
Wel leuk interview danquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Je kunt zo in de Autoweek.
[..]
Wie is ze?
Gun die mensen ook wat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel leuk interview dan
Voor elk probleem is een oplossing. Dat is een goede reden om het echte probleem maar in 't ongewisse te laten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:35 schreef Modus het volgende:
Ik snap het probleem nog niet helemaal maar allez
Duidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor elk probleem is een oplossing. Dat is een goede reden om het echte probleem maar in 't ongewisse te laten.
Misschien wel een trekprobleem?quote:
In je eentje een trektocht maken is ook minder leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien wel een trekprobleem?
Trekt wel weer weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien wel een trekprobleem?
Och, ligt eraan of je een beetje visueel bent ingesteld.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In je eentje een trektocht maken is ook minder leuk natuurlijk.
Whehehe.quote:
Valt mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In je eentje een trektocht maken is ook minder leuk natuurlijk.
Niet echt. Hoewel visuele stimuleringsmiddelen het wel veel makkelijker maken. Wat dan weer niet goed schijnt te zijn voor je prestaties IRL.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
Och, ligt eraan of je een beetje visueel bent ingesteld.
Ach, gewoon trekken aan dat ding totdat je scheel begint te kijken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Niet echt. Hoewel visuele stimuleringsmiddelen het wel veel makkelijker maken. Wat dan weer niet goed schijnt te zijn voor je prestaties IRL.
Eerst het plafond met ammonia afnemen voor de hechting.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, gewoon trekken aan dat ding totdat je scheel begint te kijken.
Kleine moeite voor een hemels climax.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:48 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Eerst het plafond met ammonia afnemen voor de hechting.
Welk probleem?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:35 schreef Modus het volgende:
Ik snap het probleem nog niet helemaal maar allez
Ik hoef niet alles te weten maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vind je dat niet jammer? Straks mis je een belangrijk detail in deze SC.
Ik zoek nog naar een manier om de twee topics van vandaag met elkaar te verbinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef niet alles te weten maar bedankt voor de tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |