SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2024 19:42:11 ]![]()
Neutrale olie, schroeiend heet zetten en wachten tot die rookt. Dan iedere kant 2 minuten bakken. 5 tot 10 minuten laten rusten en op laag vuurtje sausje maken met boter en de aankoeksels in de pakquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bloederig graag, alleen dichtgeschroeid.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik doe het altijd in roomboter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutrale olie, schroeiend heet zetten en wachten tot die rookt. Dan iedere kant 2 minuten bakken. 5 tot 10 minuten laten rusten en op laag vuurtje sausje maken met boter en de aankoeksels in de pak
Wat voor neutrale olie bedoel je?![]()
![]()
Gebakken piepers door het vleessap halen en op etenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutrale olie, schroeiend heet zetten en wachten tot die rookt. Dan iedere kant 2 minuten bakken. 5 tot 10 minuten laten rusten en op laag vuurtje sausje maken met boter en de aankoeksels in de pak![]()
Alleen bak ik dan gewoon echt in boter.Lach met een schone bips![]()
met champiponsquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutrale olie, schroeiend heet zetten en wachten tot die rookt. Dan iedere kant 2 minuten bakken. 5 tot 10 minuten laten rusten en op laag vuurtje sausje maken met boter en de aankoeksels in de paken goed gekruid
Smile, it's free therapy.![]()
Google eens op Geequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Geklaarde boter schijnt ook goed te zijn voor biefstuk, maar geen idee waar je dat kunt krijgen.Lach met een schone bips![]()
Zonnebloem of noten olie. Zijn neutraal van smaak en de saus daarna aanmaken met roomboter en de specerijen die je zelf graag hebt terwijl het biefstuk rust.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe het altijd in roomboter.
Wat voor neutrale olie bedoel je?
Dat vind ik persoonlijk het lekkerst.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
https://www.ah.nl/producten/product/wi446967/ah-geklaarde-boterquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Geklaarde boter schijnt ook goed te zijn voor biefstuk, maar geen idee waar je dat kunt krijgen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Champignons is ook een lekkere optie iddquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met champiponsen goed gekruid
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Gee+kopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Geklaarde boter schijnt ook goed te zijn voor biefstuk, maar geen idee waar je dat kunt krijgen.Lach met een schone bips![]()
Op diep bord dan met diep bord eroverheen laten rusten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb geen aluminiumfolie in huisLach met een schone bips![]()
Deze tipquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op diep bord dan met diep bord eroverheen laten rusten.![]()
![]()
Maar dan heb je wel wat lekkersquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroegah, had ik zelf nog rookton. Gemaakt uit oud olievat, maar voor mezelf alleen is dat teveel werk. En door de prijs eet ik het helaas niet vaak meer. Maar zo lekker wel.....Het is niet dat ik het niet kan betalen, maar eigenlijk is het dat geld niet waard. Dus heel af en toe nog maar wantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: