Er zal echt wel iets gebeuren, Ymre moet toch nog wel enige kans hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hamza heeft zijn proef al gewonnen he.
Ik denk dat Ymre anders tegen Sergio had moeten spelen.
Ik denk dat Ymre nu gewoon net als Hamza mag strijden om de plek in de samensmelting net als de rest. Anders had ze moeten strijden tegen Sergio of een van de anderen die weg is gegaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zal echt wel iets gebeuren, Ymre moet toch nog wel enige kans hebben
Welke proef heeft Hamza al gewonnen? Het is niet dat je terugkeert van afvallerseiland na het winnen van 1 proef. De laatste die over is na alle proeven komt terug. Dus er staat zeker nog een proef tussen Hamza en Ymre op het programma. De winnaar zal terugkomen in de samensmelting lijkt mij.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hamza heeft zijn proef al gewonnen he.
Ik denk dat Ymre anders tegen Sergio had moeten spelen.
Dit was in de oude setup zo maar nu heet het wraakeiland en Nicolette zei tegen Hamza jij hebt je nú geplaatst voor het wraakteam en maakt weer kans op een terugkeer in de expeditie.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Welke proef heeft Hamza al gewonnen? Het is niet dat je terugkeert van afvallerseiland na het winnen van 1 proef. De laatste die over is na alle proeven komt terug. Dus er staat zeker nog een proef tussen Hamza en Ymre op het programma. De winnaar zal terugkomen in de samensmelting lijkt mij.
Ymre werd dat ook gewoon gezegd gisteren. Maar dat wraakeiland is enkel een naam, voor de rest verloopt het exact als altijd met afvallerseiland.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit was in de oude setup zo maar nu heet het wraakeiland en Nicolette zei tegen Hamza jij hebt je nú geplaatst voor het wraakteam en maakt weer kans op een terugkeer in de expeditie.
Meeste opgevers zaten al op braakeiland of werden vrolijk weggestemd tijdens de eilandraad. Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kan het zijn dat de samensmelting eerder is omdat er een paar mensen hebben opgegeven? Voorheen ging dan de eliminatie niet door omdat iemand zelf vertrok maar met al die extra eilanden afgelopen jaren weet ik even niet meer hoe dit zat.....
Als Kimmylien en Justine niet ziek naar huis waren gegaan, en Sergio niet direct was vertrokken, waren er meer battles geweest, denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat Ymre nu gewoon net als Hamza mag strijden om de plek in de samensmelting net als de rest. Anders had ze moeten strijden tegen Sergio of een van de anderen die weg is gegaan.
Ik denk dat de battles als er geen mensen hadden opgegeven als een soort plaatsing voor de team wraak hadden moeten werken dit seizoen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Kimmylien en Justine niet ziek naar huis waren gegaan, en Sergio niet direct was vertrokken, waren er meer battles geweest, denk ik.
Ik denk dat Julie had moeten battlen tegen Hamza, als ze wel naar wraakeiland was gegaan.
Misschien moeten Ymre en Hamza nog battlen wie er naar de samensmeltingsproef mag.
Er is gezegd dat er bij de samensmeltingsproef nog 2 afvallen.
Op dit moment zijn er nog 13 kandidaten over, plus de 2 op wraakeiland. Dan zou het op 15 personen uitkomen voor de samensmeltingsproef, dat is een oneven aantal en daarom denk ik dat er maar 1 van wraakeiland terugkomt.
Zijn wel jaren geweest met meer opgevers en afvallers.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kan het zijn dat de samensmelting eerder is omdat er een paar mensen hebben opgegeven? Voorheen ging dan de eliminatie niet door omdat iemand zelf vertrok maar met al die extra eilanden afgelopen jaren weet ik even niet meer hoe dit zat.....
HHB maar terugkijkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
Tegelijkertijd met Heel Holland Bakt. Dat is een lastige keuze.
Vermaak tijdens het dinerquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hamza en de magere mevrouw zullen wel tegen de twee afvallers moeten.
Hoopte eigenlijk dat ze mogen meegenieten van het eten.quote:
De winnaar waarschijnlijkquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk dat ze mogen meegenieten van het eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |