quote:
Op vrijdag 18 oktober 2024 11:18 schreef Ama het volgende:Heb je nog een update?
Op die laatste foto vind ik Fred er ook niet eens zo slecht uitzien hoor
, als je die plekken op zijn koppie even weg denkt. Hij eet zo te zien wel goed en zijn vacht ziet er verder ook prima uit. Ik heb wel echt goede hoop als je het voor elkaar krijgt dat het helemaal goed komt met Fred!
Hi, yes kleine update. Niet echt perse 'goed nieuws' so far.
Ten eerste, sinds onze poort is vervangen beneden heeft Fred zich
nul meer laten zien. Echt gewoon geen enkele glimp meer.
Ook in ons straatje niet (we wonen in een relatief klein straatje en meestal zag ik hem wel op straat of bij een van de huisjes tegenover ons liggen).
Hij is sinds een dag of 4 inmiddels to-taal verdwenen.
Ook het bakje met brokjes dat we beneden hadden gezet voor hem is al die dagen onaangeraakt gebleven.
2e wat ik nog net heb kunnen zien, een vd laatste keren dat ie nog wel in onze tuin was gekomen (en dit is een beetje goor om te moeten beschrijven
) is dat zijn achterwerk, dus zijn anus en zijn ballen totaal messed-up eruit zagen.
Hij lag namelijk te slapen op zijn zijkant met zijn staart een beetje omhoog waardoor ik er goed zicht op had en toen viel het me opeens op. Of het ontstoken is of wat het in godsnaam is weet ik niet, maar de boel zag er daarachter zeer opgezwollen en niet oke uit
Afijn, zolang ik hem niet zie kan ik ook niet zoveel doen. Ik hoop dat ie nog terug komt, wie weet... Ik zal een update doen hier mocht hij weer in beeld komen, maar als het stil blijft dan betekent dat voor nu simpelweg dat ik hem niet (meer) gezien heb.