SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een Mario TT
Ow nee dan had er menstrubatie moeten staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. En nog een kind erbij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Mijn menstruatie is echt pijnlijk
Overal last van
Maar echt 100 x liever ongesteld dan nog een bevalling
Weer aan de poepluiers, het voeden, gebroken nachten (elk uur eruit), overal speelgoed, kinderwagen, voor elk ding een oppas moeten regelen....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goed dat hij even nagekeken wordt danquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik niet maar iig geen storing.
Misschien teveel condens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga echt geen kind meer nemenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En nog een kind erbij.
Weer aan de poepluiers, het voeden, gebroken nachten (elk uur eruit), de kinderboks, speelgoed, de kinderwagens, voor elk ding een oppas moeten regelen....
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe ik zelf hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed dat hij even nagekeken wordt danWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je mag mij adopterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga echt geen kind meer nemen![]()
![]()
Hee wat? Moet ik wat noteren?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
lijkt mij ook verstandigquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga echt geen kind meer nemenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mijn bevalling was een hel maar liever dat dan ongesteld zijn. Die bevalling was maar een paar uurtjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Mijn menstruatie is echt pijnlijk
Overal last van
Maar echt 100 x liever ongesteld dan nog een bevalling![]()
@Dotteke ik begrijp je dochter wel, eigen bank ligt het best![]()
![]()
Niksquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee wat? Moet ik wat noteren?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O oke fijn dat je dat kan danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: