abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2025 @ 12:45:48 #276
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217116159
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2025 11:54 schreef dick_laurent het volgende:
Fred is weer chronisch hoor :') Zag m vanmorgen en weer meerdere bloeduitstortingen rond zijn ogen, no bueno. Geen idee wat dat beest allemaal heeft, maar goed hij heeft het eerder gehad en toen ging het op gegeven moment ook weer weg. Elke nieuwe dag is een bonusdag voor dat beest geloof ik :X
Ach gos :'( :'( :'(
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 08:54:33 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217193747
Waar ik momenteel het meest mee zit is de relatie tussen Koek en Floef (Falafel).

Of ja, relatie kan je het eigenlijk bijna niet noemen. Falafel haat hem, echt gewoon vurig, intens....nog steeds.
Zo erg dat zij eigenlijk gewoon niet binnen wilt zijn, waar hij dus is. Ze slaapt tegenwoordig buiten (al weken) omdat ze ons nachts anders wakker houdt door luid tegen de slaapkamerdeur te gaan krabben (omdat ze dus naar buiten wilt). Het is dus niet te doen om haar binnen te houden, geloof me... we tried.

Zodra ze binnen is is het: dikke staart > blazen > non-stop grommen > al blazend en grommend achter hem aan rennen om hem te meppen en aan te vallen. Dat is letterlijk het patroon. Ze ziet hem? > AANVAL.
Hij rent inmiddels eigenlijk al weg zodra hij haar ziet.

En wat we ook proberen, niks niks niks verandert daaraan. We hebben de feliway shit geprobeerd, we hebben haar zelfs valeriaantabletjes gegeven op advies van de vet.... We hebben Koek en haar gescheiden in verschillende kamers en daarna weer langzaam terug aan elkaar geīntroduceerd. NIETS maakt ook maar enig verschil.
Koek is nu dik 5 maanden bij ons in huis, maar Falafel is echt een demoon zodra ze binnen komt. Je kan haar ook praktisch niet aaien omdat ze zwaar zwaar gestressed en hysterisch is, want ja "hij" is in de buurt.

Eenmaal buiten? To-taal andere kat. Gaat op dr rug liggen, is relaxt wilt geaaid worden, is gewoon zoals we haar kennen voordat Koek er was zeg maar.

We zijn nu echt een beetje door onze opties heen, en zelfs de vet heeft de laatste keer aan de tel gezegd het eigenlijk niet meer zo te weten "try to give it more time" zeiden ze. Tja, dat doen we al 5 maanden en er veranderd he-le-maal niets. Maar goed, Koek gaat niet weg en Floef uiteraard ook niet. Dus we zullen nu hoe dan ook iets moeten verzinnen om de twee op de een of andere manier in harmonie met elkaar te krijgen.

Mocht iemand nog tips hebben? (buiten de dingen die we dus al geprobeerd hebben :P) dan hoor ik het natuurlijk graag!
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:03:05 #278
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217194187
quote:
9s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:54 schreef dick_laurent het volgende:
Waar ik momenteel het meest mee zit is de relatie tussen Koek en Floef (Falafel).

Of ja, relatie kan je het eigenlijk bijna niet noemen. Falafel haat hem, echt gewoon vurig, intens....nog steeds.
Zo erg dat zij eigenlijk gewoon niet binnen wilt zijn, waar hij dus is. Ze slaapt tegenwoordig buiten (al weken) omdat ze ons nachts anders wakker houdt door luid tegen de slaapkamerdeur te gaan krabben (omdat ze dus naar buiten wilt). Het is dus niet te doen om haar binnen te houden, geloof me... we tried.

Zodra ze binnen is is het: dikke staart > blazen > non-stop grommen > al blazend en grommend achter hem aan rennen om hem te meppen en aan te vallen. Dat is letterlijk het patroon. Ze ziet hem? > AANVAL.
Hij rent inmiddels eigenlijk al weg zodra hij haar ziet.

En wat we ook proberen, niks niks niks verandert daaraan. We hebben de feliway shit geprobeerd, we hebben haar zelfs valeriaantabletjes gegeven op advies van de vet.... We hebben Koek en haar gescheiden in verschillende kamers en daarna weer langzaam terug aan elkaar geīntroduceerd. NIETS maakt ook maar enig verschil.
Koek is nu dik 5 maanden bij ons in huis, maar Falafel is echt een demoon zodra ze binnen komt. Je kan haar ook praktisch niet aaien omdat ze zwaar zwaar gestressed en hysterisch is, want ja "hij" is in de buurt.

Eenmaal buiten? To-taal andere kat. Gaat op dr rug liggen, is relaxt wilt geaaid worden, is gewoon zoals we haar kennen voordat Koek er was zeg maar.

We zijn nu echt een beetje door onze opties heen, en zelfs de vet heeft de laatste keer aan de tel gezegd het eigenlijk niet meer zo te weten "try to give it more time" zeiden ze. Tja, dat doen we al 5 maanden en er veranderd he-le-maal niets. Maar goed, Koek gaat niet weg en Floef uiteraard ook niet. Dus we zullen nu hoe dan ook iets moeten verzinnen om de twee op de een of andere manier in harmonie met elkaar te krijgen.

Mocht iemand nog tips hebben? (buiten de dingen die we dus al geprobeerd hebben :P) dan hoor ik het natuurlijk graag!
Oei, dat is lastig. En ik heb zelf geen verstand van katten. Allebei in een bench, buiten, zo ver mogelijk uit elkaar, met nog een doek er overheen, nee ik weet het ook niet. Aan elkaar laten wennen bedoelde ik.
Is Falafel nou knetterjaloers?
  vrijdag 28 maart 2025 @ 12:03:30 #279
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217206017
@dick_laurent Leuk hoor, je bent me vergeten. :{
  vrijdag 28 maart 2025 @ 12:19:37 #280
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217206176
quote:
9s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:54 schreef dick_laurent het volgende:
Dit is niet wat je wilt horen denk ik, maar toch mijn ervaring.

Ik had twee katten, waarvan eentje overleed. Omdat hij veel alleen is wilde ik er een andere bij halen, dus katje uit het asiel gehaald. In eerste instantie leek dat na initieel blazen en afwijzen door kat 1 best goed te gaan, ze tolereerden elkaar tenminste.

Waar het precies mis ging weet ik niet, maar het was kort nadat ik verhuisde. De oudste kat keerde zich tegen de nieuwe en gedroeg zich min of meer zoals jij Falafel beschrijft: continu boos en gestresst wanneer de ander in de buurt is, en niets hielp. Ik heb een nieuwe introductie geprobeerd nadat nieuwe kat een tijd bij iemand anders had gelogeerd, tijdens die scheiding was de oude kat weer helemaal rustig en lief, zodra hij haar weer zag was het weer ellende. Natuurlijk ook Feliway geprobeerd, zelfs een kattentherapeut, maanden overheen gegaan. Uiteindelijk kon ik de nieuwe kat bij een goede bekende kwijt, vond ik moeilijk want het was echt een heerlijk beestje, maar de oudste kat was echt heel duidelijk en het werd niet beter.

Ik snap dat je gehecht bent aan Koek en dat je je gecommiteerd hebt aan zijn zorg, en terecht want het zijn geen werpwerpartikelen. Maar houd er ook rekening mee dat het soms gewoon niet goedkomt. En dat Falafel eronder lijdt, ook mogelijk fysiek las ik ergens, en eigenlijk voor haar gevoel geen huis meer heeft nu.

Als je ze beide wilt houden, dan kun je proberen ze volledig gescheiden te houden van elkaar binnenshuis. Dus allebei hun eigen afgesloten terrein in huis. Maar dat moet je dan wel volhouden, mogelijk voor zolang je ze beiden hebt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 13:06:24 #281
Dick Laurent Is Dead
pi_217206580
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 12:03 schreef Boca_Raton het volgende:
@:dick_laurent Leuk hoor, je bent me vergeten. :{
Sorry. Had ik uitgebreid antwoord moeten geven op je laatste post? Je gaf namelijk zelf aan er verder niet zoveel van te weten dus ik ging er vanuit dat het meer een beetje ter bevestiging was. Maar ik had je antwoord wel gelezen hoor, en dank daarvoor :)
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 13:25:52 #282
Dick Laurent Is Dead
pi_217206785
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 12:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dit is niet wat je wilt horen denk ik, maar toch mijn ervaring.

Ik had twee katten, waarvan eentje overleed. Omdat hij veel alleen is wilde ik er een andere bij halen, dus katje uit het asiel gehaald. In eerste instantie leek dat na initieel blazen en afwijzen door kat 1 best goed te gaan, ze tolereerden elkaar tenminste.

Waar het precies mis ging weet ik niet, maar het was kort nadat ik verhuisde. De oudste kat keerde zich tegen de nieuwe en gedroeg zich min of meer zoals jij Falafel beschrijft: continu boos en gestresst wanneer de ander in de buurt is, en niets hielp. Ik heb een nieuwe introductie geprobeerd nadat nieuwe kat een tijd bij iemand anders had gelogeerd, tijdens die scheiding was de oude kat weer helemaal rustig en lief, zodra hij haar weer zag was het weer ellende. Natuurlijk ook Feliway geprobeerd, zelfs een kattentherapeut, maanden overheen gegaan. Uiteindelijk kon ik de nieuwe kat bij een goede bekende kwijt, vond ik moeilijk want het was echt een heerlijk beestje, maar de oudste kat was echt heel duidelijk en het werd niet beter.

Ik snap dat je gehecht bent aan Koek en dat je je gecommiteerd hebt aan zijn zorg, en terecht want het zijn geen werpwerpartikelen. Maar houd er ook rekening mee dat het soms gewoon niet goedkomt. En dat Falafel eronder lijdt, ook mogelijk fysiek las ik ergens, en eigenlijk voor haar gevoel geen huis meer heeft nu.

Als je ze beide wilt houden, dan kun je proberen ze volledig gescheiden te houden van elkaar binnenshuis. Dus allebei hun eigen afgesloten terrein in huis. Maar dat moet je dan wel volhouden, mogelijk voor zolang je ze beiden hebt.
Ugh. Idd niet wat ik hoopte te horen, maar bedankt voor je ervaring te delen en je eerlijkheid.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 14:08:04 #283
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217207263
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 13:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ugh. Idd niet wat ik hoopte te horen, maar bedankt voor je ervaring te delen en je eerlijkheid.
:* Ik hoop natuurlijk dat het voor jou anders gaat en Falafel bijtrekt, maar na een aantal maanden wordt die kans wel steeds kleiner. En dan zal het toch hooguit tolerantie met tegenzin zijn, ze heeft al duidelijk verteld wat ze ervan vindt. Sterkte ermee.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 12 april 2025 @ 14:46:59 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217349050
Hoe gaat het nu met de straatkatten en jullie eigen katten?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator dinsdag 15 april 2025 @ 10:06:27 #285
Dick Laurent Is Dead
pi_217374002
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe gaat het nu met de straatkatten en jullie eigen katten?
Sorry voor de late reactie. Ja nou wat betreft Koek en Falafel....ehm ja, nul verandering. Zodra Falafel binnen komt transformeert ze instantly in een zwaar gestresste grommende blazende kat die non-stop alleen maar Koek wilt aanvallen.
Laat je haar terug naar buiten is het instant > normaal. Geen stress meer, kopjes geven, gewoon "normale" kat weer zeg maar. :{

Zodoende leeft Falafel nu eigenlijk min of meer 24/7 buiten. Haar eten krijgt ze ook altijd buiten inmiddels. Is het zielig?.....mmm ja en nee. Wij vinden het jammer want we kunnen haar nu alleen buiten aaien/zien etc. Maar even terug denkend aan hoe het was voordat Koek in huis kwam... toen was Falafel ook al een, zeg 23/7 buiten kat. Meaning dat van alle uren op de dag ze misschien 1 uurtje binnen was. Ze wilde toen ook al non-stop buiten zijn. Het is echt echt echt een enorme buitenkat. Die wilt gewoon liefst zo min mogelijk binnen zijn.
Naja, verschil is nu dus dat ze van 95% buiten willen zijn nu min of meer naar 100% buiten willen zijn is gegaan. Het is een beetje wat het is, accepteren. Koek gaat iig niet weg, want we zijn gewoon gek op hem.

Oh en Fred leeft nog hoor jongens! Vraag me niet hoe though. Ik zag hem gister nog. Beest ziet er niet uit, onder de wondjes weer, vacht helemaal scruffy, snotterige neus, piepend ademen.... _O-
Maar hij komt nog steeds gewoon bijna elke dag aankakken, langzaam waggelend... en eet gewoon zijn vleesje.

Ja klinkt hard maar ik moet er inmiddels gewoon om lachen omdat Fred echt een soort karikatuur is geworden in mijn ogen. Beetje de zieke oude demente man (al is Fredje niet dement hoor, maar even als voorbeeld) die met 34 verschillende ziektes in een hospice zit, maar op de een of andere manier maar niet dood gaat. Dat is Fred in mijn ogen nu ;) Die-Hard Fred :7
  Moderator dinsdag 15 april 2025 @ 10:10:59 #286
Dick Laurent Is Dead
pi_217374064
Zo trof ik hem paar dagen terug aan. Wachtend op een hapje. Midden op de parking. Like a boss.

dinsdag 15 april 2025 @ 10:32:46 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217374305
((((Fredje)))) Hij blijft mijn favoriet. Niet stuk te krijgen.

Dat is toch ook wat, met Koek en Falafel. Ze zullen dus nooit tegelijkertijd op jullie schoot liggen!
pi_217374355
O+ Fred O+
  dinsdag 15 april 2025 @ 10:45:25 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217374432
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2025 10:06 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Sorry voor de late reactie. Ja nou wat betreft Koek en Falafel....ehm ja, nul verandering. Zodra Falafel binnen komt transformeert ze instantly in een zwaar gestresste grommende blazende kat die non-stop alleen maar Koek wilt aanvallen.
Laat je haar terug naar buiten is het instant > normaal. Geen stress meer, kopjes geven, gewoon "normale" kat weer zeg maar. :{

Zodoende leeft Falafel nu eigenlijk min of meer 24/7 buiten. Haar eten krijgt ze ook altijd buiten inmiddels. Is het zielig?.....mmm ja en nee. Wij vinden het jammer want we kunnen haar nu alleen buiten aaien/zien etc. Maar even terug denkend aan hoe het was voordat Koek in huis kwam... toen was Falafel ook al een, zeg 23/7 buiten kat. Meaning dat van alle uren op de dag ze misschien 1 uurtje binnen was. Ze wilde toen ook al non-stop buiten zijn. Het is echt echt echt een enorme buitenkat. Die wilt gewoon liefst zo min mogelijk binnen zijn.
Naja, verschil is nu dus dat ze van 95% buiten willen zijn nu min of meer naar 100% buiten willen zijn is gegaan. Het is een beetje wat het is, accepteren. Koek gaat iig niet weg, want we zijn gewoon gek op hem.

Oh en Fred leeft nog hoor jongens! Vraag me niet hoe though. Ik zag hem gister nog. Beest ziet er niet uit, onder de wondjes weer, vacht helemaal scruffy, snotterige neus, piepend ademen.... _O-
Maar hij komt nog steeds gewoon bijna elke dag aankakken, langzaam waggelend... en eet gewoon zijn vleesje.

Ja klinkt hard maar ik moet er inmiddels gewoon om lachen omdat Fred echt een soort karikatuur is geworden in mijn ogen. Beetje de zieke oude demente man (al is Fredje niet dement hoor, maar even als voorbeeld) die met 34 verschillende ziektes in een hospice zit, maar op de een of andere manier maar niet dood gaat. Dat is Fred in mijn ogen nu ;) Die-Hard Fred :7
Bedankt voor de uitgebreide update & de foto van O+ Fred O+
^O^

Wat jammer dat er geen verbetering is in de omgang tussen Falafel & Koek -O-
Wel fijn dat Falafel toch meestal buiten is waardoor ze er beperkt last van heeft en dat jullie buiten gewoon met haar kunnen kroelen en haar aaien ^O^

En top dat Fred niet kapot te krijgen is en weer eten komt halen bij jullie! O+
  Moderator dinsdag 15 april 2025 @ 13:25:26 #290
Dick Laurent Is Dead
pi_217375676
Nou liep net naar buiten om even wat uit de schuur te pakken, en meneer ligt nu boven te chillen en lekker geen fuck te geven zoals altijd.

Schoonheidsprijs zal ie wel nooit winnen, maar karakter heeft ie level 1000 ;)
  dinsdag 15 april 2025 @ 13:27:59 #291
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217375703
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
Nou liep net naar buiten om even wat uit de schuur te pakken, en meneer ligt nu boven te chillen en lekker geen fuck te geven zoals altijd.

[ afbeelding ]

Schoonheidsprijs zal ie wel nooit winnen, maar karakter heeft ie level 1000 ;)
Hij ziet er tevreden uit 👍🏻🥰
  dinsdag 29 april 2025 @ 19:22:08 #292
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217495215
Hoi Dick, hoe staat het leven voor de katten in Spanje? Komt Fred nog regelmatig langs? Hoe gaat het tussen Koek en Falafel? Praat je ons bij?
  Moderator dinsdag 29 april 2025 @ 20:05:31 #293
Dick Laurent Is Dead
pi_217495568
Holaaa

Nou zoals jullie op het nieuws vast hebben meegekregen hadden we gisteren een kleine stroomstoring hier in Espaņa :@
Maar goed, de poezenbeesten hebben daar natuurlijk verder geen boodschap aan want die weten niet eens wat electriciteit is :D

Omdat ik gisteren dus niet zo heel veel te doen had, geen stroom, geen internet, besloot ik om maar wat suf op de veranda te gaan zitten. Ik doe de voordeur open, en wat is serieus het eerste dat ik zie?

Freddelicious 😆

Serieus, dat beest zit gewoon letterlijk nu voor de deur te wachten. Ernstig.

Vervolgens maar blikje voer gepakt en naar beneden gelopen en daar trof ik klojo nummer twee aan (Beans) dus die zaten vervolgens samen smak smak te doen.

Tussen Koek en Falafel niet echt verandering helaas. Floef komt nu en dan wel binnen en dan proberen we de sfeer soort van 'oke' te houden, maar ja zij gromt en blaast instantly zodra ze hem ook maar ziet. Tsja... het is wat het is.

Maar er komt mogelijk een grote verandering aan de komende maanden... ons huis staat namelijk te koop :X

Nee, we komen niet terug naar NL (hell no ;) ). We willen iets groter en iets meer 'countryside' gaan wonen in plaats van aan de zeer toeristische en steeds drukker wordende kust.

Hoe snel we ons huis zullen verkopen (en ook de prijs krijgen die we willen) is afwachten natuurlijk. Maar ja dan gaan we dus wel weg uit ons straatje en zijn Fredje en Beans overgeleverd aan de volgende bewoners... waarvan ik natuurlijk niet weet of die gediend zijn van straatkatten :{
  dinsdag 29 april 2025 @ 20:13:39 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217495643
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:05 schreef dick_laurent het volgende:
Holaaa

Nou zoals jullie op het nieuws vast hebben meegekregen hadden we gisteren een kleine stroomstoring hier in Espaņa :@
Maar goed, de poezenbeesten hebben daar natuurlijk verder geen boodschap aan want die weten niet eens wat electriciteit is :D

Omdat ik gisteren dus niet zo heel veel te doen had, geen stroom, geen internet, besloot ik om maar wat suf op de veranda te gaan zitten. Ik doe de voordeur open, en wat is serieus het eerste dat ik zie?

[ afbeelding ]

Freddelicious 😆

Vervolgens maar blikje voer gepakt en naar beneden gelopen en daar trof ik klojo nummer twee aan (Beans) dus die zaten vervolgens samen smak smak te doen.
[ afbeelding ]

Tussen Koek en Falafel niet echt verandering helaas. Floef komt nu en dan wel binnen en dan proberen we de sfeer soort van 'oke' te houden, maar ja zij gromt en blaast instantly zodra ze hem ook maar ziet. Tsja... het is wat het is.

Maar er komt mogelijk een grote verandering aan de komende maanden... ons huis staat namelijk te koop :X

Nee, we komen niet terug naar NL (hell no ;) ). We willen iets groter en iets meer 'countryside' gaan wonen in plaats van aan de zeer toeristische en steeds drukker wordende kust.

Hoe snel we ons huis zullen verkopen (en ook de prijs krijgen die we willen) is afwachten natuurlijk. Maar ja dan gaan we dus wel weg uit ons straatje en zijn Fredje en Beans overgeleverd aan de volgende bewoners... waarvan ik natuurlijk niet weet of die gediend zijn van straatkatten :{
Dick, dat kun je Freddie (en ons) niet aandoen om hem aan wildvreemden over te laten. Dat gaat nooit goed. Zelfde geldt voor Beans! Hoe kun je nou fijn wonen zonder Fred en Beans in de buurt? Ze zijn een eerste levensbehoefte.

Heel simpel: je lokt ze in zo’n kattenvervoerding en je zet ze bij je nieuwe huis weer uit. Ik hoop dat ik bijval krijg. Wie weet helpt het… :'(
pi_217497917
Of je deelt de verkooplink en een Fok!ker koopt je huis :7.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 30 april 2025 @ 09:37:30 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217497978
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:05 schreef dick_laurent het volgende:
Holaaa

[ afbeelding ]

Freddelicious 😆

[ afbeelding ]

Ja, dat kan natuurlijk niet he? :{ :'(
Maar uiteraard snap ik het :Y Succes met het vinden ve nieuwe woning!
  woensdag 30 april 2025 @ 09:39:54 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217497987
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dick, dat kun je Freddie (en ons) niet aandoen om hem aan wildvreemden over te laten. Dat gaat nooit goed. Zelfde geldt voor Beans! Hoe kun je nou fijn wonen zonder Fred en Beans in de buurt? Ze zijn een eerste levensbehoefte.

Heel simpel: je lokt ze in zo’n kattenvervoerding en je zet ze bij je nieuwe huis weer uit.
Ik hoop dat ik bijval krijg. Wie weet helpt het… :'(
Dat gaat niet werken en zou je ook echt niet moeten doen :N
Katten hechten aan hun omgeving. Waarschijnlijk zullen ze proberen terug te gaan naar het oude omgeving met alle gevaren van dien (zoals verkeer).
  woensdag 30 april 2025 @ 09:51:54 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217498052
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 09:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Katten hechten aan hun omgeving. Waarschijnlijk zullen ze proberen terug te gaan naar het oude omgeving met alle gevaren van dien (zoals verkeer).
Ow, maar dan zijn we ze kwijt. :'(
  woensdag 30 april 2025 @ 10:23:33 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217498250
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 09:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ow, maar dan zijn we ze kwijt. :'(
Ja -O- :'(
Nou ja, bijna dan. TS & vrouw zijn nog niet verhuisd.
  Moderator woensdag 30 april 2025 @ 10:26:45 #300
Dick Laurent Is Dead
pi_217498275
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 09:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Klopt, en bovendien bestaat de kans dat we een poosje moeten huren omdat we mogelijk nog niet onze nieuwe woning hebben als we onze woning verkopen. Dan gaan we dus zeer waarschijnlijk in een apartementje zitten voor enkele maanden (wat al voor Koek en Floef een uitdaging gaat worden :X). En twee straatkatten dan meenemen en ook - zij het tijdelijk- binnen moeten opsluiten gaat gewoon niet te doen zijn :{

Maar goed, het is Spanje. Woningen zijn hier niet zoals in de randstad binnen 1 week verkocht. Kan zeker nog wel wat maanden duren... tot die tijd krijgen ze gewoon iedere dag hun vleesje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')