SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2024 08:08:05 ]![]()
Die heb je dan mooi op tijd aan gezetquote:Op zondag 13 oktober 2024 08:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!![]()
Over 2 uur is de wasmachine pas klaarMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, moest toch even naar de wc, dus dacht gelijk de wasmachine vullen, want wil vandaag 3 wassen draaien.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb je dan mooi op tijd aan gezetCause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Ahzo.. dan kan beter meteen aanzetten iddquote:Op zondag 13 oktober 2024 08:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, moest toch even naar de wc, dus dacht gelijk de wasmachine vullen, want wil vandaag 3 wassen draaien.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wit, bont en bed
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nee, wit bij wit, 60 graden handdoeken bij elkaar en normale kleren in wasronde nr 3.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Same, daarom ben ik vast aan het koken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch,alleen heb ik dingen te doen..
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Wat ga je nu koken dan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Same, daarom ben ik vast aan het koken.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Even hachee voorbereiden voor de slowcookerquote:
Woordle6 1008 2/6
🟩⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Deze man weetquote:Op zondag 13 oktober 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, wit bij wit, 60 graden handdoeken bij elkaar en normale kleren in wasronde nr 3.
Lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2024 08:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Even hachee voorbereiden voor de slowcooker
Ah dat is open op zondag?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gemeente en provincie.
Ik ben allang terug. Niet druk.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Doen ze dat altijd op zondag?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hier gewoon altijd doordeweeks. Snap ik wel anders komt de helft niet.quote:
Het viel me wel op dat ik recht naar de stemcomputer kon en niet lang moest wachten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier gewoon altijd doordeweeks. Snap ik wel anders komt de helft niet.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zondagochtend vroeg dus velen zullen wel later of niet gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het viel me wel op dat ik recht naar de stemcomputer kon en niet lang moest wachten.
Wij hebben nog super geavanceerde rode potloden een een stembiljet met een formaat van een klein muurtje.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jaquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:22 schreef aeque het volgende:
Wij hebben nog super geavanceerde rode potloden een een stembiljet met een formaat van een klein muurtje.![]()
![]()
Dat lijkt me pas leuk. Ik heb altijd per computer gestemd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:22 schreef aeque het volgende:
Wij hebben nog super geavanceerde rode potloden een een stembiljet met een formaat van een klein muurtje.Werewolf
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat lijkt me pas leuk. Ik heb altijd per computer gestemd.
Want die krengen krijg je nooit terug opgevouwen zoals hij ooit was. Net als bijsluiters van medicatie.
Gewoon prop van makenquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Want die krengen krijg je nooit terug opgevouwen zoals hij ooit was. Net als bijsluiters van medicatie.![]()
![]()
Gewoon plooien en zorgen dat het zo plat mogelijk is hihi.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Want die krengen krijg je nooit terug opgevouwen zoals hij ooit was. Net als bijsluiters van medicatie.Werewolf
Gleuf is niet groot genoeg.quote:
Dat kan ookquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gewoon plooien en zorgen dat het zo plat mogelijk is hihi.![]()
![]()
Je slaapt nog denk ik.quote:
Huis ruikt naar gebakken vlees en nu heb ik trek maar het is pas klaar over een uur of 8.
Wat ben je aan het maken dan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:30 schreef aeque het volgende:
Huis ruikt naar gebakken vlees en nu heb ik trek maar het is pas klaar over een uur of 8.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hachee uit de slowcooker. Maar eerst even vlees beetje aanbakken zodat het wat meer smaak krijgt en kleur.quote:
O lekker, krijg jij er wel smaak aan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Hachee uit de slowcooker. Maar eerst even vlees beetje aanbakken zodat het wat meer smaak krijgt en kleur.
Hoe kruid je het dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Teveel tekst in beeld 5 uit 10 voor het gifje.quote:
Heb daar twee seizoen van gezien.. Maar is idd een leuke seriequote:
Hacheekruiden bij het bakken en in de slowcooker laurier, kruidnagel, runderboullion, ui en ik doe er dan nog wat wortel en een rode peper bij. Zou moeten werken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, krijg jij er wel smaak aan?
Hoe kruid je het dan?
Ik ben nu bij seizoen 4 in 2 wekenquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb daar twee seizoen van gezien.. Maar is idd een leuke serie![]()
![]()
Aankomende week weer 20.quote:
Ach volgende week weer zachter tempraturenquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat scheelt 12 graden met woensdag!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En hoeveel boter. olie?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Hacheekruiden bij het bakken en in de slowcooker laurier, kruidnagel, runderboullion, ui en ik doe er dan nog wat wortel en een rode peper bij. Zou moeten werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die woensdag bedoelde ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach volgende week weer zachter tempraturen![]()
![]()
Originele recept is 250ml. Maar ik heb er meer ui en wortel in, dus ik heb nu 350ml gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
250ml boter? Dat is veel tochquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Originele recept is 250ml. Maar ik heb er meer ui en wortel in, dus ik heb nu 350ml gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Originele recept is 250ml. Maar ik heb er meer ui en wortel in, dus ik heb nu 350ml gedaan.quote:quote:![]()
![]()
Oh nee ik las iets verkeerd.![]()
O ik vroeg hoeveel boter je gebruiktequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen dus.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik vroeg hoeveel boter je gebruikteAlleen klein beetje olie bij het bakken.
Wilde al #viesdik postenquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen dus.Alleen klein beetje olie bij het bakken.
![]()
![]()
#teamviesdik dan he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Want zelfs alleen vullen we een ruimte aardig op.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Thnx. Ik bak zelf nooit in olie vind dat niet lekker.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen dus.Alleen klein beetje olie bij het bakken.
Ik had geen boter in huis.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ik bak zelf nooit in olie vind dat niet lekker.
Sportief gezien verliezen we wel altijd.
O en ik geen oliequote:
Deze past ook wel bij het team.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:45 schreef aeque het volgende:
Deze past ook wel bij het team.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is dit meer wat voor je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:48 schreef aeque het volgende:
Is dit meer wat voor je dan?Ben niet zo van kerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bakken in olie kan wel bijv groente, maar vlees sowieso in croma of bakboterquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ik bak zelf nooit in olie vind dat niet lekker.
Omdat het op was en ik er gisteren niet aan dacht met boodschappen doen.quote:
Ik doe het nooit, vind het gewoon niet lekker.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bakken in olie kan wel bijv groente, maar vlees sowieso in croma of bakboter
Heb het ook niet in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan smaken verschillenquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het nooit, vind het gewoon niet lekker.
Heb het ook niet in huisMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik bak in olie omdat het makkelijker en goedkoper is en het raakt niet zo snel over datum als boter.
Voor de smaak heb ik ook veel liever boter.![]()
Patat bakken in olie vind ik ook zo goorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede aanvulling voor de bejaarden sc hier.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede aanvulling voor de bejaarden sc hier.![]()
![]()
Goed bezig Moontje!quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:52 schreef M_0_0_N het volgende:
Moet ff goed ontbijten want straks weer sportschool![]()
![]()
Waar bak je het dan in?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patat bakken in olie vind ik ook zo goorOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou zo lang staat boter hier niet in de koeling hoor, die gaat echt in die korte tijd niet overdatumquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
Ik bak in olie omdat het makkelijker en goedkoper is en het raakt niet zo snel over datum als boter.
Voor de smaak heb ik ook veel liever boter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat sowieso en je hebt van olie ook minder nodigquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
Voor de smaak heb ik ook veel liever boter.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jij gebruikte daar vaste vet voor?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patat bakken in olie vind ik ook zo goorMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Frituurvetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vloeibaar vet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goor niet, saai wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patat bakken in olie vind ik ook zo goor![]()
Ik zie haar al een stuk of 10 van die pakjes in de frituur flikkeren.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie haar al een stuk of 10 van die pakjes in de frituur flikkeren.![]()
![]()
![]()
Olie schijnt wel gezonder te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: