SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier wordt geliktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met pasje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh zo'n kreng. Met pasje ook of dat niet?
Hier gelukkig niet en een normale klep.
Pasje herhaaldelijk er tegenaan gehouden, krijg de melding dat ik de container open moet doen, maar nada.![]()
Lekkuhhhhhhhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Meldingen gaan nog steeds niet in een keer weg![]()
![]()
Nee iddquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Meldingen gaan nog steeds niet in een keer weg![]()
![]()
Ik zag gisteren iemand het zeggen, weet niet meer of jij het was, maar ik dacht mobiel. Maar ook op desktop.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Meldingen gaan nog steeds niet in een keer weg
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moest vanochtend 200 meldingen weggklikken![]()
![]()
Ik en ook Dottekequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand het zeggen, weet niet meer of jij het was, maar ik dacht mobiel. Maar ook op desktop.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hier hebben we gelukkig alleen een sleutel voor de restafval. Maar ook die wilt er regelmatig niet uit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Met pasje.
Pasje herhaaldelijk er tegenaan gehouden, krijg de melding dat ik de container open moet doen, maar nada.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zo, ben je zo vaak geliktquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moest vanochtend 200 meldingen weggklikken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: