SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
dit..quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er zijn genoeg mensen die ik ken die iedere maand al genoeg moeite hebben om de huur en alle stijgende kosten te betalen. Die hebben geen ruimte om te beleggen of extreem te sparen.
Ik probeer het zelf wel braaf te doen; maar kan zo maar iets in mijn situatie veranderen waardoor het ineens anders gaat worden.
In een beter verzorgingstehuis zitten, of in je eigen huisje blijven wonen met prive verzorging.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat je als gepensioneerde met al dat geld moet.
Nou ja dat is misschien ook wel een beetje generaliserend. Maar het gebeurt vaker ja, dat vrouwen denken dat "alleen de lusten, niet de lasten" een optie is.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaan vrouwen met mannen om anno 2024
Je maakt het dagelijks mee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is misschien ook wel een beetje generaliserend. Maar het gebeurt vaker ja, dat vrouwen denken dat "alleen de lusten, niet de lasten" een optie is.
hoe kom je daarbijquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is misschien ook wel een beetje generaliserend. Maar het gebeurt vaker ja, dat vrouwen denken dat "alleen de lusten, niet de lasten" een optie is.
Nee, ik heb al lang geleden afscheid genomen van dat hele idee. Waarom denk je?quote:
Oh dat zal ook beslist wel hoorquote:
Omdat we allemaal kuthoeren zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb al lang geleden afscheid genomen van dat hele idee. Waarom denk je?
Sowquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat we allemaal kuthoeren zijn.
hoe lang nog te gaan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Gelukkig hoef ik in Emmen niet te wachten en haalt iemand mij op. 🩷
Dat is misschien wel een beetje onaardig geformuleerd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noted.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel steeds mensen die dat tegen me zeggen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je bent meer waard dan dat
Klopt!quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ja Alexanderplatz maar toen werd ik beroerd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
oef..success
heb je uberhaupt nog iets gezien? helemaal niks volgens mij?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee. Ja Alexanderplatz maar toen werd ik beroerd.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
Verder alleen de straat gezien waar hotel stond.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
quote:
quote:
ow, jij gaat toch met liesje en cat op stap? dat zijn zijn toch 2 hardwerkende actieve meidenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal ook beslist wel hoorMaar daar heb ik niet mee te maken
Gelukkig maar. Het is natuurlijk gewoon kut nu, maar straks zul je opgelucht zijn dat je er niet in mee bent gegaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel steeds mensen die dat tegen me zeggen.Anders was ik er misschien nog wel in meegegaan ook.
Ik ben daar nog niet, daarvoor is eerst nog meer geflop in de dating app nodig.quote:
*doet drie stappen buiten en gaat weer naar binnenquote:Is een herfstwandeling ook een work-out? 'Elke vorm van beweging telt'
Ja, dat is wel een stuk beter voor m'n eigenwaarde.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het is natuurlijk gewoon kut nu, maar straks zul je opgelucht zijn dat je er niet in mee bent gegaan.
dus je noemt jezelf nog vrijwillig seksloos terwijl je hard op zoek bent?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet, daarvoor is eerst nog meer geflop in de dating app nodig.
Weet je wel wat incel betekent?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je noemt jezelf nog vrijwillig seksloos terwijl je hard op zoek bent?
330k maar? valt ook wel meequote:Op zondag 13 oktober 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
330.000 mensen gaan via dit station dagelijks een kant op.
Uitkijken dat je niet vast komt te zitten ook.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het uitbaggeren van de vaatwasser al een workout in die ongelofelijk onhandige houding.
onvrijwillige celibatairquote:
Anders m'n rug wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitkijken dat je niet vast komt te zitten ook.
Zorg er volgende keer als je bijdehand gaat doen maar even voor dat je iets meer op de hoogte bent van het onderwerp.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
onvrijwillige celibatair
seksloos terwijl ze wel seks willen
aan de bovenkant van de deurpost gaan hangen om de knopen er weer uit te krijgenquote:
Moet ik eerst even afvallen denk ik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan de bovenkant van de deurpost gaan hangen om de knopen er weer uit te krijgen
Wel nog wat foto's kunnen maken?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
ach schat.... je noemt iemand anders een incel maar bent op een centimeter gestapt als je die bal terug krijgt?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zorg er volgende keer als je bijdehand gaat doen maar even voor dat je iets meer op de hoogte bent van het onderwerp.
euh.... bij een goede deurpost kun je er wel met genoeg kilo's aan hangen hoorquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eerst even afvallen denk ik.
net als dat een gros wordt gebruikt voor veel in plaats van 12 keer een dozijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof dat "incel" tegenwoordig een aparte extreemrechtse beweging is die ooit vanuit de sekslozen ontstaan is
Oh je komt alleen maar ruzie maken? Okee, niet gezienquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
net als dat een gros wordt gebruikt voor veel in plaats van 12 keer een dozijn
Moet ik het nou echt voorkauwen voor je? Maar goed, voor je nog meer bijdehante opmerkingen maakt uit je illusie dat je het snapt:quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach schat.... je noemt iemand anders een incel maar bent op een centimeter gestapt als je die bal terug krijgt?
quote:Incel is a term associated with an online subculture of people who define themselves as unable to find a romantic or sexual partner despite desiring one, and blame, objectify and denigrate women and girls as a result.
nee t is gewoon onzinnig dat een normale term incel... dat staat voor onvrijwillig seksloos ineens wordt gebruikt voor andere doeleindenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je komt alleen maar ruzie maken? Okee, niet gezien
extra proteïnen voor je rattenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef Ama het volgende:
Ohja moet nieuwe rattenvoer bestellen want er zaten ineens beestjes in toen ik wegging.
Leek even op je sex van een hond kocht, maar bij nader inzien zal dat wel niet het geval zijn.quote:
hoezo voel je je bezwaard?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kan maar moet in je aard liggen denk ik dan; ik zou dat niet kunnen
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leek even op je sex van een hond kocht, maar bij nader inzien zal dat wel niet het geval zijn.
RIPquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo even een Nattekat doen. Niet helemaal fit zijn en toch gaan sporten.
Zorg er dan wel even voor dat je de komende week geen verplichtingen hebt na werkquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo even een Nattekat doen. Niet helemaal fit zijn en toch gaan sporten.
Weet ook niet wat het is. Lijken wel teken maar dat is het niet.quote:
ik zou het gewoon niet kunnen/willen met iemand die ik totaal niet ken, maar dat zal wel een defect aan mijn kant zijn als vent *shrugs*quote:
Sowieso zo min mogelijk door de week.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zorg er dan wel even voor dat je de komende week geen verplichtingen hebt na werk
Zekersquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow, jij gaat toch met liesje en cat op stap? dat zijn zijn toch 2 hardwerkende actieve meiden
hier gratis hittequote:Op zondag 13 oktober 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje ook weer lekker. Weer een dagje gratis stroom
Wil ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje ook weer lekker. Weer een dagje gratis stroom
Ja sowieso.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie smoes om nogeens terug te gaan
@CherryLips Jij een idee wat dat kan zijn in het rattenvoer? Koop altijd een mixvoer bij een rattery wat ik zelf in een opbergbak gooi. Dit was wel laatste keer overgooien in een kleinere bak. Denk dat het te lang heeft gelegen maar wat is het.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ook niet wat het is. Lijken wel teken maar dat is het niet.
Meelmotten?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips Jij een idee wat dat kan zijn in het rattenvoer? Koop altijd een mixvoer bij een rattery wat ik zelf in een opbergvak gooi. Dit was wel laatste keer overgooien in een kleinere bak. Denk dat het te lang heeft gelegen maar wat is het.
naar je zin gehad?quote:
Ja op zich wel. Ik liep weg met de gedachte een tijd van 1 uur 15 zou wel mooi zijn. Het is 1 uur 10 minuten en 56 seconden gewordenquote:
Zekerquote:
Goed bezig!!quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Ik liep weg met de gedachte een tijd van 1 uur 15 zou wel mooi zijn. Het is 1 uur 10 minuten en 56 seconden geworden
[..]
Zeker
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Ik liep weg met de gedachte een tijd van 1 uur 15 zou wel mooi zijn. Het is 1 uur 10 minuten en 56 seconden geworden
[..]
Zeker
avondquote:
Valt best meequote:
cute!quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
Gister was mijn oma jarig, 91 lentes jong.
Ze houdt erg veel van orchideeën, dus ik heb deze gehaakt voor haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. en wat een leuk Orch-idee van je..quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. en wat een leuk Orch-idee van je..
gefeliciteerdquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:41 schreef essnhills het volgende:
Had er een kaartje bij met dat deze geen water hoeven en altijd mooi blijven.
Voorkant van de kaart zei "Je bent niet oud, je bent retro"
Zoals elke andere Europese hoofdstad dus.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
Ja een samenvatting van Berlijn station is veel bedelaars en veel schreeuwende mensen.
Wat leukquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg Orchineel jaquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. en wat een leuk Orch-idee van je..
Vorig jaar had ik een kaart waar ”gefeliciteerd ouwe taart!" op stond.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
mijn oma had dat denk ik niet gewaardeerd
Leukquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat leukIk heb ooit, zeker 20 jaar geleden, een paasstukje voor m'n oma gehaakt en dat komt nog elk jaar op tafel
Mensen die naar hun werk/sport/familie gaan toejuichen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even langs de kant wat mensen toejuichen en daarna door naar de klimhal.
Eindhoven Marathonquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die naar hun werk/sport/familie gaan toejuichen?
Nee niet meer denk ik, maar was een mandje met groene ('gras') bodem, paashaas erin en dan gekleurde eitjes er omheen.quote:
Mijn oma kan ook altijd wel lachen om zulke dingenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een kaart waar ”gefeliciteerd ouwe taart!" op stond.
Ze heeft er smakelijk om gelachen
Ja je moet het wel bij de juiste persoon doen natuurlijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma kan ook altijd wel lachen om zulke dingen
das leuk dat ze daar om kan lachenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een kaart waar ”gefeliciteerd ouwe taart!" op stond.
Ze heeft er smakelijk om gelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
gewoon laten bezorgenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Honger. Geen zin om naar supermarkt te gaan. Zwaar leven.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:57 schreef Xilia het volgende:
Ach Recce![]()
Tag vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@RecceIt's weird being the same age as old people
☺smilies
Jaloers op jequote:Op zondag 13 oktober 2024 12:59 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar even de deur uit.. dan ben ik er in iedergeval even uit geweest..
als ik toevallig over oliebollen struikel kan het zijn dat ik ze opraap en meeneem
heel toevalligquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:59 schreef mschol het volgende:
als ik toevallig over oliebollen struikel kan het zijn dat ik ze opraap en meeneem
Mijn ouders hebben een grote kaars in kipvorm (nooit aangestoken natuurlijk) en een groot porseleinen bord met in het midden een kip, en daaromheen vakjes voor eieren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:54 schreef Nizno het volgende:
Ik heb ooit voor mn ouders op tafel een grote rieten mand gekocht met een lawaaiige kip er in en 10 kuikentjes die kunnen piepen als je er in knijpt.
de kip lawaait niet meer maar elk jaar komt het mandje met inhoud op tafel en gooien ze er paaseieren en walnootjes bij in
Nou ja, er is wel wat, maar de keuze bestaat uit vette zooi, meer vette zooi en - geloof het of niet - vette zooi.quote:
ow ja kaarsen hebben ze ook genoeg... kippetjes eierenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een grote kaars in kipvorm (nooit aangestoken natuurlijk) en een groot porseleinen bord met in het midden een kip, en daaromheen vakjes voor eieren.
Die komen ieder jaar met Pasen op tafel. En er ligt altijd een extra ei onder die kip natuurlijk
boeren is daar ook een gebaar van genieten toch?quote:
zelfs bij de snackbar kun je geen broodjes gezond bestellen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, er is wel wat, maar de keuze bestaat uit vette zooi, meer vette zooi en - geloof het of niet - vette zooi.
lego tassen zijn ook intressantquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
Mensen vinden hier mijn LEGO tas wel interessant.
Oh dat kan ik eigenlijk ook wel even doen jaquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:59 schreef mschol het volgende:
Mooiquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg plekken met broodje gezond, maar niet thuisbezorgd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs bij de snackbar kun je geen broodjes gezond bestellen?
No oliebollen in Belgiëquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon naar buiten gaan, struikel je er vanzelf over
mijn ouders hadden een hoop dat altijd altijd wel in het geschikte seizoen op tafel kwam.. een deel heb ik nu.. o.a. 2 kaarsjes van elandenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een grote kaars in kipvorm (nooit aangestoken natuurlijk) en een groot porseleinen bord met in het midden een kip, en daaromheen vakjes voor eieren.
Die komen ieder jaar met Pasen op tafel. En er ligt altijd een extra ei onder die kip natuurlijk
je ouders hebben die elanden jaaaaaaaaren heel kunnen houden en jij in 1 jaar kapot gemaakt zeker?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ouders hadden een hoop dat altijd altijd wel in het geschikte seizoen op tafel kwam.. een deel heb ik nu.. o.a. 2 kaarsjes van elanden(1 inmiddels met gebroken gewei
)
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
je ouders hebben die elanden jaaaaaaaaren heel kunnen houden en jij in 1 jaar kapot gemaakt zeker?
precies, had beter kunnen gaan sneeuwenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:11 schreef Haags het volgende:
Het zou zonnig en droog zijn zondagmiddag maar het regent @:nattekat we worden weer beflikkerd
Het is hier nu zonnig en droog, weerbericht had gelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:11 schreef Haags het volgende:
Het zou zonnig en droog zijn zondagmiddag maar het regent @:nattekat we worden weer beflikkerd
Jij bent af.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, had beter kunnen gaan sneeuwen
Echte Ouderwetse Hollandse Winterquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:13 schreef mschol het volgende:
Winter
vrieskou
klagen over vrieskou
Sneeuw
achtergebleven derdewereld kloteland boe hoequote:
Veel Sneeuw!quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:13 schreef mschol het volgende:
Winter
vrieskou
klagen over vrieskou
Sneeuw
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
achtergebleven derdewereld kloteland boe hoe
Weer fijn in het donker naar kantoor en terug naar huisquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed punt.
Het is natuurlijk al donker in beide spitsen.
Geen sneeuwquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed punt.
Het is natuurlijk al donker in beide spitsen.
dat mag idd wel weer een keer!quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:57 schreef Xilia het volgende:
Ach Recce![]()
Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Thailand niet zoquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
boeren is daar ook een gebaar van genieten toch?
Zoiets?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de klimhal. Straks eens de wedstrijdroutes bekijken. Volgende keer ga ik misschien eens meedoen op het beginnersniveau.
Echt geweldigquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer fijn in het donker naar kantoor en terug naar huis
Meer dit idee?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar dan nog met een leuning aan de zijkant.
Weekend vol tegenslagen weer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Windows heeft terwijl ik weg was tegen mijn zin in de update naar W11 gestart![]()
![]()
veel plezier ermee. Per oktober '25 geen ondersteuning meer voor W10.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Windows heeft terwijl ik weg was tegen mijn zin in de update naar W11 gestart![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
![]()
daarom maar uitgezet dat hij W11 mag installerenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
![]()
IT'S THE MOST WONDERFULLLLLL TIME OF THE YEAAAAAAARRRRRRRRRRquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lugubere types als @:haags vinden van wel
niet dattie dan niet meer werkt opeens..quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
veel plezier ermee. Per oktober '25 geen ondersteuning meer voor W10.
Dat is zo. Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dattie dan niet meer werkt opeens..
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:42 schreef Haags het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFULLLLLL TIME OF THE YEAAAAAAARRRRRRRRRR
Ik wist niet dat dat konquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
daarom maar uitgezet dat hij W11 mag installeren
Meteen malware en advertenties overal.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zo. Dat zou wat zijn.
doe ff normaal gappiequote:Op zondag 13 oktober 2024 13:42 schreef Haags het volgende:
[..]
bij windows XP en 7 hebben ze aardig hun best gedaan om gebruikers te pestenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zo. Dat zou wat zijn.
is wel lastiger hoor, moet je met policy's gaan werkenquote:
W11 is gewoon objectief slecht. Net als Vista. En W8.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat er wel aan wennen hoor.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
W11 is gewoon objectief slecht. Net als Vista. En W8.
alle berichten die ik hoor doet mij denken aan een alpha product, windows 10 had al een beta vibe met alles wat half werkte en half af wasquote:
er zijn mensen die geen probleem hebben overal over te klagenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind W11 prima. Opstarten en afsluiten gaat iig een heel stuk sneller dan W10. En alles draait. Dus wat wil een mens nog meer.
Zoeken tot je een probleem vindt iddquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zijn mensen die geen probleem hebben overal over te klagen
Nattekat klaagt toch niet zonder reden?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat klaagt toch niet zonder reden?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat klaagt toch niet zonder reden?
W11 serveert ads in het OS zelf. Dan ben je bij mij al direct af.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Installeer Linux dan!quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
W11 serveert ads in het OS zelf. Dan ben je bij mij al direct af.
nee joh, dat is een oplossing, dat wil hij niet. Hij wil klagenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh, dat is een oplossing, dat wil hij niet. Hij wil klagen
Heb ik op m'n laptop alquote:
Daar is Linux ook prima geschikt voor hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh, dat is een oplossing, dat wil hij niet. Hij wil klagen
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weekend vol tegenslagen weer.
Welke distro gebruik je?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik op m'n laptop al
Maar Windows heeft helaas ook nog een paar voordelen waardoor ik er niet omheen kan.
breek me de bek niet openquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is Linux ook prima geschikt voor hoor.
sneeuwbalgevechtwedstrijdenquote:
Aftellen tot januari weerquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:42 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Zo, eindelijk klaar.
Nou op zoek naar een restore knop.
Ja het Belgische darts is in crisis. Vd Bergh uit vorm, Huybrechts nooit meer wat van gehoord nadat ie door wat hooligans in elkaar geslagen is, en Mike de Decker is een walgelijk ventje.quote:
Aparte combiquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:59 schreef essnhills het volgende:
Champignonsoep, stokbrood met tonijnsalade en makreelsalade
Geen idee fles, ik klik dat gezever allemaal wegquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het Belgische darts is in crisis. Vd Bergh uit vorm, Huybrechts nooit meer wat van gehoord nadat ie door wat hooligans in elkaar geslagen is, en Mike de Decker is een walgelijk ventje.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
knop kapot zeker?
of halverwege: het is niet gelukt, je zit vast aan W11, fuck you
We gaan het zien. Wel gelijk een goed excuus om die schone W10 installatie te doen anders.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
knop kapot zeker?
Over van gisterquote:
makreel en tonijn door elkaar geroerd, salade van gemaakt. op stokbrood gemiktquote:
Maar dan moet-ie W11 weer herstellen. Drie uur later ...quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
knop kapot zeker?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan moet-ie W11 weer herstellen. Drie uur later ...
Ja dat snap ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
makreel en tonijn door elkaar geroerd, salade van gemaakt. op stokbrood gemikt
ik kijk nergens meer van op bij microsoftquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan moet-ie W11 weer herstellen. Drie uur later ...
Lolquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
makreel en tonijn door elkaar geroerd, salade van gemaakt. op stokbrood gemikt
Ook altijd leuk dat-ie dan een kwartier op een bepaald percentage blijft staan en dan opeens doorschiet naar 76% of zo.quote:
euh nou ik snap daar niets van dat je tonijn en makreel door elkaar gooit...... twee zulke mooie smaken ga je ineens een rotzooitje van makenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Doelde op champignons icm vis
Het was niet door elkaarquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nou ik snap daar niets van dat je tonijn en makreel door elkaar gooit...... twee zulke mooie smaken ga je ineens een rotzooitje van maken
Hij deed net 30 minuten over 20-25% en daarna duurde het nog maar 5 minutenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook altijd leuk dat-ie dan een kwartier op een bepaald percentage blijft staan en dan opeens doorschiet naar 76% of zo.
Prima combi, lekker zegquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was niet door elkaar
Ik had 2 stokbroodjes met tonijnsalade en 2 stokbroodjes met makreelsalade
Èn champignonsoep
stemmen voor wat? en voorheen wel verplicht?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:06 schreef Xilia het volgende:
Verwarring in Vlaanderen nu stemmen niet verplicht is![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
Dat denk je maar! Het ziet er precies uit als Windows 10, maar onder de motorkap staat Windows 11 er nog op.quote:
Gemeente en ja volgens mij normaal verplicht ja.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
stemmen voor wat? en voorheen wel verplicht?
terwijl het wel genoeg aandacht krijgt op de commerciële Belgische zendersquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:06 schreef Xilia het volgende:
Verwarring in Vlaanderen nu stemmen niet verplicht is![]()
[ afbeelding ]
Alleen voor jezelf?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was niet door elkaar
Ik had 2 stokbroodjes met tonijnsalade en 2 stokbroodjes met makreelsalade
Èn champignonsoep
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat denk je maar! Het ziet er precies uit als Windows 10, maar onder de motorkap staat Windows 11 er nog op.
Ja en Weet je hoeveel papier we per dag in de brievenbus krijgen al wekenlangquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijl het wel genoeg aandacht krijgt op de commerciële Belgische zenders
twee bomen per huishouden?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:08 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja en Weet je hoeveel papier we per dag in de brievenbus krijgen al wekenlang
heb je het W10 settings scherm gezien? net zo'n dramaquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, goed genoeg. Die W11 interface alleen al
Opkomstplichtquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijl het wel genoeg aandacht krijgt op de commerciële Belgische zenders
Nee, ouders en broer hebben ook dit gelunchtquote:
nooit gedaan dus neequote:
HOEZOquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke. ik zal even doen of ik verbaast ben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen een!quote:
Lichtjesroute al gedaan?quote:
wauw.... ja nee zo kan ik het ook. je weet dat je moet schaatsen met die rollers onder he?!quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
HOEZO
https://i.imgur.com/eeai4cb.mp4![]()
maar echt echt niet hahahaha
soort bambi op het ijs. Die man kwam me snel redden en bracht me naar het 'rookies' hok om daar wat lesjes te geven. Werd niet heel veel beter maar vond het wel echt SUPER leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |