SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
dit..quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er zijn genoeg mensen die ik ken die iedere maand al genoeg moeite hebben om de huur en alle stijgende kosten te betalen. Die hebben geen ruimte om te beleggen of extreem te sparen.
Ik probeer het zelf wel braaf te doen; maar kan zo maar iets in mijn situatie veranderen waardoor het ineens anders gaat worden.
In een beter verzorgingstehuis zitten, of in je eigen huisje blijven wonen met prive verzorging.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat je als gepensioneerde met al dat geld moet.
Nou ja dat is misschien ook wel een beetje generaliserend. Maar het gebeurt vaker ja, dat vrouwen denken dat "alleen de lusten, niet de lasten" een optie is.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaan vrouwen met mannen om anno 2024
Je maakt het dagelijks mee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is misschien ook wel een beetje generaliserend. Maar het gebeurt vaker ja, dat vrouwen denken dat "alleen de lusten, niet de lasten" een optie is.
hoe kom je daarbijquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is misschien ook wel een beetje generaliserend. Maar het gebeurt vaker ja, dat vrouwen denken dat "alleen de lusten, niet de lasten" een optie is.
Nee, ik heb al lang geleden afscheid genomen van dat hele idee. Waarom denk je?quote:
Oh dat zal ook beslist wel hoorquote:
Omdat we allemaal kuthoeren zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb al lang geleden afscheid genomen van dat hele idee. Waarom denk je?
Sowquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat we allemaal kuthoeren zijn.
hoe lang nog te gaan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Gelukkig hoef ik in Emmen niet te wachten en haalt iemand mij op. 🩷
Dat is misschien wel een beetje onaardig geformuleerd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noted.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel steeds mensen die dat tegen me zeggen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je bent meer waard dan dat
Klopt!quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ja Alexanderplatz maar toen werd ik beroerd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
oef..success
heb je uberhaupt nog iets gezien? helemaal niks volgens mij?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee. Ja Alexanderplatz maar toen werd ik beroerd.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
Verder alleen de straat gezien waar hotel stond.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
quote:
quote:
ow, jij gaat toch met liesje en cat op stap? dat zijn zijn toch 2 hardwerkende actieve meidenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal ook beslist wel hoorMaar daar heb ik niet mee te maken
Gelukkig maar. Het is natuurlijk gewoon kut nu, maar straks zul je opgelucht zijn dat je er niet in mee bent gegaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel steeds mensen die dat tegen me zeggen.Anders was ik er misschien nog wel in meegegaan ook.
Ik ben daar nog niet, daarvoor is eerst nog meer geflop in de dating app nodig.quote:
*doet drie stappen buiten en gaat weer naar binnenquote:Is een herfstwandeling ook een work-out? 'Elke vorm van beweging telt'
Ja, dat is wel een stuk beter voor m'n eigenwaarde.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het is natuurlijk gewoon kut nu, maar straks zul je opgelucht zijn dat je er niet in mee bent gegaan.
dus je noemt jezelf nog vrijwillig seksloos terwijl je hard op zoek bent?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet, daarvoor is eerst nog meer geflop in de dating app nodig.
Weet je wel wat incel betekent?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je noemt jezelf nog vrijwillig seksloos terwijl je hard op zoek bent?
330k maar? valt ook wel meequote:Op zondag 13 oktober 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
330.000 mensen gaan via dit station dagelijks een kant op.
Uitkijken dat je niet vast komt te zitten ook.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het uitbaggeren van de vaatwasser al een workout in die ongelofelijk onhandige houding.
onvrijwillige celibatairquote:
Anders m'n rug wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitkijken dat je niet vast komt te zitten ook.
Zorg er volgende keer als je bijdehand gaat doen maar even voor dat je iets meer op de hoogte bent van het onderwerp.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
onvrijwillige celibatair
seksloos terwijl ze wel seks willen
aan de bovenkant van de deurpost gaan hangen om de knopen er weer uit te krijgenquote:
Moet ik eerst even afvallen denk ik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan de bovenkant van de deurpost gaan hangen om de knopen er weer uit te krijgen
Wel nog wat foto's kunnen maken?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
ach schat.... je noemt iemand anders een incel maar bent op een centimeter gestapt als je die bal terug krijgt?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zorg er volgende keer als je bijdehand gaat doen maar even voor dat je iets meer op de hoogte bent van het onderwerp.
euh.... bij een goede deurpost kun je er wel met genoeg kilo's aan hangen hoorquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eerst even afvallen denk ik.
net als dat een gros wordt gebruikt voor veel in plaats van 12 keer een dozijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof dat "incel" tegenwoordig een aparte extreemrechtse beweging is die ooit vanuit de sekslozen ontstaan is
Oh je komt alleen maar ruzie maken? Okee, niet gezienquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
net als dat een gros wordt gebruikt voor veel in plaats van 12 keer een dozijn
Moet ik het nou echt voorkauwen voor je? Maar goed, voor je nog meer bijdehante opmerkingen maakt uit je illusie dat je het snapt:quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach schat.... je noemt iemand anders een incel maar bent op een centimeter gestapt als je die bal terug krijgt?
quote:Incel is a term associated with an online subculture of people who define themselves as unable to find a romantic or sexual partner despite desiring one, and blame, objectify and denigrate women and girls as a result.
nee t is gewoon onzinnig dat een normale term incel... dat staat voor onvrijwillig seksloos ineens wordt gebruikt voor andere doeleindenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je komt alleen maar ruzie maken? Okee, niet gezien
extra proteīnen voor je rattenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef Ama het volgende:
Ohja moet nieuwe rattenvoer bestellen want er zaten ineens beestjes in toen ik wegging.
Leek even op je sex van een hond kocht, maar bij nader inzien zal dat wel niet het geval zijn.quote:
hoezo voel je je bezwaard?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kan maar moet in je aard liggen denk ik dan; ik zou dat niet kunnen
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leek even op je sex van een hond kocht, maar bij nader inzien zal dat wel niet het geval zijn.
RIPquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo even een Nattekat doen. Niet helemaal fit zijn en toch gaan sporten.
Zorg er dan wel even voor dat je de komende week geen verplichtingen hebt na werkquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo even een Nattekat doen. Niet helemaal fit zijn en toch gaan sporten.
Weet ook niet wat het is. Lijken wel teken maar dat is het niet.quote:
ik zou het gewoon niet kunnen/willen met iemand die ik totaal niet ken, maar dat zal wel een defect aan mijn kant zijn als vent *shrugs*quote:
Sowieso zo min mogelijk door de week.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zorg er dan wel even voor dat je de komende week geen verplichtingen hebt na werk
Zekersquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow, jij gaat toch met liesje en cat op stap? dat zijn zijn toch 2 hardwerkende actieve meiden
hier gratis hittequote:Op zondag 13 oktober 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje ook weer lekker. Weer een dagje gratis stroom
Wil ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje ook weer lekker. Weer een dagje gratis stroom
Ja sowieso.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie smoes om nogeens terug te gaan
@CherryLips Jij een idee wat dat kan zijn in het rattenvoer? Koop altijd een mixvoer bij een rattery wat ik zelf in een opbergbak gooi. Dit was wel laatste keer overgooien in een kleinere bak. Denk dat het te lang heeft gelegen maar wat is het.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ook niet wat het is. Lijken wel teken maar dat is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |