Jawel, al is de onze al jaren geleden weggegaan. Maar ik ben ook erg blij met Tuincentrum Noordbarge.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ja Boerenbond ken ik ook![]()
Zijn altijd wel leuke winkels
Acht versnellingen?quote:
Oh die is wel okay? Geen scam?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, al is de onze al jaren geleden weggegaan. Maar ik ben ook erg blij met Tuincentrum Noordbarge.
Zeker niet. Sterker nog, die hebben ook echt verstand van planten.quote:
Oh dat is wel fijn!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker niet. Sterker nog, die hebben ook echt verstand van planten.
Verkoopt de bouwmarkt ook. Daar heet het kopertape.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar koperband tegen slakken, dat hebben ze daar ook vast wel
Kopertape idd, kan je leuke dingen mee doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verkoopt de bouwmarkt ook. Daar heet het kopertape.
Met de step?quote:
Fatbike is wel voor de ekte stoere kinders.quote:
Tokkie kinderen bedoel je vastquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fatbike is wel voor de ekte stoere kinders.
En een speciale Stig-mode.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, al is de onze al jaren geleden weggegaan. Maar ik ben ook erg blij met Tuincentrum Noordbarge.
[..]
Acht versnellingen?
Zozozozozozo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een speciale Stig-mode.
Nee, zoefzoefzoefzoefzoef.quote:
Mag het hopen voor je.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, zoefzoefzoefzoefzoef.
Speciaal verzoek. Stig logo op het dashboard en zo.quote:
Dat is wel tof.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal verzoek. Stig logo op het dashboard en zo.
Ja, draait zo meequote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is wel tof.Geen speciaal kentekenplaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |