SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier wordt geliktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met pasje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh zo'n kreng. Met pasje ook of dat niet?
Hier gelukkig niet en een normale klep.
Pasje herhaaldelijk er tegenaan gehouden, krijg de melding dat ik de container open moet doen, maar nada.![]()
Lekkuhhhhhhhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Meldingen gaan nog steeds niet in een keer weg![]()
![]()
Nee iddquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Meldingen gaan nog steeds niet in een keer weg![]()
![]()
Ik zag gisteren iemand het zeggen, weet niet meer of jij het was, maar ik dacht mobiel. Maar ook op desktop.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Meldingen gaan nog steeds niet in een keer weg
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moest vanochtend 200 meldingen weggklikken![]()
![]()
Ik en ook Dottekequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand het zeggen, weet niet meer of jij het was, maar ik dacht mobiel. Maar ook op desktop.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hier hebben we gelukkig alleen een sleutel voor de restafval. Maar ook die wilt er regelmatig niet uit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Met pasje.
Pasje herhaaldelijk er tegenaan gehouden, krijg de melding dat ik de container open moet doen, maar nada.
Zo, ben je zo vaak geliktquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moest vanochtend 200 meldingen weggklikken
Daar krijgt ze dan melding van die nooit meer weggaat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat die melding dan wel in één keer weg?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik zit op de oude layoutquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:25 schreef Lovely het volgende:
Is daar al gemeld
https://forum.fok.nl/topic/2720955#p215243515![]()
Vast welquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat die melding dan wel in één keer weg?
Ik ook maar bij de nieuwe layout is dat probleem ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zit op de oude layoutMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wordt ook specifiek vermeldquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zit op de oude layout![]()
Bohquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zal jou eens specifiek liken![]()
![]()
Ik kom er NU aan!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet, maar niemand komt me ontbijt brengen![]()
De katten maar even leren ontbijt te maken enzquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet, maar niemand komt me ontbijt brengen
Dan eten ze het zelf opquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
De katten maar even leren ontbijt te maken enz![]()
![]()
Maar jij kunt dat al.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
De katten maar even leren ontbijt te maken enz
Kan men beter een nieuwe melding maken, heeft niets met de nieuwe layout te maken ik zit nog op de oudequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:25 schreef Lovely het volgende:
Is daar al gemeld
https://forum.fok.nl/topic/2720955#p215243515Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker geroosterd broodquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar jij kunt dat al.
[ afbeelding ]
Nou zodra ik daar ben is het bijna tijd voor het avond etenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt mijn sleutel toch...?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter een nieuwe melding maken, heeft niets met de nieuwe layout te maken ik zit nog op de oudequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook maar bij de nieuwe layout is dat probleem ook![]()
Ja misschien handiger.. maar ik zag dat het daar al gemeld was.. dus misschien heeft Danny het al gelezen..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter een nieuwe melding maken, heeft niets met de nieuwe layout te maken ik zit nog op de oudeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is ook lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zodra ik daar ben is het bijna tijd voor het avond eten![]()
We gaan het vanzelf zien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja misschien handiger.. maar ik zag dat het daar al gemeld was.. dus misschien heeft Danny het al gelezen..
Ik zie al de hele tijd meldingen.quote:
Kan ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes gelukkig gaan de meldingen wel weg door op het kruisje te klikkenquote:
Jou, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt toch aan wat je voorgeschoteld krijgt![]()
Aardappelvoorgeschoteld?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt toch aan wat je voorgeschoteld krijgt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes gelukkig gaan de meldingen wel weg door op het kruisje te klikken![]()
Dank voor de tip.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:34 schreef Lovely het volgende:
Maar tis tijd om te douchen aju paraplu![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:34 schreef Lovely het volgende:
Maar tis tijd om te douchen aju paraplu
Lekker douchenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:34 schreef Lovely het volgende:
Maar tis tijd om te douchen aju paraplu![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:34 schreef Lovely het volgende:
Maar tis tijd om te douchen aju parapluo jee samen douchenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter dan een zachte bolk toch.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben dan weer niet zo'n fan van mosterd.quote:
Ik alleen niet als het na de maaltijd isquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo'n fan van mosterd.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:![]()
Gewoon met de handjes eten.
En voor @JustinK natuurlijk de
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:54 schreef aeque het volgende:
En voor @:JustinK natuurlijk de [ afbeelding ]![]()
![]()
Lekker zo'n rookworst uitlepelen.
Grillworst met kaas.quote:
Ja doe ik wel vaak, maar dat hoeven jullie niet te wetenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Broodje grill worst met honingmosterd jaaaaquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja doe ik wel vaak, maar dat hoeven jullie niet te weten![]()
Wij weten van niks.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja doe ik wel vaak, maar dat hoeven jullie niet te weten![]()
![]()
Gaat ie vandaag fixenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Meldingen gaan nog steeds niet in een keer weg
Smile, it's free therapy.![]()
Hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gelukkig ben ik al klaarquote:klonk dramatisch vanochtend. Was maar 3 uurtjes werken
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ooooooooh. Dat viel wel mee dan ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik al klaarklonk dramatisch vanochtend. Was maar 3 uurtjes werken
Halve dagen beste dagenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ooooooooh. Dat viel wel mee dan ja.het is fijn dat ik wat minder kan werken.
Jij bent die speciale worst die iedereen kentquote:be special
Oeh jij hebt inside informationquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Amie online en het gaat nog niets over sex?
Ben je ziek, @:MizzezAmy?het lijkt erop dat jij mij woorden in de mond wil leggen. Het gaat toevallig best vaak niet over seks als ik online ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu douchen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]het lijkt erop dat jij mij woorden in de mond wil leggen. Het gaat toevallig best vaak niet over seks als ik online ben
Klopt, maar jij laat het onderwerp daar altijd wel naartoe gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu douchen
[..]het lijkt erop dat jij mij woorden in de mond wil leggen. Het gaat toevallig best vaak niet over seks als ik online ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu douchen![]()
![]()
![]()
Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eensquote:
Een lekker relaxen dagje, sims aan. Lekker ontbijtje met thee erbij en Taylor Swift vibes @ieniminimuis'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu bij mij niet nodig gelukkig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms, maar heel vaak ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar jij laat het onderwerp daar altijd wel naartoe gaan.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Gister even dm gestuurd. Hij zat gister mobiel, kon het niet fixen gister vandaag welquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo danJa, dat was wel wat ik bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, ff de sfeer erin brengen? Succesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lampen kopen![]()
Het was ff gezellig zo vanochtend'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Uhuquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat was wel wat ik bedoelde![]()
![]()
Echt he, alsof aeque nog in te halen isquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Is niet meer te fixenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beter jezelf eens laten fixen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, alsof aeque nog in te halen is
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Onze zieltjes kunnen het wel aan, we geven alleen maar aan hoe het zit met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
likelokpostquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:08 schreef hemarookworst het volgende:
Like deze post om niks te winnen!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat heb ik niet gewonnen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:08 schreef hemarookworst het volgende:
Like deze post om niks te winnen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu douchen![]()
we bedoelen het de hele tijd al andersquote:![]()
zou sneu zijn als niemand je nog fixt
Dus heb ik voor niks geliked.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
we bedoelen het de hele tijd al anders![]()
zou sneu zijn als niemand je nog fixt![]()
![]()
![]()
![]()
Superblij.. heb eindelijk mijn lp collectie weer bij mij. Mooi plaatsje geven in huis.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Asielzoekers op boot eisen beter eten en beginnen hongerstakingquote:Van een échte hongerstaking is overigens nauwelijks sprake, zo lijkt het. Een van de asielzoekers die in hongerstaking is verklaart tegenover Powned dat hij mensen heus twee of drie dagen zonder eten kunnen, maar dat ze daarna eten van andere plekken halen.![]()
![]()
Oh mooi!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Superblij.. heb eindelijk mijn lp collectie weer bij mij. Mooi plaatsje geven in huis.![]()
![]()
Waar was het eerder?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Superblij.. heb eindelijk mijn lp collectie weer bij mij. Mooi plaatsje geven in huis.![]()
Ik las eerst lipcorrectiequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Superblij.. heb eindelijk mijn lp collectie weer bij mij. Mooi plaatsje geven in huis.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:17 schreef aeque het volgende:
Asielzoekers op boot eisen beter eten en beginnen hongerstaking
[..]![]()
![]()
Ja echt leuk. Heb nog oude versterker die ik aan moet sluiten want heb ook een cd collectie. Platen spelen kan nog niet, mijn lp is kapot dus nu is het alleen kopen en nog niks luisterenquote:maar het in bezit hebben van favo muziek ja vind echt heel leuk
quote:
Dat luisteren komt dan later wel weerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja echt leuk. Heb nog oude versterker die ik aan moet sluiten want heb ook een cd collectie. Platen spelen kan nog niet, mijn lp is kapot dus nu is het alleen kopen en nog niks luisterenmaar het in bezit hebben van favo muziek ja vind echt heel leuk
Hoe groot is je collectie?
![]()
Ik ben samen gaan wonen met vriend, opslag stond het.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hey birdiequote:
Ah zo. Hopelijk snel je pick-up weer gerepareerd en dan samen muziek luisterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben samen gaan wonen met vriend, opslag stond het.![]()
![]()
Even kijken. Heb zo'n 40 platen en iets van 30 cds. In coronatijd gaan verzamelen en op 3 lps na is alles nieuw.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat luisteren komt dan later wel weerHoe groot is je collectie?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben samen gaan wonen met vriend, opslag stond het.
Kon geen betere met glitter vinden.
Ja precies dat.. komt wel : )quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah zo. Hopelijk snel je pick-up weer gerepareerd en dan samen muziek luisteren'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh netjes. Dat moet je nog wel kwijt kunnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Even kijken. Heb zo'n 40 platen en iets van 30 cds. In coronatijd gaan verzamelen en op 3 lps na is alles nieuw.![]()
![]()
O wat leuk en snel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben samen gaan wonen met vriend, opslag stond het.
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Super bedachtzaamquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:21 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon geen betere met glitter vinden.gaat om het gebaar, bedankt broeder Aegue
Een jaar ben ik samen ja, best snel gaan samenwonen maar blessed ermee absoluut.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk en snel.
Gefeliciteerd![]()
![]()
Mezelf op mycroft zoeken wordt wel steeds lastiger gemaakt met al die verschillende vormen van mijn naam.
Heb hier ook nog een hele stapel liggen. Moest muurbekleding worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Even kijken. Heb zo'n 40 platen en iets van 30 cds. In coronatijd gaan verzamelen en op 3 lps na is alles nieuw.
Maar alles vol met schilderijen inmiddels![]()
![]()
Valt toch wel mee met dat snelle.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een jaar ben ik samen ja, best snel gaan samenwonen maar blessed ermee absoluut.Smile, it's free therapy.![]()
Genietenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een jaar ben ik samen ja, best snel gaan samenwonen maar blessed ermee absoluut.![]()
![]()
Fijn hoor, geniet er lekker van saampjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een jaar ben ik samen ja, best snel gaan samenwonen maar blessed ermee absoluut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dat best snelquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met dat snelle.![]()
Ja nu staat het in een krat. Niet ideaal. Zou een mooi kastje ervoor kunnen kopen. Is een jarenplanquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh netjes. Dat moet je nog wel kwijt kunnen
Wanneer ga jij samenwonen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met dat snelle.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik weet heel zeker dat er dozen bij mijn ouders op zolder gestockeerd worden als ik begeleid ga wonen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ligt eraan hoe vaak je elkaar in dat jaar ziet ... als je elkaar iedere dag ziet bv vind ik het niet snel. Dan is samenwonen wellicht een kleine stap..quote:
Zou het zelf niet doen binnen een jaar maar zie er genoeg om me heen die dat wel doen en waar het goed gaat.Smile, it's free therapy.![]()
Meestal ben ik ook zo van alles of niets.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met dat snelle.
Of het werkt of het werkt niet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Supernice, mooie ambience.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb hier ook nog een hele stapel liggen. Moest muurbekleding worden.
Maar alles vol met schilderijen inmiddels'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar dat zijn ze toch al als ze op zolder staan?quote:
Heerlijk een puber in huisquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik woon al samen met mn beginnende puber, 2 katten en een hont![]()
Eigenlijk heb je niet veel nodig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik weet heel zeker dat er dozen bij mijn ouders op zolder gestockeerd worden als ik begeleid ga wonen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
3 poesjes in huis dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik woon al samen met mn beginnende puber, 2 katten en een hont![]()
Beginnende puber... Succes.
Ieder doet het op z'n eigen manier en in eigen tempo. ik zeg ook niet dat het niet goed hoeft te gaan, alleen dat ik het snel vindquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vaak je elkaar in dat jaar ziet ... als je elkaar iedere dag ziet bv vind ik het niet snel. Dan is samenwonen wellicht een kleine stap..
Zou het zelf niet doen binnen een jaar maar zie er genoeg om me heen die dat wel doen en waar het goed gaat.![]()
![]()
Nou.. ik dacht dat hij al een paar weekjes in de puberteit zat.. maar merk nu dat het eigenlijk pas begintquote:![]()
Denk ook door de brugklas.. hij veranderd opeens zo snel!Mooi om te zien die ontwikkeling.
Ik snap wel dat mensen het snel vinden, maar waarom uitstellen als we beide hetzelfde willen. We zaten op 1 lijn qua dat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
3 poesjes in huis dus.
Beginnende puber... Succes.1 kat 1 poes
Vriendinnetje keuren straksquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou.. ik dacht dat hij al een paar weekjes in de puberteit zat.. maar merk nu dat het eigenlijk pas begint![]()
Denk ook door de brugklas.. hij veranderd opeens zo snel!Mooi om te zien die ontwikkeling.
Nou dan is het toch helemaal goed als het voor beiden goed voeltquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik snap wel dat mensen het snel vinden, maar waarom uitstellen als we beide hetzelfde willen. We zaten op 1 lijn qua dat.![]()
![]()
Ohw 1 kat en 2 poesjes dus.quote:
Of vriendje natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vriendinnetje keuren straks
Of boekenkast of stoeptegel. Het is maar net hoe die ander zich identificeert.
ik weet dat je dat niet zeiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ieder doet het op z'n eigen manier en in eigen tempo. ik zeg ook niet dat het niet goed hoeft te gaan, alleen dat ik het snel vind![]()
Voor mij ook weer anders aangezien ik nog iemand hier inwonen heb.. die staat op 1..
Gewoon er keihard voor gaan en fijn genieten samenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Meestal ben ik ook zo van alles of niets.
Of het werkt of het werkt niet.![]()
![]()
Nu nog nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze toch al als ze op zolder staan?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet dat je dat niet zei![]()
Voor mij ook weer anders aangezien ik nog iemand hier inwonen heb.. die staat op 1..
En ik maar denken dat ik op 1 stond![]()
![]()
Ah zo, begreep het even verkeerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Niet altijd iets in huis hebben
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vriendinnetje keuren strakshij heeft een paar keer een vriendinnetje gehad omdat ze hem dan vroegen en hij het zielig vond om ze af te wijzen
Waarna hij het kleffe gedoe helemaal niks vond en ze alsnog moest teleurstellen door te zeggen dat hij het niet meer wilde. Pff drama bij sommige meiden. paar weken gedoe (janken/boos worden).
Hij wil voorlopig niks! en de meiden in zijn klas vindt hij lelijk door de cm's dikke make up![]()
Tja dat kan ook en dat is ook oké dat weet hij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Of vriendje natuurlijk.
Of boekenkast of stoeptegel. Het is maar net hoe die ander zich identificeert.Als hij er maar gelukkig mee kan zijn.
Dat gaat nog wel veranderen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hij heeft een paar keer een vriendinnetje gehad omdat ze hem dan vroegen en hij het zielig vond om ze af te wijzen
Waarna hij het kleffe gedoe helemaal niks vond en ze alsnog moest teleurstellen door te zeggen dat hij het niet meer wilde. Pff drama bij sommige meiden. paar weken gedoe (janken/boos worden).
Hij wil voorlopig niks! en de meiden in zijn klas vindt hij lelijk door de cm's dikke make up![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik op 1 stondniet bij mij
Harde sokken moet je gewoon laten liggen he, dat weet je.quote:
BAH! daar wil ik niet aan denken!!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Harde sokken moet je gewoon laten liggen he, dat weet je.Smile, it's free therapy.![]()
Als dat geen....
bolken wordt
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
BAH! daar wil ik niet aan denken!!!
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: