Net gedaan. Pinnetje komt nu niet meer vanzelf naar buiten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan blijft er een ding over, de klapzitting zit toch vast.
Je kunt met een combinatietang of waterpomp tang dat pinnetje met veel kracht in en uittrekken.
Gewoon 20keer met kracht in en uit trekken
Echt lomp doen (zonder te buigen) dan is er grote kans dat die losschiet

Hmm, die pin zou juist vanzelf naar buiten moeten komen en moeilijk in te drukken moeten zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Net gedaan. Pinnetje komt nu niet meer vanzelf naar buiten.
In het proces viel er 1 druppel water uit.

Nu zit de pin vast aan de zitting, dus de zitting zat wel vast. (Moet ook zwaar zijn deze in te drukken)quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Net gedaan. Pinnetje komt nu niet meer vanzelf naar buiten.
In het proces viel er 1 druppel water uit.

De pin is nog steeds makkelijk in te drukken en ook makkelijk weer terug te halen. Gaat alleen niet meer vanzelf.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu zit de pin vast aan de zitting, dus de zitting zat wel vast. (Moet ook zwaar zijn deze in te drukken)
Nou eens met een hamer tikken op de zijkant.
Nog eens krachtig tegen de pin tikken, de zitting zit namelijk vast en die wil je loskrijgen. (De pin is niet bevestigd aan de zitting)

Ja probeer maar eens gewoon.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:33 schreef Sometimes het volgende:
[..]
De pin is nog steeds makkelijk in te drukken en ook makkelijk weer terug te halen. Gaat alleen niet meer vanzelf.
Dan nog steeds met hamer op zijkant (niet van de pin neem ik aan,, maar van het deel waar die in zit?) tikken en recht op de pin zelf?

Hij zegt 'uit 2002'. Had Jaga toen al het huidige assortiment? DBH/DBE-achtige systemen waren toen volgens mij nog echt ongebruikelijk (als ze al bestonden).quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het Vertiga's zijn (ivm "staand") dan hebben ze standaard al fans.
Maar de informatie is beperkt dus ik doe ook maar een gooi
Ik heb hier alles Jaga (met DBH / DBE) in huis, in de keuken een Vertiga.
M'n 2e woning (die ik verhuur) idem. Alleen de aanbouw heeft daar wel vloerverwarming.
Beide woningen zijn gasloos met warmtepomp maar dat maakt voor de werking verder niet uit natuurlijk.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |