SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Patat bakken had het natuurlijk moeten zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kloptquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
Patat bakken had het natuurlijk moeten zijn.![]()
Ik hou dervan, zou het iedere dag wel lusten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
Patat bakken had het natuurlijk moeten zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welkom bij het team!quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou dervan, zou het iedere dag wel lusten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou dervan, zou het iedere dag wel lusten.![]()
![]()
Wacht eens even, nu ik er op google herinner ik me dat ik ooit al eens een bolktor paintje had gemaakt!
Maar die is helaas net zoals zo vele andere verloren gegaan.![]()
Gisteren patat uit de airfryer was lekker knapperige
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gewoon met paint doen toch?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, en nu heb ik geen Photoshop meer!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
Wacht eens even, nu ik er op google herinner ik me dat ik ooit al eens een bolktor paintje had gemaakt!
Maar die is helaas net zoals zo vele andere verloren gegaan.![]()
![]()
Wordt snel droog en zacht als het eenmaal op je bord ligt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef Lovely het volgende:
Gisteren patat uit de airfryer was lekker knapperige![]()
Maar het bord is wel lekker hard!quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt snel droog en zacht als het eenmaal op je bord ligt.![]()
![]()
Valt wel mee.. maar zaten wel veel kleine stukjes tussenquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt snel droog en zacht als het eenmaal op je bord ligt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
That's what she saidquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat zijn de lekkerste stukjesquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
Soms ook bij de snackbar krijg je restjes man 3
Maak jij ze ook zelf, en dan bedoel ik zelf aardappelen schillen en er patat van snijden en dan voorbakken en afbakken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heerlijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef Lovely het volgende:
Gisteren patat uit de airfryer was lekker knapperig![]()
![]()
Nee maar welkom bij #teamviesdik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak jij ze ook zelf, en dan bedoel ik zelf aardappelen schillen en er patat van snijden en dan voorbakken en afbakken?
Die lepel steek ik in de pot Belze mayo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan met een lepel naar binnen werken [ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: