De laatste tijd weer helemaal obsessed door eetbaar cookie dough... Ik maakte het vroeger vaak waardoor ik het perfecte recept heb die ik met jullie ga delen

Wat heb je nodig?300 gram tarwebloem
250 gram blok margarine zonder zout in blokjes gesneden. (ik doe het altijd zo:
LINK)
120 gram witte suiker
210 gram bruine suiker (basterdsuiker aangeraden)
2 eetlepels appelmoes
scheutje vanille aroma
halve theelepel zout (fijn)
Smaakjes?Chocolate chip cookie dough > voeg 250 gram chocolate chips toe
Double chocolate cookie dough > voeg 3 eetlepels cacaopoeder toe en 250 gram chocolate chips
Caramel toffee cookie dough > voeg 4 eetlepels karamel toe (mixer) en 100 gram fijngesneden toffeeblokjes
Stroopwafel cookie dough > Voeg 300 gram gesneden stroopwafels en 100 gram walnoten toe
M&m's cookie dough > voeg 350 gram fijngesneden m&m's toe (vegan)
Bereiding1. We moeten de tarwebloem eerst verhitten. Doe je tarwebloem in een kom en doe het steeds 30 seconden in de magnetron. Elke 30 seconden even doorheen roeren. Blijven doen tot de bloem 75 graden heeft bereikt. Dit maakt het koekjesdeeg eetbaar. Doe daarna je bloem in de
koelkast om te koelen.
2. Doe je blokjes margarine in de magnetron voor een paar seconden tot ongeveer 20% van je margarine is gesmolten. Volledig vloeibare margarine gebruiken is niet goed voor dit recept.
3. Doe de margarine, witte en bruine suiker in een kom en even een paar minuten goed mixen met een handmixer, op de hoogste stand tot je mix wat 'fluffy' is geworden.
4. Mix nu je appelmoes, vanille en zout erdoorheen met een spatel.
5. Nu rustig je bloem erdoorheen mixen met de handmixer. Niet te veel mixen. Zodra alles gemixt lijkt, meteen stoppen!
6. Nu kun je je smaak toevoegen en met een spatel erdoorheen mixen. Zo min mogelijk roeren!
7. Zet je cookie dough minimaal een uur in de
koelkast
hele fluffy cookie dough. standaard chocolate chip is m'n favoriet.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]