quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat transseksueel niets met LGB te maken heeft.
LGB gaat over seksuele voorkeuren, transseksuelen zijn mensen met een psychische stoornis die zich niet thuis voelen in hun eigen lichaam. De reden dat veel van dat soort "belangenorganisaties" ze dit soort groepen willen vertegenwoordigen is dat ze meer centen uit de staatsruif krijgen.
Dat het kennelijk abnormaal gevonden word dat iemand in een roze string staat, maar in een leeuwenpak normaal.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ehm, nee dat is ook niet normaal. Ik mis verder even hoe dat te maken heeft met bovenstaande maar goed
Maar tegelijkertijd wil je wel dat het plebs ze gaan zien als voedselbron.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is nog steeds dierenmishandeling, maar wel voor het groter goed.
Toch niet in een RIU resort?quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:28 schreef sp3c het volgende:
ik was een week geleden op Fuertaventura
het komt wel heel dichtbij zo
Zijn allemaal lvl 1 bank alts.quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:25 schreef sp3c het volgende:
ik speel nu world of warcraft, al die figuren lopen in een string zonder reden
Dat is dierenmishandeling.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:57 schreef MeneerPresident het volgende:
Kansloze TS. Beetje dit soort onzin goedpraten. Zal eens 1000 krekels in jouw huis loslaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |